recent
أخبار ساخنة

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الأول 1 بقلم رنا أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الأول 1 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الأول 1 بقلم رنا أحمد


نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الأول 1 بقلم رنا أحمد

لتذكير ...
فهد -عشق اولادهم فهد / وعشق ورحمه اولاد رحمه الي توفت في الجزء الاول ..
نادين /سليم وبنتهم عشق ..
روز /عاصم وابنتهم انجي ..
ولسه هيظهر ابطال ندخل في الروايه ..
في فيلا الجارحي ...
في الملحق الخاص ب فهد وعشق الكبار ..
كانت تذهب في سبات عميق داخل أحضانه وهو ينظر لها بعشق مازال كما هو بل يزداد اكتر مع الوقت رغم أنها كبرت الاانها مازالت في عيناه عشقه طفلته الصغيره عشقه ليشعر بها تتملل وتفتح عيناها تتدريجيا ليضع قبله حانيه بجانب شفتيها لتبتسم له بحب دام لسنوات ..
عشق بابتسامه عاشقه/صباح الفل ي حبيبي .
فهد بعشق/صباح النور ي روحي كنتي احلي من العروسه انبارح ..
عشق/هههههه متقولش كده ي فهد دي عشق كانت زي القمر هي وحبيب ماما فهد ربنا يسعدهم يارب .
فهد /يارب ي قلبي ممكن بقا تقومي تحضريلي الفطار من ايدك الحلوه دي ..
عشق بحب/طبعا ي قلبي من عنيا بموت فيك ي فهد مهما تكبر مهما تعدي السنين هتفضل اجمل راجل في عنيا .
فهد بعشق /حبيبه عمري ي عشقي ربنا ميحرمني منك ..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في أحدا الاوتيلات الفخمه في شرم الشيخ...
كان يقف في بلكونه الغرفه وهو يزفر بزهق بعدما قرأ ماذا حدث برغم أنه الفهد الذي لم يستطيع مجرم الإفلات منه الاذلك ديف أحدا رجال الأعمال الكبار لكنه في الأصل قائد اكبر شبكه من شبكات المافيا لتجاره في كل شي لكنه لم يستطيع حتي الآن القبض عليه ومازال الصراع بينه وبين الفهد مستمر وفي أثناء شروده كانت تقترب منه وهي تتضع يدها علي كتفه بعتاب .
عشق بالم /ده وقته ي فهد انك تفكر في الشغل مفيش فايده .
فهد بحده/عشق من فضلك بلاش النكد انا عملت ايه ي عني كل الحكايه اني شوفت الشغل شويه مفيش حاجه حصلت.
عشق بوجع/مفيش حاجه حصلت النهارده صباحيتنا ي فهد وانت سايبني وبتفكر في الشغل .
فهد بنبره جاده /عشق انا بحبك وانتي عارفه كده كويس بس انا اسف مش هقدر اعيشك قصه حب ابويا وامي انا مختلف عن ابويا في حجات كتير واظن انتي مش لسه عارفاني النهارده فارجوكي افهميني ولو علي الشغل فإن اسف انا مقصدش الي فهمتيه عن اذنك هاخد شور .
ليتركها ويرحل لتنظر له بالم ودموع تجاهد لاخفائها فهي تعلم بحبه لها لكن كانت تتمني أن يكون مثل أباه رومانسي مع عشقه فهي تراه يعاملها كملكه متوجه لكن فهد مختلف كليا عن أباه لتزعم علي تفادي اي خلاف فهي لاتريد تعكير صفو جوازهم .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا سليم الجارحي ...
كانت تجلس نادين بضيق بعدما هاتفه عشق وقد علمت من صوتها أنها ليست علي مايرام مهما حاوله أخفاه فهي والددتها الذي تعلمها أكثر من ذاتها ليلاحظها سليم ليحاوره القلق.
سليم بقلق/مالك ي نادين شكلك مش مبسوطه.
نادين بغيظ/وهتبسط ازي وبنتي مش مبسوطه ابن اخوك سايق العوج علي بنتي ليه ي سليم .
سليم باستغراب/مالها عشق ي نادين ايه الي خلاكي تقويلي كده هي وفهد بيحبوا بعض من زمان وانتي عارفه كده مالك بقا.
نادين بغيظ/انا عارفه ابن اخوك كويس ي سليم بيحبها اه لكن هيموتها بالبطي من بروده من مشاعره البارده وبنتي مش كده هتتعب صدقني ي سليم .
سليم بغضب/بطلي بقا كلام فارغ وسبيهم مع بعض هما يحلو أمورهم ومتتدخلش بينهم تمام .
نادين /حاضر ي سليم حاضر ..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا فهد الجارحي ...
في غرفه عشق ورحمه ...
كانوا يقفون وهم يستعدون للذهاب لاخر سنه في الجامعه فهم كانوا من المفترض أن يكونوا قد انتهوا من بضع سنوات لكن للاسف قد أصيبت رحمه بغيري خطير الزمها العلاج لسنوات وعشق توأمها كانت لا تريد الذهاب بمفردها وكانت حزينه لمرض اختها لتشفي رحمه لكن أصبحوا يتأخرون في الجامعه واصبحوا في السنه الاخيره ...
