recent
أخبار ساخنة

رواية حياتي لعبة الفصل الثامن 8 بقلم وعد ياسر

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية حياتي لعبة الفصل الثامن 8 بقلم وعد ياسر

رواية حياتي لعبة الفصل الثامن 8 بقلم وعد ياسر

رواية حياتي لعبة الفصل الثامن 8 بقلم وعد ياسر


ام يارا:-نتو خايفين عليها لي ماتسبوها تولع دي السبب ف موت صحبتكو وهيا السبب برضو ف موت ابني هيا اللي مفروض تموت محدش غيرها
منه بعصبيه:-نتي ازي بتكلمي كدا ع بنتك دي بنتك ونتي المفروض تكوني عارفه اخلاقها وعارفه نها ملهاش دعوه باللي حصل
ريهام:-هو نتي ازي خايفه ع اخوها كل الخوف دا ومش خايفه ع بنتك نتي قلبك اي حجر دي بنتك حته منك المفروض لو الدنيا كلها وقفت قدامها وصدقو اللي اتقال عليها نتي لا نتي تخديها ف حضنك وتصدقيها هيا
ام يارا وهيا بتحاول تخبي دموعها:-ونتو مين قالكو نها مش فارقه معايا نتو عندكو حق هيا بنتي وعشان كدا مصدومه فيها نامربتهاش ع كدا..
منه:-يعني حضرتك عارفه اخلاق بنتك اومال ازي بتشككي فيها 
ام يارا:-عوزني اعمل اي هااا اخدها بالحضن واقولها شاطره ي حبيبتي نتي السبب ف موت صحبتك وف كسرتك اخوكي اقولها شاطره نك عرفتي تحطي رسنا ف الطين وموتي بنت برائيه معملتش ليكي اي حاجه 
ريهام:-احنا كنا فاكرين زي حضرتك كدا بس يارا هيا كمان برائيه صدقيني وهيا اتلعب بيها زي محمود ورودينا واكتر كمان
ام يارا بتعجب:-يعني اي مش فاهمه حاجه 
منه:-نا هفهم حضرتك كل حاجه.........بسكدا دا كل اللي حصل ويارا مظلومه زي رودينا ويمكن اكتر كمان
ام يارا:-طب وطلما كدا هيا لي محكتش ليا لي مقالتش لمحمود 
ريهام:-هيا كانت حكت ليا بس نامصدقتهاش وعمتن هنعرف منها كل حاجه لما تفوق
----------
مجهول:-الو ي حسام...نا ف المستشفي دلوقتي وعرفت ان يارا حولت الانتحار 
حسام بزعيق:-غبييي نامش قولتلك عينك متنزلش من عليها...يارا لو حصلها حاجه رقبتك هيا لللي هطير 
المجهول بخوف:-طب ونا مالي نت السبب ف ان يحصلها كل دا وبعدين طلما بتحبها وخايف عليها بتاذيها لي وبتعمل كل دا ف اهلها لي.
حسام بعصبيه:-نت عبيط نت مين نت عشان تسالني ع حاجه نت مجرد واحد بينفذ اومري وبس واسمع الكلام ونت ساكت والا نت عارف هيحصلك اي كويس
مجهول:-عارف..اي المطلوب مني دلوقتي 
حسام:-يارا متنزلش من تحت عينك وتشوف الدكتور وخليه يقولك ع حليتها عامله ازي وتصرف وتعمل المستحيل وتخليها تفوق باقصي سرعه 
المجهول ببرود:-ودي اعملها ازي ان شاء الله بقولك موتت نفسها ودلوقتي ف العنايه المركزه افوقها ازي مش فاهم.
حسام ببرود:-والله دي غلطتك ونت لازم تتصرف وتخليها تفوق انهارده ازي بقا دا شغلك...وقفل السكه ف وشو
حسام:-الو ي فندم متقلقش حضرتك انا خليتو يتصرف ومش هينزل عيننو من عليها تاني
............
حسام:-متخفش صدقني الغلطه دي مش هتكرر تاني والخطه هتمشي زي ماحضرتك طلبت مني
...........
حسام بتوتر:-عارف والله حضرتك ممكن تعمل فيا اي بس ناعملت لحضرتك كل اللي طلبتو وكنت بتلاشي اي حاجه ممكن تاذيها 
..........
حسام:-حاضر الغلط دا مش هيتكرر تاني بس بعد كل اللي احنا بنعملو فيها دا حضرتك هتعمل معها اي....الو الوووو....ماشي ي بن ال*****بقا نا تقفل السكه ف وشي بس تمم اما نشوف اخره لعب العيال دا 
----------------
ف المستشفي عند يارا
منه:-اخيرا فوقتي كدا ي ست هانم تخوفينا عليكي
ريهام:-ونا اللي قولت عليكي عاقله ومش بتاعت الهبل دا تطلعي منهم تؤتؤ اخس عليكي معرفتش اربي يخساره تربيتي وتعبي فيكي
منه ضحكت:-اي ي سيد مبالش نت دا نتي عملتيها يجي500مره اتوكسي ي حبيبتي واتهدي
ريهام بضحك:-احمم ولي الاحراج دا طيب...عمتن سوري تقمصت الشخصيه سيكا
يارا بابتسامه:-محمود فاق ولا لسه
ريهام بحزن:-لا للاسف لسه
يارا بعياط:-هو عندو حق ناالسبب ف كل حاجه ناللي لازم اموت مش هو ولا رودينا
داخلت ام يارا االاوضه وجريت ع بنتها وفضلت تبوس وتحضن فيها
يارا بتاستغراب:-مالك ي امي ف اي ناعارفه نك زعلانه مني انا اسفه بس صدقني كان نفسي اموت وتخلصي من همي وقرفي نااللي لازم اموت مش هوا
ام يارا بعصبيه:-باااااس بعد الشر عليكي نتي واخوكي 
يارا باستغراب:-اي دا ف اي مش حضرتك مكنتيش طايقني امبارح هو الحال لحق يتغير ف يوم يرتني لو كنت عملتها من زمان
ام يارا:-كفايه لمااضه بقاا...يستي كل اللي حصل ان منه وريهام قالو ليا كل حاجه واسفه ني صدقت الكلام دا عليكي بس فهميني نتي ليي محكتيش ليا
يارا بحزن:-ماحضرتك مكنتيش هتصدقني زيهم
دخل الدكتور وقطع الحوار دا وقال:-لو سمحتو فضو الاوضه ف ظابط عاوز الانسه يارا.
منه بخضه:-مين وعوزها لي ف اي
الدكتور:-........
يتبع.....
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية اغتصبت خطيبة أخي للكاتبة مهرائيل ماجد
google-playkhamsatmostaqltradent