recent
أخبار ساخنة

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الرابع 4 بقلم رنا أحمد


في الجريده الذي تعمل بها عشق .
جلال مدير الجريده بدهشه/عشق ي بنتي انت في شهر العسل وواخده اجازه ايه الي جابك .
عشق بوجع تحاول أخفاه/ابدا ي سياده المدير فهد جاله مهمه ضروري وكان لازم نرجع انت عارف طبيعه شغله .
جلال باقتناع /عندك حق ي بنتي جوزك الله يعينه المهم حمد لله على السلامه .
عشق /الله يسلم حضرتك ي ترا فيه اي جديد .
جلال /فيه طبعا فيه أن الممستوردين الأجانب زي مبيستوردو من عندنا البترول وحاجات تانيه كتير بقوا بيستوردوا البنادمين كمان.
عشق بعدم فهم /سعادتك قصدك ايه.
جلال/قصدي أن فيه مسترودين بياخدوا شباب من عندنا وياخدوا أعضائهم.
عشق بصدمه /سعادتك بتقول ايه معقول .
جلال /زي ماسمعتي كده ي عشق ودي مهمتك موضوعك الي لازم تكتبي فيه عمليات الخطف الي انتشرت اوي اليومين دول مش جايه من فراغ وده الملف الي فيه كل المعلومات الي هتاحتجيها .
عشق بقوه /تمام حضرتك اعتبره حصل ده بقا موضوعي خلاص .
جلال /ربنا معاكي ي بنتي وخلي بالك من نفسك .
عشق /انشاء الله عن اذن حضرتك.
في فيلا الجارحي ..
عشق بقلق /استر يارب فيه ي فهد ي حبيبي لابس بسرعه كده ورايح فين وفين عشق .
الفهد بغضب جحيمي /الهانم خرجت  من الصبح من غير حتي متستاذن الحمار الي متجوزاه وديني لادبحها.
فهد بغضب /انت اكيد اتجننت انت مش عامل لينا اي اعتبار ولا ايه متتكلم عدل .
الفهد بغضب /انا بتكلم عدل ي بابا دي مراتي وانا حر في أي حاجه اعملها فيها بس من الواضح أن سليم باشا ونادين هانم معرفوش يريبوها وانا بقا الي هربيها.
عشق بحده /فهد متنساش الي بتتكلم عنها دي هي عمرك مراتك الي شايله اسمك فاهم.
الفهد بنبره غير قابله للنقاش/ماما انا قولت الي عندي ومقتنع بيه جدا وانا هربيها علي الي عملته.
سليم الجارحي بغضب شديد /انا بنتي متربيه احسن تربيه عيبي الوحيد انا جوزتهالك.
فهد باحراج /اتفضل ي سليم ي اخويا اتفضل .
سليم بغضب/انا مش جاي أضيف ي فهد انا جاي اقول لابنك كلمه واحده لو لمست من بنتي شعره واحده بالسؤء ي فهد هوريك الجحيم علي الارض وصدقني لانت ولاابوك ولا عشره زيك يقدروا يوصلوا للدماغ سليم الجارحي فاهم خليك فاكر الكلام ده كويس اوي .
الفهد بعند /عمي سليم من اول مكاتبنا الكتاب وبنتك اتكتبت علي اسمي وهي بقت ملكي بس الي حصل أن الهانم خرجت راحت شغلها الصبح من غير أذني انت متاكد ان طنط نادين حتي بعد العمر ده كله مستحيل تعمل كده لان سليم الجارحي مش هيبقل بكده ولا يعديه وانا زيك بالظبط ي عمي عن اذنك .
عشق بخوف شديد /استرها يارب .
في امريكا ...
في فيلا الشبح ..
كان يجلس آدم وهو يجمع بعض الملفات في حقيبته ليقاطعه سامر بغضب وقلق .
ادم باستغراب/مالك ي سامر .
سامر برعب/زفت مارك بره عايزك .
ادم /طب وانت مالك مضايق ليه .
سامر بحده /هكون مضايق ليه ي ادم خايف ومرعوب عليك طول مانت في وسطهم انا بموت من خوفي عليك ي ادم .
ادم بحنان وهو يربت علي كتفه /متقلقش ي حبيبي سبق وقولتلك أنهم حمايه لينا .
سامر بغضب وانهيار/حمايه لينا ازي ي ادم بقتل الناس ودخولنا في مصايبهم دي واي حاجه انت الي هتروح في الرجلين هما عندهم كتير يحموهم لكن انا ماليش غيرك .
ادم /متقلقش ي حبيبي اعتبره كابوس وهيخلص هنزل اشوف الزفت ده عايز ايه وارجعلك علطول .
سامر بقلق/استرها عليه يارب .
في الاسفل ...
