recent
أخبار ساخنة

رواية أحببته صدفة الفصل الرابع عشر 14 بقلم جودي عمر

الصفحة الرئيسية

 رواية أحببته صدفة الفصل الرابع عشر 14 بقلم جودي عمر

رواية أحببته صدفة الفصل الرابع عشر 14 بقلم جودي عمر

رواية أحببته صدفة الفصل الرابع عشر 14 بقلم جودي عمر


يوسف: مالك يا نور في ايه 
نور بصدمه : لالا مفيش حاجه كمل الطريق 
يوسف: متأكده مفيش حاجه 
نور: ايوه يا يوسف خلاص بقي
يوسف : خلاص براحتك 
كملنا الطريق وانا مش مصدقه اللي انا سمعته دا… لقيت يوسف شغل اغنيه وبيغني معاها وبصراحه هو صوته حلو اووي 
يوسف: ايه هتفضلي بصالي كده كتير 
نور: ايه الجمدان دا صوتك تحفه 
يوسف: يا سلام
نور: اه والله صوتك عظمه 
لقيته مسك ايدي وبيغني معا الاغنيه 
نور:ايه يا بابا سيب ايدي 
يوسف: عيله فصيله 
نور: انا فصيله 
يوسف : ايوه انا دلوقتي ماسك ايديك وبغني خليكي رومانسيه كده 
نور: لا يا حبيبي انا محترمه مش بتاعت الكلام دا 
يوسف:.......
نور: ما ترد 
لقيته باصصلي وبيضحك عليا 
نور: ايه هو انا برقص 
يوسف : لالا انت غبيه بس 
نور: ولا احترم نفسك بدل ما اصوت دلوقتي واقول بيخطفني 
يوسف : وريني 
روحت صوت بجد والناس ابتدت تتلم علينا 
يوسف: يا بنت المجانين… ايه اللي انت عملتيه دا 
_مالك يا انسه هو عملك حاجه 
نور: اه بيخطفني 
_ خاطفك طب والله لاعلمه الادب 
لسه هيضربوه.. راح طلع قسيمه الجواز 
_ ايه دا… دا جوزك 
يوسف: اهو علشان تصدقو هي بس تعبانه شويه ونسيت تاخد العلاج بتاعها 
_ ماشي… معلش احنا اسفين 
يوسف : لا عادي ولا يهمك 
لقيت يوسف بيبصلي بغضب 
نور: ايه في ايه 
يوسف: عارفه لو مبطلتيش هبل هعملك فيكي ايه 
نور: ايه 
يوسف : هتعرفي بعدين… وعلفكره للمره العشرين انا جوزك 
نور: حتي لو جوزي احترم نفسك 
يوسف : انا شكلي ادبست في الجوازه دي 
نور: امشي يلا علشان اتأخرنا 
وصلنا عند الراجل اللي هيورينا الفيلا 
_ ايه رايك في دي يا مدام 
نور: لا مش عجباني… ايه رايك يا يوسف 
يوسف : اللي تشوفيه يا قمر 
نور بهمس : احترم نفسك الراجل بيبص علينا 
_ طيب ودي يا فندم 
نور: الله حلوه اووي… واسعه واوضها كتير والمطبخ بعتها عظمه 
يوسف : فعلا حلوه اووي… يعني خلاص عايزة دي 
نور: ايوه 
يوسف: خلاص احنا عايزين دي هتبقي جاهزة امتي 
_ تلات ايام وهتبقي جاهزة 
يوسف: تمام شكرا جدا 
خلصنا وطلعنا بره وركبنا العربيه… روحت افتكرت الريكورد اللي سمعته 
يوسف : مش هتقوليلي مالك 
نور: بص يا يوسف بصراحه… انا وصلي ريكورد من رقم غريب 
يوسف : طيب وفي ايه الريكورد دا 
نور: خد اسمع 
الريكورد : يا بنتي والله انا حاولت اوقع ما بين نور ويوسف بس معرفتش.. بنت اللزينه اتجوزته خلاص ومش هعرف اعمل حاجه.. انا بكره اللي اسمها نور دي 
يوسف: ايه دا مين دي 
نور: دي ي ياسمين 
يوسف: صحبتك!! 
نور: ايوه 
يوسف : طيب ليه بتعمل كده
نور: معرفش انا خلاص مش عايزة اعرفها تاني 
يوسف : خلاص كلميها دلوقتي وقوللها كده 
نور : ماشي 
رنيت عليها وردت 
نور: الو 
ياسمين : ازيك يا عروسه 
نور: ياسمين انا مش عايزة اعرفك تاني 
ياسمين : ليه بس كده 
نور: انت كنتي بتحولي توقعي بيني انا ويوسف 
ياسمين : ايوه يا نور… انا بكرهك ومش عايزاكي تتجوزي يوسف لان انا بحبه 
نور: بس خلاص انا اتجوزته سبينا في حالنا بقي 
ياسمين : بس علي فكره يوسف بيحبني 
نور : عرفتي ازاي 
ياسمين : امبارح بليل كان عندي في الشقه وقالي انه مش بيحبك وانه هيطلقك وهيتجوزني انا 
نور: اييه 
يتبع….
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حكايتي في الثانوي للكاتبة إسراء ابراهيم
google-playkhamsatmostaqltradent