recent
أخبار ساخنة

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث 3 بقلم رنا أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث 3 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث 3 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الثالث 3 بقلم رنا أحمد


في فيلا فهد الجارحي ..
كانوا يقفون الجميع في حاله صدمه شديده الرجوع فهد وعشق من شهر عسلهم بذلك السرعه وخصوصا والدته عشق .
عشق بصدمه وقلق/ايه ي فهد ايه الي رجعوكم بدري كده من شهر العسل .
فهد بضيق/عادي ي امي زهقنا.
فهد الاب بحده /زهقتوا ده علي اساس ايه انشاء الله بعتنكم في شغل ده شهر عسلكم ايه الي حصل ي عشق ي بنتي .
عشق بوجع والم /مفيش حاجه ي عمي .
فهد لتغير الموضوع /فيه ايه ي بابا مالها رحمه بتتخنقوا ليه .
رحمه بغيظ وزعيق/مبتخنقش ولا حاجه انا كنت بتكلم مع بابا شويه ولا هي مصيبه لازم تبقا بسببي .
الفهد بغضب /واطي صوتك وانتي بتردي علي اخوكي انا مش زي ابوكي انا هديكي قلم يلوحك.
فهد بغضب جحيمي/انا لسه عايش علي وش الدنيا ي فهد .
الفهد بخجل/انا اسف ي بابا مقصدش .
فهد بصرامه /عشق خودي اختك واطلعوا علي فوق وهنكمل كلامنا بعدين ي رحمه .
عشق بطاعه / حاضر ي بابا يلا ي رحمه .
رحمه بحده/مفيش داعي للكلام ي بابا انا مغلطش في أي حاجه عن اذن حضرتك .
عشق بحده /ممكن افهم بقا انتوا الاتنين فيكم ايه بالظبط .
الفهدبهروب /انا عايز انام ي ماما مش فاضي .
فهد بغضب/بس احنا لازم نتكلم ي فهد .
الفهد بقوه /بابا اي أن كان الموضوع يخصني انا ومراتي وبس عن اذنك .
عشق بقلق/طب قولي انتي يعشق ي بنتي ايه الي حصل .
عشق بوجع /زي مقال فهد ي طنط مفيش حاجه زهقنا شويه عن اذن حضرتك لاني عايزه انام .
عشق بدموع /ابني ماله ي فهد العيال دي مالها .
فهد بعشق /حبيبتي اكيد هنعرف هما مش صغيرين وقادرين يحلو مشاكلهم متقلقيش .
عشق بحزن /يارب ي فهد يارب ..
في غرفه الفهد وعشقه ...
الفهد بحده /ممكن اعرف انتي بتعملي ايه .
عشق بتجاهل/هنام علي الكنبه .
الفهد بغضب جحيمي/احنا هنام جاب بعض متخافيش مش هقرب منك لاني قرفان منك.
عشق بغضب /وطالما قرفان مني عيازني جنبك ليه متسبني.
الفهد /وافرضي امي جات وشافتك هقولها ايه .
عشق بغضب وتحدي/ساعتها انا الي هقولها الحقيقه واعرفها حقيقه ابنها .
الفهد بغضب وهو يمسك فكها/قسما بالله متحيلي سيره لأمي باي حاجه لهوريكي الويل والمر فاهمه .
عشق بغضب وهي تنفض يده /اطمن مش هعرفها حاجه ولا هقولها حقيقتك حقيقه أن ابنها مش عايزيخلف مش يجبلها حفيد بس مش علشان خايفه منك علشان انا بحب ماما عشق زي امي بالظبط ومستحيل اوجعها عن اذنك لاني محتاجه انام .
الفهد بالم وهو يحدث ذاته /هنام ازي من غير حضنك ي عشق ده انا مصدقت اقوم اتحرم منك بسرعه كده بس مهما يحصل ومهما التمن برضوه مش هخلف ي عشق.