ادم بحده /ماذا بك ي  مارك .
مارك بعمليه /البوص يريدك .
ادم باستفسار /ماذا يريد .
مارك /لا اعلم شي .
ادم /تمام اذهب وانا ساتي له .
مارك /حسنا .
ادم بقلق/هيكون عايزني في ايه ربنا يستر.
سامر /كان عايزك في ايه ي ادم .
ادم بتنهيده /البوص هو الي عاوزني متقلقش ي سامر انشاء الله كله هيبقا تمام روح انت علشان متتاخرش علي جمعتك .
سامر /حاضر ي ادم .
في الجامعه الخاصه ب عشق ورحمه ..
كانوا يجلسون في البريك لتقاطعهم ام حوريه بمكر .
ام حوريه بخبث /اهلا ي اخت رحمه .
رحمه باندهاش/اهلا وسهلا مين حضرتك .
ام حوريه بمكر /أن اختك ام حوريه زميلتك في نفس السنه بصراحه سمعت عنك كتير ويشرفني اتعرف عليكي.
عشق بحده /وانتي ملقتيش غير رحمه الي تتعرفي عليها مع البنات كتير .
ام حوريه بخبث/بصراحه ي اخت عشق اختك رحمه من البنات الملتزمات الي الواحد لازم يتشرف بمعرفتهم .
رحمه بابتسامه /شكرا ي اختي بصراحه باين عليكي الالتزام مشاء الله نقابك وحجابك بيدل علي كده .
عشق بغيظ/والله مش ده الي يدل علي الالتزام ياما فيه ناس لبسه كده ومعندهومش دين اصلا وفيه ناس لبسه حجابها ولبس واسع وملتزمه بجد ربنا يقوي أمانا كلنا .
رحمه بغضب/اسكتي انتي مش عارفه حاجه ربنا يهديكي اتفضلي ي ام حوريه اتكلمي.
ام حوريه /بصراحه ي اخت رحمه احنا عندنا جمعيه نور الحق دي جمعيه للفتيات بنحاول نوعيهم للدينهم صح وااجوا طبعا انك تشرفيني فيها.
رحمه بحماس/طبعا دي شي يسعدني انشاء الله اعتبروني معاكم .
ام حوريه بانتصار لنجاح مخططها /انشاء الله بكره هنتكلم في كل حاجه انشاء الله .
عشق بحده /رحمه يلا علشان محاضره الدكتور فارس هتبدا.
ام حوريه بخبث/يااه دكتور فارس ده سبحان الله القبول من عند الله فعلا بس مبقبلوش.
رحمه بغيظ /عندك حق دكتور معندوش دين .
عشق بحده /بالعكس بقا دكتور فارس بنادم محترم وعلي العموم براحتكم عن اذنكم ..
طبعا انا اتكلمت في الموضوع ده في أول بارت وقولت يريت محدش يفهمني غلط المنقبات علي عيني وراسي ام حوريه نموذج سي موجود بالفعل بيحاولوا يستغلوا البنات المتشدادات دينيا في حجات هنعرفها واحده واحده فارجوكم تفهموا وجه نظري ......
في الجريده ..
في مكتب عشق .
ساره صديقه عشق المقربه بسعاده /شوشو حبيبتي وحشتيني .
عشق بحب /حبيبتي ي ساره اخبارك ايه .
ساره /الحمد لله يروحي انتي اخبارك ايه وفهد إخباره ايه .
عشق بحزن /الحمد لله ي ساره احنا كويسين .
ساره باستغراب وقلق/مالك ي عشق فيكي ايه طمنيني عليكي .
عشق بدموع /انا موجوعه ي ساره ونفسي اتكلم مع حد .
ساره بحنان ولهفه/اتكلمي ي عشق انا سمعاكي ي حبيبتي .
في الاداره ...
كانت تسير بخطواط ثابته لتتطرق مكتب اللواء صلاح لياذن لها بالدخول .
صلاح /تعالي ي انجي ي بنتي .
انجي بحماس/سعادتك انا موافقه علي مهمه الشبح وانا بنفسي هسافر امريكا ومش هرجع الي لماةاقبض عليه سعادتك وعلي كل الي وراءه .
صلاح بإعجاب/انا كنت متأكد ثقتي فيكي كانت في محلها ي انجي .
انجي بسعاده /شكرا سعادتك انشاء الله هكون عند ظن حضرتك عم اذنك .
في الخارج .
كريم بإعجاب /ازيك ي انجي .
انجي /اهلا ي سياده المقدم شكرا لسوالك انا بخير الحمد لله .
كريم بقلق/انتي وفقيتي علي قضيه الشبح .
كريم بحده /بس انتي كده بتعرضي حياتك للخطر .
انجي بحده/سياده المقدم انا مش عيله صغيره انا رائد وثانيا انا خالي اللواء سليم الجارحي وابن خالي الفهد ي عني اطمن انا طالعه من تحت ايد ملوك الشرطه فمتقلقش عليا وشكرا اوي لسوالك عن اذنك .
كريم بغيظ /غبيه كل ده ومقتدرتش تفهم اني بحبها بس انا مش هسيبك ي انجي هفضل جنبك حتي لو غصبن عنك .
كريم مقدم صديق الفهد يعشق انجي كثيرا لكن هي دائما تصده بذلك الشكل ..
في الجريده ...
ساره بحده /عشق انتي غلطانه .
عشق بصدمه /غلطانه انا يا رحمه بعد كل الي سمعتيه .
ساره /ايوه طبعا مهمها حصل كان لازم تحاولي تفهمي منه لكن كده انتي بتمنعيه عن حقه وكده ربنا وملائكته هيبقوا غضبنين عليكي .
عشق بانهيار ودموع/وانا حقي اني اكون ام فين .
الفهد بغضب جحيمي /الي زيك مش المفروض يكون ليها عين اصلا تتطلب يكون ليها اي حق .
عشق بقوه /اولا توطي صوتك انت هنا في مكان محترم ثانيا مكان شغل اولا تتكلم كويس انا مش عسكري تحت ايدك ي فهد باشا.
فهد بغضب عارم /انتي تخرسي خالص بدل ماهد المكان ده علي دماغك انتي والي فيه .
ساره بقلق /اهدا ي فهد .
عشق بقوه وغضب /اعمل الي انت عايزه انا مش خايفه منك انا خلاص مبقتش اخاف منك ي فهد .
الفهد وهو يمسك شعرها بغضب /طب اتفضلي معايا بالزوق بدل قسما بالله انتي عارفه جناني .
ساره بخوف /عشق روحي معاه انتي عارفه فهد مش ناقصه مصائب اسمعي كلامي علشان خاطري .
عشق بقوه وهي تنفض يده عنها /ماشي بس مش علشان خايفه منك علشان الجريده المحترمه الي ممكن تتاذا من واحد همجي زيك .
الفهد بتوعد وغضب/قسما بالله لوريكي الهمجي ده هيعمل فيكي ايه يخليكي تكرهي عشتك ي عشق .
في فيلا الجارحي .
عشق /يلا ي جماعه الغدا جاهز .
عشق بحب/حبيبتي ي مامي تسلم ايدك .
فهد بقلق/عشق وفهد لسه مرجعوش برضه .
عشق بحزن/عشق رجعت لوحدها وقالت إنها عايزه ترتاح .
فهد بدعاء /ربنا يهدي سرهم يارب .
في الاداره ..
في مكتب انجي .
انجي /كويس اوي انك جيت علشان نتكلم .
الفهد بتعب/انا مش عايز اتكلم ي انجي ومش قادر .
انجي بغضب/لا لازم نتكلم ي فهد ايه الي رجعك بسرعه كده انت وعشق ايه حصل .
فهد بحزن /عايزه تخلف وانا مستحيل اخلف ي انجي.
انجي بغضب/نعم ليه انشاء الله مش هتلاقي توكلهم ولا ايه انا مش فهماك ي فهد .
فهد بالم وصراخ/مفيش حد ممكن يفهمني ابدا ابدا انتي اكتر واحده عارفه أعدائي قد ايه تفتكري لو خلفت اسهل حاجه أنه يروح مني قبل حتي مالحق اشوافه مش كفايه عشق الي خايف عليها وعارف أنه هياجي يوم وهسيبها اسيب كمان عيل يتيتم ويعيش من غير اب انا مستحيل اتخيل حتي أن ده ممكن يحصل مستحيل اتخيل عشق وهي بتروح مني عرفتي ليه مش عايز اخلف ي انجي ومستحيل اخلف مهما حصل   .
في فيلا الجارحي ❤️❤️.
في غرفه عشق .
كانت تجلس بدموع وهي تنظر إلي صور فراحهم لتبكي بحرقه علي ماوصلوا إليه لتقاكطعها عشق بحنان ام .
عشق بابتسامه /ليه الدموع ي حبيبتي .
عشق بدموع /مفيش حاجه ي ماما مشكله صغيره  
عشق بابتسامه/طيب خلاص انا مش هضغط عليكي بس كلي انا عمللاك بيضه بالبسطرمه زي مابتحبيه.
عشق بقرف من رائحته/لا ي ماما انا مش طايقه رائحه الاكل خالص.
عشق بسعاده /بتقولي ايه ده احلي خبر سمعته في حياتي .
عشق بدهشة/حضرتك قصدك ايه .
عشق بسعاده /انتي حامل ي قلبي .
عشق بصدمه /اييييه 
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent