recent
أخبار ساخنة

رواية جرح غائر كاملة بقلم نيرة محمد (جميع الفصول)

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية جرح غائر كاملة بقلم نيرة محمد (جميع الفصول)

رواية جرح غائر كاملة بقلم نيرة محمد (جميع الفصول)

رواية جرح غائر كاملة بقلم نيرة محمد (جميع الفصول)

  1. لقراءة الفصل الأول : اضغط هنا
  2. لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
  3. لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
  4. لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
  5. لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
  6. لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
  7. لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
  8. لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
  9. لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
  10. لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
  11. لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
  12. لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
  13. لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
  14. لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
  15. لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
  16. لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
  17. لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
  18. لقراءة الفصل الثامن عشر والأخير : اضغط هنا

اقتبااس 

حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياعاصم... والله انا عمري ماهسامحك ابداا  
ده كان صوت طالع من قلب مجروح مطعون بالغدر طالع بدموع الصدمه اللي وقعت علي دماغها واللي لسه مش مصدقاها 
عاصم بعصبيه وجنون قرب منها بعد ماشاف انهيارها اودامه ..مسك ايديها الاتنين وقرب وشه منها واتكلم ...انتي عارفه اني بحبك يانور عشان كده كذبت عليكي ....مقدرتش اخسرك بعد مالقيت راحتي وقلبي معاكي انتي 
نور نفضت ايديه باشمئزاز  وصرخت بقهر  ....انت بتقووول ايه ..انت سامع نفسك اصلا ..هي دي كذبه عاديه ...دي حياتي يابني ادم اللي دخلتها بالكذب والغش والحب المزيف 
انهارت علي الارض بضعف واتكلمت بدموع مش بتقف وقهر...انت دخلت حياتي من تاني بعد ماكنت فقدت الامل انك تشوفني اصلا  مش تحبني ...كنت بحبك من زمان وانت ولا حاسس ولا شايف ...وفي الاخر كسرتني ودبحتني وضيعت اخر امل ليا في ابن الجيران اللي طول عمري بتمناه وروحت اتجوزت وعشت حياتك .....تعبت واتكسرت ووقعت ولسه هقوم اقف الاقيك تظهر في حياتي تاني وتجدد الامل اللي كنت بحاول اموته ...وتقربلي ...واقول يابت اخيرا حس بيكي وبحبك ليه ...بس مراته مستحيل اخده منها  .الاقيك تقولي مراتي شوفت منها قرف الدنيا كلها وخنقتني واتطلقنا وعايزك تقفي جنبي ...ووقفت وقدمت كل حاجه ..حتي اني رضيت بواحد مطلق وكتب كتاب بس في المسجد وفستان بسيط مش فستان فرح زي اي بنت مابتتمنا واقنعت اهلي بكل ده بالعافيه وكل ده قولت مش مهم اهم حاجه اني  بحبك وانت بتحبني والباقي كله امور بسيطه اهم حاجه الحب موجود  وفي الاخر اخد صدمه عمري ..و  اعرف في يوم فرحي واحلي يوم في حياه اي بنت ..اني زوجه تانيه ..ومن ورا مراتك ...وانك مطلقتهااااش 
قالت اخر كلامها بصريخ وانهيار ...كانت بتضرب قلبها اللي حبه واللي كان جزاؤه الجرح والطعن والغدر 
شايف انهيارها اودامه ومش عارف يدافع عن نفسه يقولها ايه ...نفسه يقرب منها ويحتوي انهيارها ويحضنها ويخفف عنها الجرح اللي كان هو سببه بس رجله ثابته ..كانه عاجز 
اخير قدر يتحرك ويقرب منها بعد ماشافها بدات تفقد توازنها كانها هتمر بحاله اغماء من اللي هي فيه 
قبل مادماغها تلمس الارض رفعها بايديه وخدها في حضنه واخيرا سمح لدموعه تنزل عليها دموع ندم بس في وقت عدي فيه الندم 
كانت بتتشنج وبتبعده عنها بكل قوتها ..بس هو اقوي منها فمحاولاتها انها تبعد عنه فاشله 
اتكلم بصوت حزين بعد ما قوتها ضعفت وبدات تستسلم ليه 
انا اسف يانور ...حقك عليا ...ارجوكي تبطلي عياط انا ماستهلش انهيارك ودموعك دي كلها عشاني 
رفعت عنيها ليه واتكلمت بدموع ...ليه كذبت عليا ياعاصم ..ليه فهمتني انك طلقت ملك واني هكون الوحيده في حياتك ..وفي يوم فرحي اليوم اللي بتمناه من سنين ..اكتشف اني زوجه تانيه ..وان مراتك ماتعرفش ..يعني كذبت علينا احنا الاتنين 
عاصم بحزن ....انا كنت هقولك والله ..بس بعد الليله دي ماتعدي عشان مكسرش فرحتك وو...
نور كملت بسخريه ومراره ...فرحتي اه فعلا فرحتي ...بس ربنا حب يكشفك ..وخلاني اشوف رساله ملك اللي بعتهالك وانت في الحمام ...عشان شافتك اتاخرت عليها وطول اليوم بره وبتقولك متتاخرش عليها لان انهارده هتكون ليله مميزه ليكوا سوا 
وكملت بدموع وقهر  ...شوفت ليله مميزه ليك هناك ...وبقت ليله مميزه ليا هنا 
قاطع كلام عاصم اللي كان هيرد عليها تلفونه اللي رن ...بص في الموبايل وشاف رقم .........

الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري
لقراءة باقي فصول الرواية اكتب تعليقاً لتظهر لك
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد
google-playkhamsatmostaqltradent