رحمه بحده/برضه مش هتلبسي النقاب ي عشق مستنيه ايه تاني ..
عشق بضيق/رحمه ملكيش دعوه بيا انا محجبه الحمد لله وراضيه ب نفسي كده  والحمد لله لبسي واسع وكويس.
رحمه بغضب/انتي اختي ولازم انصحك .
عشق بغضب/شكرا ي شيخه رحمه بس انا مبسوطه كده وربنا هو الي اعلم بالنفوس عن اذنك .
رحمه بحده/ماشي ي عشق ماشي .
👍👍طبعا ملحوظه علشان محدش يفهم غلط طبعا النقاب علي عيني وراسي بس صدقوني في شخصيه متعصبه كده زي رحمه وفيه أشخاص تانيه بيستغلوا التعصب ده علشان افكار في دماغهم فارجوكم محدش يفهم غلط ده مجرد فكره وتأني مره المنقبات علي عيني وراسي وربنا يزيدنا كلنا ايمان يارب ......
❤️❤️❤️في الاسفل ...
كانوا يجلسون فهد وعشق علي طاولة الافطار ..
عشق بابتسامه/صباح الفل علي اجمل بابا وماما في الدنيا.
رحمه بجمود/سلاموا عليكم .
عشق بابتسامه حنان/صباح الفل علي بنوايتي الغالين يلا افطروا علشان متتاخروش .
رحمه بكره ل عشق/بابا بعد الجامعه هنروح نزور قبر ماما ونقرالها الفاتحه.
عشق بحنان/طبعا هنروح الله ي رحمك ي رحمه .
رحمه بغضب/اظن وجودك بالنسبه الها مش هيبقي مرغوب فيه ي مدام عشق ..
فهد بغضب /ررررررحمه اتكلمي كويس مع امك فاهمه.
رحمه بضيق/دي مش امي دي مراه ابويا .
فهد بحده/انتي عايزه تتربي من اول وجديد وهو ده الدين ي شيخه رحمه انك تعاملي الست الي ربتك كده برضه .
عشق بخجل من افعال اختها/معلش ي بابا انت عارف رحمه ساعه مبتعرفش بتقول ايه انشاء الله هنخلص ونرجع علطول نروح كلنا عن اذنكم يلا ي رحمه .
فهد بأسف/عشق اوي تزعلي انتي عرفاها ارجوكي ي روحي متتضيقيش .
عشق بحزن/انا مش زعلانه ي حبيبي دي بنتي مهما حصل .
فهد بعشق/ربنا يخليكي ليا يا قلبي ..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في وزاره الداخليه ..
كانت تسير بخطأ ثابته فهي الرائد انجي عاصم فهي ليس بنت عمه الفهد فقط بل مساعدتته أيضا لتترك الباب لياذن لها اللواء محمد بالدخول ..
انجي برسميه/صباح الخير ي افندم .
محمد /صباح الخير ي انجي اتفضلي اقعدي طبعا لايصه النهارده من غير الفهد ..
انجي /هههه عندك حق سعادتك عارف أنه اخويا مش بس ابن عمتي ربنا يسعده يارب بس حضرتك طلبتني اكيد ل سبب .
محمد بتأكيد/ده حقيقي امسكي مهمه جديده بس هتقومي بيها لوحدك انا عارف انها صعبه لكن متاكد انك قدها .
انجي بتركيز/الشبح ..
محمد/مظبوط ده الاسم الحركي القناص خطير معلوماتنا بتقول أنه في امريكا وأنه بيحضر لاغتيال شخصيه مهمه ومهمتك انك تجبييه ي انجي .
انجي بحماس/اعتبره حصل سعادتك ..
❤️❤️❤️❤️❤️
في امريكا في فيلا الشبح..
كان يسير بخطواط ثابته وهو يخلع معطفه الاسود الجلدي بعدما نفذ مهمته وهو يتوجه الي البار الخاص به ليقاطعه سامر صديقه بحده .
سامر بحده/واخرتها ايه هتفضل كده ل حد امتي مش هترتاح الي لما تقع ويمسكوك  مش كده .
لينظر له الشبح نظراته القاتله .
/متقلقش كل ده انا الي بقوم بيه انت ملكش علاقه خالص لو اتقبض عليا متخفش علي نفسك .
سامر بانهيار/انا خايف عليك انت مش علي نفسي انا عارف الي انت شوفته زمان كان صعب بس خلاص انت بقا معاك فلوس كتير ليه المخاطرة دي ي ادم .
ادم بجمود/انت فاكران الموضوع موضوع فلوس بس لا فوق الموضوع موضوع امان طول مانت معاهم هيحموك ل حد ماعرف افلت منهم لازم نبقا في امان الاول وبعدين مانت شايف كلهم تجار مخدرات وحراميه ي عني كلهم يستاهلوا الموت والحرق بجاز كمان يلا احنا نننام يلا .....
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في غرفه الفهد وعشق ...
كانت تقف امام المراه وهي ترتدي منامه حمراء جعلتها مثيره للغايه لتقترب منه بدلال وهي تعبث بخصلات شعره الناعمه ليمسك يدها لتنظر له بغموض .
فهد بثبات/مش دلوقتي ي عشق مش اقبل متاخدي دي ..
عشق باستغراب/ايه دي .
فهد بجديه/حبوب منع الحمل انا مش عايز اخلف دلوقتي ..
ليتتطلع إليه بصدمه عارمه 
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent