recent
أخبار ساخنة

اسكريبت فتاة معذبة الجزء الثامن 8 بقلم محبة الرحمن

jina
الصفحة الرئيسية

 اسكريبت فتاة معذبة الجزء الثامن 8 بقلم محبة الرحمن

اسكريبت فتاة معذبة الجزء الثامن 8 بقلم محبة الرحمن

اسكريبت فتاة معذبة الجزء الثامن 8 بقلم محبة الرحمن


مني نفسيا تعبانه جدا
في يوم من ايام رمضان كانت مني سهرانه عشان السحور وكمان مش قادره تنام من التفكير وسمعت صوت رساله جات علي تليفون خالد فتحت التليفون لقت بلاوي فتحت الماسنجر لقت بيكلم بنات كتير فتحت الواتس لقت واحده بعتاله صورها بلبس البيت والمفاجأه الاكبر كانت لما سمعت تسجيل المكالمات لقته مكلم واحده وأنه بيقابلها في نفس المطعم اللي اخد مني فيه وبيجبلها شوكولاته وحاجات كتير ومكلم صاحبة الاول بيقولها أنه مش بيحب صاحبتها وبيحبها هي واخر مكالمه كانت مع اللي اسمها سعاد اللي قال إنها زميلته في الشغل كانت مكالمه جنسيه بكل ما تحمله الكلمه من معاني وحاجات حصلت بينهم وهي مش معاه في الشغل لا مطلقه وبتاخد المعاش من عنده وحصل بنهم لمس اماكن من غير ماحد ياخد باله
رمت مني التليفون وقعدت تعيط وبعدها قامت تجهز السحور وخلصت وصحته وحطتله الاكل والشاي وهو لاحظ أن عنيها منفخه وواضح انها عيطه دور علي تليفونه لقاه مرمي في الأرض عرف انها شافت التليفون قعد عشان ياكل وهي دخلت تنام من غير ولا كلمه دخل خالد وراها -خالد: مش هتتسحري 
-مني: ماليش نفس
-خالد: مالك
-مني: مافيش اتفضل روح اتسحر مالكش دخل بيا
-خالد حب يبين أن هو اللي متعصب عشان يغلب مني بالكلام انتي حره انتي اصلا نكديه ايه الجديد
-مني عيطت جامد ودفست وشها في المخده وهو صعبان عليه بس خايف يفتح الموضوع
قرب منها وحط أيده علي كتفها انتفضت 
-مني اياك ايدك القذره دي تلمسني تاني
-خالد اتلمي يامني بدل مااقلب عليكي انا بحايل فيكي وانتي مافيش فايده
-مني ياشيخ اتقي الله كمان ليك عين تبجح وانت واحد و****
-خالد شدها من شعرها انا غلطان اني واقف اكلمك اصلا اتفلقي 
سبها وراح عشان يتسحر بس ضميره برضو بيأنبه كل لقمه ومش عارف يكمل يمكن خايف تغضب هن اهلها وتفضح اللي عرفته اوممكن يكون فعلا مش عايز يخسرها هو نفسه مش عارف هو متضايق ليه ماهو ماليفرقش معاه
وهي قامت شربت ميه واتوضت ورجعت اوضة اولادها تقرأ في المصحف وتصلي قيام الليل لحد ما الفجر يأذن 
-خالد دخلها لو سمحتي تعالي اتسحري 
-مني مش عايزه
-خالد طيب لو سمحت تعالى اوضتنا نتكلم عشان الولاد مايصحوش
قامت مني لأنها عايز تعرف هيبرر يقول ايه
-خالد ممكن اعرف مالك 
-مني قامت جابت تليفونه وطلعت الصور وقالتله ده مالي وبعدها طلعت المحادثات وقالت ه كمان مالي وطلعت تسجيل المكالمات وده اللي دمرني عرفت مالي انت عايز مني ايه تاني ربنا رزقك مني بأولاد وبراعي ربنا فيك وبراعي ربنا في اولادك وتربيتهم وبراعي ربنا في أهلك وشايفه كل طلباتك مش مقصره معاك وشاورت علي السرير وقالت حتي ده يشهد عليا يوم الدين حتي فطلباتك الغريبه بنفذهالك بصريخ عايز ايه مني تاني حرام عليك انا دوست على كرامتي كتير وقعدت قولت يمكن يحس علي دمه ويتغير ومافيش فايده كل ماده بتزيد سوء عرفني اعمل ايه تاني انا الصبح هغور من هنا واعمل اللي انت عايزه
-خالد انتي فعلا مش مقصره في حاجه وانا مقدرش استغني عنك 
-مني كفايه كدب بقي كفايه انا تعبت انا لوفضلت تاني هموت من اللي بتعملوا فيا ده
باس أيدها ورأسها  وهي زقته انا بقيت بقرف تلمسني ابعد عني
-خالد طيب المره دي عشان الولاد ومش هيحصل تاني