في غرفه عشق ورحمه ..
عشق بحده /ممكن افهم ايه الي انتي عملتيه ده .
رحمه بغضب وكره /انتي كنتي عيزاني اعمل ايه مش شوفتي فهد باشا كان عايز يضربني بالقلم ابن عشق عايز يعمل عليا راجل .
عشق بصدمه /رحمه فهد يبقا اخونا ايه ابن عشق دي .
رحمه بكره /لا مش اخونا هيفضل ابن مرات ابونا الي مصدقت موتت آمنا علشان تتجوزه .
عشق /متتضحكيش علي نفسك ي رحمه انتي عارفه الحكايه كلها متتبليش علي حد ي شيخه رحمه .
رحمه بحده /طيب ي اختي تصبحي علي خير .
عشق بتنهيده /وانتي من أهله ي رحمه ربنا يهديكي .
في فيلا عاصم ..
روز بقلق/ي بنتي كفايه كده انتي منمتيش خالص من انبارح وانتي حاطه عينك في الملف ده .
انجي بتركيز /لانه ملف مهم ي ماما ولازم اركز .
روز /طب متكلمي فهد انتي مش بتلجايله في كل حاجه .
روز بتنهيده //فهد هو فين فهد مش لما يخلص شهر العسل ي ماما.
روز/بس هو رجع انا كنت بتكلم خالك وعرفت أنه رجع.
انجي بصدمه /حضرتك بتقويلي ايه رجع ازي .
روز بقلق/انا برضه مستغربه ايه الي حصل بس بصراحه مفيش غير حل واحد انا شاكه فيه.
انجي بتساؤل /حاجه ايه ي ماما .
روز باحراج/يعني أنها تكون طلعت مش ..
انجي بعصبيه/ايه الي بتقوليه ده ي ماما طبعا لا حرام عليكي عشق بنت اخوكي وانتي عارفه تربيتها وعارفه أنها ملك فهد من وهما عيال وبعدين اطمني ده لو كانت حاجه زي دي كان زمانه قتلها .
روز باسف وعتاب لذاتها/استغفر الله العظيم ي يارب ي بنتي انا مقصدش دي بنت اخويا برضه بس دماغي غصبن عني راحت ل كده .
انجي بتنهيده /حصل خير ي امي اكيد هنعرف ايه الي حصل وايه الي رجعهم كده بسرعه .
في امريكا في فيلا ديف اكبر رجال المافيا ....
كان يجلس وهو يدخن بشراهة ليقاطعه مساعده مارك .
ديف /ماذا بك ي مارك .
مارك /توجد معلومات جديده سيدي الفهد وزوجته قد عادوا الي مصر .
ديف /بذلك السرعه .
مارك بضيق / نعم سيدي وذلك سيعطل أعمالنا كثيرا الفهد انت تعلم جيدا أنه يشغله كثيرا ما نفعله ويود القبض علينا باي طريقه .
ديف بحده /هل اتيت ب صور عشق زوجته كما طلبت منك.
مارك /نعم سيدي تفضل .
ديف بإعجاب /واووو غايه بالجمال هي من ستجلب لما رأس الفهد اسمع جيدا ماذا سأقوله لك واطلب ليه الشبح سريعا.
مارك /نعم سيدي ..
في فيلا الشبح فيلا ادم وسامر ....
كان يتسحب ببط الي داخل غرفته ليقترب من سريره ليشعر الآخر بأحد ليسحب سلاحه ليصوبه اتجاه سريعا.
سامر بفزع /ده انا ي ادم انا .
ادم بحده /الله يخربيتك خضيتني مالك بتسسحب كده ليه.
سامر باحراج /معلش اصل فيه رعد وبرق جامد بره وانت عارف انا بخاف منهم ازي والبيت مرعب اصلا.
ادم بحنان /طب تعال نام جنبي تعال.
