recent
أخبار ساخنة

رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم باسنت أشرف

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم باسنت أشرف

رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم باسنت أشرف

رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الخامس عشر 15 بقلم باسنت أشرف


تبدأ الاحداث ب رنا وياامن ف شقة رجاء
رناا بصريخ : مااااااااامااااااااااا
ودخلوا يجروا كلهم ع جو كانت رجاء واقعة مغمشي عليها
رناا بصريخ اكتر :  مااامااا مااااالك قووووومي
يامن بسرعه وقلق : اهدي خلينا ناخدها المستشفي بسرعه  
رنا ببكاء: يلا بسرررعه ي يااامن 
المهم شالها يااامن ونزل و رنا وراه وطلعوا ع المستشفى 
ف بيت اسر و ريم 
اسر: اقعدي ي ريم مالك قلقانه لية اكيد خالتي مش سامعه تليفونها 
ريم بقلق: ما هو مش عادتها دايما بتتصل بيا 
اسر: طب كلمي رنا تكون كلمتها 
ريم: صح انا ازاااي مفكرتش ف كده.
اسر: طب رني كده عشان تعرفي ان دماغي الماظ 
ريم: بحبك ي ابو دماغ الماظ
ريم: ردي ي رنااا يلااااا 
اسر: هترد د....
ريم: ايوه ي رنا انت فين 
رنا ببكاء:اااه ي ريم ماما تعبانه جدا واحنا ريايحين المستشفى 
ريم بدموع: بصي انا جاية بسرعه انت رايحين مستشفى اية 
رنا: مستشفى *****
اسر: ف اية مالك 
ريم بعياط: ماما تعبانة جدا ي اسر ورايحين المستشفي يلااا بسرعه 
اسر: اهدي وانا هقوم البس ونروحلها يلاا
ريم: يلااا 
لبست ريم و هكذا  اسر 
ولسه هيطلعوا من الشقة 
لين: مااامي بااابي راحين فييين
اسر: هنروح مشوار ونيجي بسرعه انت استنينا 
لين بدموع: مث هينفع 
اسر: لين اسمعي الكلام
ريم بعياط: خلاص ي قلبي تعالي اوديكي عند طنط مريم  تلعبي مع روما و ايااد .
لين: ماثي مث تتاخروا 
ريم: يلاااااا.
وراحت ريم  وودت لين عند جارتها مريم وبعدين مشيت هي واسر 
ف المستشفي 
يااامن بسرعه:  هاتوا ترووولي هنا بسرعه يلااااا 
جه الدكتور والممرضين وجابوا ترولي واخدو رجاء اوضة الكشف  
رناااا عماله تعيط بره و يااامن اخدها ف حضنة وعمال يهدي فيها و مش عارف  لانها منهارة فعلا عدت نص وجه اسر و ريم 
ريم بعياط:  مااامااا فيييين ي رناااااا 
رنا بعياط وهي بتحضنها: تعبااانة جدا ي ريم 
اسر: الدكتور قال اية 
ياامن: لسة محدش خرج 
وريم ورنا قاعدين يعيطوا هما الاتنين 
اسر: خلااص اهدوا وهتبقى كويسة ان شاء الله
ريم: يااار....
قطع كلاامها خروج الدكتور 
جريوا كلهم علية عشان يطمنوا 
ريم: طمني ي دكتور ماما عاملة اية 
الدكتور: بصي ي مدام والدة حضرتك حالتها صعبة جدا و تعبانة محتاجة عملية ف القلب وكمان هتبقى خطيرة عليها 
رنا بعياط: يعني اي ي دكتوور 
الدكتور: ان شاء الله خير وهنعملها العملية و تبقى كوويسة 
اسر: تماام ي دكتوور شوف العملية هتعملها امتى واحنا معاك 
الدكتور: ف اوراق هتمضوها وتدقعوا تكاليف المستشفى والعملية هنعملهاله لان ف خطر ع حيااتها 
ياامن: مااشي ي دكتور هرووح اخلص كل الورق 
الدكتور  : تماام ومشي وراح ياامن عشان يشوف الورق اللي هيتمضي علية ويدفع التكاليف 
ترن ترن ترن 
اسر: الوو ايووه ي ماما 
نجاة: انتوا فيين ي اسر،احنا قدام شقتك وعمالين نخبط و محدش بيرد 
اسر: الحقيقة ي ماما احنا ف المستشفى لان خالتي رجااء تعباانة جدا ونقلوها المستشفى 
نجاة بصدمة: يلااهوووي حصل امتي ده اقفل وانا جيالكم حالا
وبعد شوية كانت جت نجاة المستشفى 
نجاه: فين اختي ي اسر مالها 
اسر: اهدي ي امي هي بس تعباانة شووية.
نجاة: الدكتور قال اية 
اسر: محتاجه عملية ف القلب 
نجااه: يلااهووي وقربت من ريم ورنا وحضنتهم وعيطوا هما التلاته مع بعض وريناد كانت واقفة بتعيط ع خالتهاا اللي هي ف مقاام والدتها 
ايمان (اخت رجاء ونجاه): يخرراشي مالها رجااء ي ابني 
اسر: متقلقووش ان شاءالله هتبقى كويسة 
وعدى الوقت وخلص ياامن الورق ودخلت رجاء العملياات والكل خايف ومصدووم ومتوتر 
عدت اربع سعات ف العملية تحت ارتباك الكل وخوفهم واخير خرج الدكتور 
الدكتور:...............
يتبع.......... 
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية مسك للكاتبة ملك أحمد
google-playkhamsatmostaqltradent