-مني كداب امتي قولت كلمه وصدقت فيها ده انت لمست واحده 
-خالد كان بالغلط وهي اللي بقت تلزق فيا 
-مني مش مكسوف من نفسك انت المفروض موجود في مكان تحافظ على بنات الناس مش تتعدي على شرفهم حتي لو زي ما بتقول هي كنت وقفتها عند حدها ماكنتش اتمادت بس انت الموضوع علي هواك والتانيه اللي اخدتها المطعم اللي ودتني فيه كأنها بنفس مكانتي عندك لا وبتجبلها شوكولاتات وشيبسيهات من الغاليه وانا لو جبت شوكولاتايه كل فتره تقعد تسم بدني بالكلام 
-خالد ارجوكي يامني اديني فرصه اخيره عشان خاطر اولادنا
-مني بدموع مش قادره مش طايقه اشوفك
-خالد ارجوكي وكان هيبوس رجلها بس
- هي سحبتها انا مااقبلش انك تبوس رجلي انا مااقبلش لذلك
-خالد طيب يلا عشان خاطر ربنا نتسحر 
قعدت مني معاه واكلت بالعافيه
عدي حوالي تلات ايام وهي رافضه يلمسها 
في يوم بعد الفطار ولادهم نزلوا عند يلعبوا مع الاولاد في الشارع بالفوانيس وهي دخلت تغسل الاطباق وتروق المطبخ دخل وراها الجميل مش ناوي يرضي عني 
-مني لو سمحت سيني في حالي
-خالد مني انا صبرت عليكي كتير 
-مني وانا صبري نفذ منك
-خالد انتي اهه اللي بتستفزيني 
-مني اللي عندك اعمله لاني خلاص مش طائفه انك تكون معايا في مكان واحد
-خالد بعصبيه انا هوريكي ازاي مش طائفه ده انا البنات بتترمي تحت رجلي 
شالها بالعافيه وهي بتصرخ وقفل باب الشقه بالمفتاح من جوه ودخل بيها اوضه النوم ورماها علي السرير 
-مني بخوف منه انت كده بتعدل نفسك زي ما وعدتني 
-خالد انا هوريكي بقي الحيوان اللي جوايا وهجم عليها ربط بؤها بالطرحه بتاعتهاش وقطع هدومها وكتف أيدها بايده وهي تحاول تقاوم ومش قادره واغتصبها مرات كتير وفي الاخر قلها بقي مش عجبك اللي علي النت انا هوريكي الجديد وقام باغتصابها بالفعل المحرم حتي مع الزوجه وهي تبكي وتحاول تقاوم وتصرخ ولكن ماقدرتش وتركها مدمره نفسيا وجسديا ودخل الحمام اخد دش ولبس وخرج وهو يبتسم بشر
قامت مني من مكانها ودخلت الحمام تغتسل من لمساته كانت بتحك في جلدها وكأنها عايزه تحوش الجلد اللي لمسه من عليها وبتعيط بحرقه دخلت غرفة الاطفال ونامت علي السرير في وضع الجنين في الرحم تبكي بشده وشعرت أن روحها بتطلع راحت عن الدنيا فقدت الوعي طلع اولادها بعد فتره كان خالد سايبلهم الباب مفتوح حاولوا يصحوا مني ومش بتصحي نادوا علي جدتهم طلعت بسرعه لقتها مغمي عليها وجسمها مليان خرابيش وكدمات زرقه اعتقدت أن ابنها ضربها حاولت تصحيها مش بتصحي لبستها عباءه وطرحه ونادت علي جوزها وابنها الكبير اخدوها لدكتور واتصدموا لما الدكتور قال إنها مغتصبه بوحشيه من الجانبين الدكتور كان عايز يبلغ بس أهل خالد اقنوعه انها بنتهم ودي فضيحه وكلام من كده الدكتور كتبلهم العلاج وقالهم أن من ضمن العلاج للاكتئاب لان اكيد هيحصلها بعد اللي حصل ومهدئ كمان اخدوها وروحوا عطوها العلاج وكانت زي الميت بجسم متخشب وعيون مبرقه وتنزل منها الدموع من غير ما تحس 
-حماتها لجوزها وابنها هنعمل ايه في الحيوان ده في حد يعمل كده
-مصطفى هي اكيد عملت حاجه والا قالتله حاجه خلته يعمل كده
-حماها مابيعملش كده الا الحيوانات لو عملت ايه يطلقها مش يعمل كده
كانت مني تسمع كلامهم وازداد بكائها كانت تعتبر اخوه زي اخوها ودلوقتي هو بيدافع عن اخوه في اللي عمله
ياتري ماذا سيحدث وماذا ستفعل
يتبع.....
لقراءة الجزء التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا
google-playkhamsatmostaqltradent