ليسرع إليه سامر ليحتضنه ادم بعشق اخوي وهو يقبل جبينه بحنان ليغفا سامر سريعا بجانب أخيه ليبتسم ادم أتذكره ماذا فعل لاجله.
فلاش باك ..
من داخل الملجا ..
كان يجلس سامر صاحب الأربع أعوام علي رجل ادم الذي يطعمه بحنان .
سامر بطفوله /سبعت ي ادم كفايه .
ادم بحنان /لا ي حبيبي كل الاكل كله .
سامر بطفوله /انا بحبك اوي ي ادم .
ادم بحب /وانا كمان بحبك اوي ي حبيبي كل بقا .
عمار بهمس/ها اخترالك عيل من العيال دي وخلصنا .
سامح بهمس/العيل الي هناك الصغير ده .
ادم بغضب جحيمي/ابعد بعيد ي راجل انت مفيش حد هيلمس اخويا .
عمار بغضب /بس يلا اخرس خالص .
سامر ببكاء/مين هياخدني ي ادم .
ادم وهو يحتضنه بشده برعب/متقلقش ي قلب اخوك محدش هياخدك مني ابدا.
عمار بهمس/بقولك ايه متشاوف عيل تأني وخلاص مش عايزين مشاكل.
سامح بهمس/مانت عارف أننا في الحجات دي بنحتاح العيال الصغيره بتجيب شغل بتصعب علي الزبون وبعدين فلوسك محفوظه.
عمار بهمس /طب خلاص تعال بليل زي دلوقتي اكون جهزت الواد وكل حاجه تمام .
ادم بقوه وتحدي وهو يضم سامر بعشق/متقلقش ي قلب اخوك محدش هيقدر ياخدك مني ابدا ابدا ..
في فيلا سليم الجارحي ...
نادين بغضب /بتقويلي ايه ي عشق رجعوا ازي وازي بنتي متقوليش .
عشق بقلق/بصراحه مش عارفه ي نادين شكلهم مش مريحني خالص ومحدش عايز يتكلم خالص.
نادين بهجوم /ابنك عمل ايه في بنتي ي عشق انا من الاول مكنتش موافقه علي الجوازه دي بس الزفته هي الي أصرت .
عشق بتنهيده /ده وقته ي نادين لازم نصلح ونشوف فيه ايه .
نادين بغضب/خليها تجيلي ي عشق انا مش هاجي عندكم انا محتاجه اتكلم مع بنتي بعيد .
عشق /حاضر ي نادين حاضر مع السلامه .
نادين بغضب /ماشي ي فهد ماشي انا هوريك ازي تعامل بنتي .
في فيلا الجارحي ..
فهد بحنان /روحي انتي مالك فيه نادين ضيقتك.
عشق بحزن ودموع /خايفه يكون عندها حق خايفه يكون فهد الي غلطان وتتطلع عندها أنها كانت رافضه الجوازه وبصراحه زعلانه علي عشق البنت شكلها مكسور ي فهد .
فهد بحنان متقلقيش ي عشقي انا هتصرف وهحاول اعرف ايه الي مخبينه بالظبط متقلقيش ي حبيبتي ..
عشق /ربنا يسهل ي حبيبي هروح اصحيهم بقا يفطروا لأن نديم عايزه عشق .
فهد بحنان /روحي ي حبيبتي..
في غرفه الفهد .
قام فهد وهو ينظر حوله لم يراها لكن لفت نظره ذلك الظرف لياخده ويفتحه سريعا ليشعر بصدمه عارمة مما رآه وكان كالاتي .
عشق /فهد انا صحيت بدري نزلت علي شغلي لاني مش هبقا عشق الي لازم تستني سي السيد لما يقوم من النوم علشان تبدأ حياتها اوعدك اني لو رجعت مودي كويس اكيد هحكايلك التفاصيل سلام .
لم تعلم ذلك الصغيره أنها فتحت علي ذاتها نار جهنم الذي لن تنطفئ ...عشق الفهد ❤️❤️❤️❤️
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent