recent
أخبار ساخنة

رواية عشق الأيام الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم منار كريم

jina
الصفحة الرئيسية

  رواية عشق الأيام الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم منار كريم

ايام بعياط =لاااااااااااااااااااا حمزه فوق يا حمزه  با الله عليك ما تسبني هتسبني لمين انت ابويا واخويا وسندي في الدنيا يا حمزه  يا حمزه  انت كل حياتي صدقني مش هقدر اعيش من بعدك مين هيفرح لنجاحي زيك ومين هيشجعني حمزه فوق بقي بلاش الهزار الرخم ده انا انا عارفه انك بتحب تعمل مقالب بس بلاش المقلب ده وحياتي عندك كل ده وانچي مصدومه ودموع عمر مش مفارقه وشه
هشام راح عند حمزه ومسك أيدها وقال بكل أسف شدوا حيلكوا البقاء لله
ايام بصدمه ومش مستوعبة الكلام اللي اتقال وهي بتضحك والدموع تسيل علي وجنتيها هههههههه انت بتقول اي هو حد قال انك دكتور مثلا هههههه بلاش هزار حمزه اصلا بيحب يخضني كدا انا فاكره زمان كان ديما يخضني كل ده وهي وخده حمزه علي صدرها وحضناه كأنه هو ملجاها الوحيد وفضلت تهز في حمزه 
ايام بعياط حمزه حبيبي فوق با الله عليك يا حمزه متوجعشي قلبي 
عمر راح عند آيام واخد ايديها لأنهم هيخدوا جثه حمزه 
ايام بصوات وعياط = حمززززززززززززززززززززززه 
حمزه بخضه= ايام ايام حبيبتي فوقي يا ماما انتي بتحملي 
( اتخضيتوا صح عليا الطلاج انتوا اتخضيتوا بصوت كتكوت 😂😂 انا امبارح اخدت شوية شتايم علي شان حمزه بجد يعني ربنا يديم حب الناس ليا 😂😇😇) 
ايام بعياط وحضنت حمزه جامد بعد ما فاقت = حمزه حبيبي انت صاحي ومسكت وشه تفحصه حمزه ارفع القميص 
حمزه = اي قميص اي 
ايام بغضب وصوت عالي = حمززه بقولك ارفع القميص ده 
حمزه = لا يا ايام مش هرفع حاجه غير لما اعرف في أي 
ايام مستنتشي كلام حمزه وقالعتله القميص 
حمزه بكوميديا وشهقه = هههه يا نصيبتي يا فضحتك يا حمزه مراتك بتتحمرش بيك اقول اي لامي دلوقتي يا نصيبتي وحط أيده علي صدره بكوميديا كدا
ايام بضحك من بين دموعها = انت في أي ولا في اي حمزه هات بوسه 
حمزه = ينهار ابيض لا انا ما ينفعشي اءمن لنفسي معاكي بعد كدا بصي يا بنت الحلال بعد الكلمه دي كل واحد يروح لحاله يا عالم ابقي نائم تيجي تتحرشي بيا وانا راجل ضعيف 
ايام = هههههههه ثم تذكرت الحلم حمزززززه 
حمزه بخضه = نعم انتي مبتتكيش علي اسمي كدا غير لما يبقي في نصيبة بس في أي 
ايام = انت ممكن في يوم من الايام تطلقني وتتجوز انچي 
حمزه با استغراب = انچي اي دخل انچي في حياتنا دلوقتي يا حبيبتي 
ايام بنرفزه = رد عليا يا حمزه دلوقتي حالا والا والله ازعل منك ومش هكلمك تاني وهخلي عشتك نكد بس هه بقي 
حمزه بيحاول يكتم ضحكته = ايام هو انتي تقربيلي اي 
ايام با استغراب  = مراتك يا حمزه وبنت عمك في أي 
حمزه بحنان = لا يا قلبي انتي لا مراتي ولا بنت عمي انتي كل حياتي وملكتي واميرتي اللي مكنتش احلم بيها في يوم من الايام انتي ملكه وعشق حمزه بس ( خف يا حمزه في سناجل جالها جفاء عاطفي وانا معاهم 😂😂)
ايام بحب وتناست غضبها = وانا كمان بحبك اوى يا حمزه وحضنته 
حمزه بخبث = طيب با المناسبة كدا من شوية كان في كلام كدا 
ايام بعدم فهم= زي اي 
حمزه بخبث اكتر = يعني اقلع القميص يا حمزه هات بوسه كدا يعني 
ايام وقد تسرب الخجل لوجنتيها فأصبحت كحبة الفراولة = أن .....انا ....يع .....يعني كنت كنت يطمن عليك..من من الكابوس وكدا ..
حمزه = امممم وبعد الكابوس مش عايزه تطمني عليا برضوا 
ايام = حمزه انت قليل الادب ماشي ولما نروح هقول لامك يا ابن حنان ماشي وسابته وقامت من علي السرير 
حمزه بضحك = خدي يا بت هنا هههههههه والله متجوز طفلة مجنونه 
ايام وهي في الحمام وردت علية بغيظ = قلتلك مية مره مفيش طفلة عندها ١٨ سنه و ٤ شهور يا حمزه 
حمزه بضحك علي تلك المشاكسه =طيب يا ست الكبيره يلا بقي نجهز الشنط علي شأن هنسافر كمان ساعتين احنا وعمر ماشي يا طفلتي 
 ونسبهم يهزروا مع بعض بقي ( اجدعااان احب اشكر كل شخص حب حمزه وفضله عليا وعايزه اقول أن ايام بتغير علية فا انا ممكن أبلغ ايام الرساله دي وانتوا حرين سلام عليكم 😂😂)

عند عمر 
عمر = ها يا بيبو خلصتي الشنط ولا لسه اجي اساعدك في حاجه
حبيبة = لا يا حبيبي بس كان اسبوع اجمل اسبوع في حياتي اتمني اجي هنا تاني 
عمر بحب = اكيد هنيجي تاني واوعدك يا ستي كل اجازه ليكي من الامتحانات هنيجي نغير جو اي رايك 
حبيبة = بجد يا عمر انا بحبك اوي اوي 
عمر = وانا بحبك يا قلب عمر يلا بقي اطلب دليڤري واتصل علي حمزه هو وايام يجوا يتغدوا معانا هنا قبل نسافر ونخرج كلنا مع بعض 
حبيبة = ماشي وطلب عمر الاكل واتصل علي حمزه وعزمهم علي الغدا وراح فعلا حمزه وايام واتغدوا مع عمر وحبيبة وفضلوا يهزوروا ويتكلموا  صوت فون حمزه 
____________________
في المول 
احمد = الوووو يا ابني في أي بتقول اي مش سامعك والله طيب استني انا في المول هطلع برا واكلمك علي شأن مفيش شبكه وهو ماشي خبط في حد وقع في الأرض من أثر الخبطه  نسينا نعرف وصف احمد 
احمد شاب يمتلك من العمر ٢٧ عام  طوله ١٨٥سم وعيوني بني محروق وعنده عضلات وهو دكتور جراح وعنده اخت وحيده اسمها سما وهي عندها ١٨ سنه وهي تبقي اخت ايام في الرضاعه لان مامة احمد هي اللي رضعت احمد و سما وايام وبقوا اخوات  بس أهل احمد سافروا وهو فضل انو يفضل في مصر علي شأن شغله نرجع الرواية 
احمد من غير ما يبص للشخص اللي خبطه انا اسف جدا وبعتذر
انت اصلا متخلف ماشي تخبط في خلق الله عاااااااااااا  ضهري اتكسر منك لله
احمد بص لصاحبة الصوت من فوق كدا وكانت انچي  هي اللي خبط فيها  ولأن انچي قصيره با النسبة لحمد انچي ١٦٠ سم 
احمد بضحك = هههههههه اسف ههههههههه مخدتش بالي اصل مش باخد بالي من الإقظام 
انچي بغضب = انت انسان بارد ومستفز ومعندكشي دم كمان يا زرافه انت 
احمد وهو ماسك انچي من قفاها زي حرامي الغسيل = مين ده يا بت اللي زرافه وبارد والكلام ده هه
انچي بنرفزه = ولا ولا انت ياض سيب الهدوم كتك الارف وانا اصلا قرفانه من نفسي ومش طائفه حد كتك الارف مليتو البلد
احمد بعند = مش هسيبك غير لما تعتذري علي الشتمية دي 
انچي بخبث = انت عايزني اعتذر صح 
احمد وهو لسه ماسك هدومها اااه تعتذري حالا يا اما هتفضلي متشعلقه كدا 
انچي = يبقي انت اللي جبته بنفسك وبصويت يا لهووووووي يا ناس الحقووووووني بيضربني اكمني ست مكسوره الجناح حد يلحقني 
الناس اتجمعت علي صويت انچي واتفاجوا بمنظر أحمد وهو ماسكها 
ست : في أي يا بنتي ومسكك كدا لي 
انچي وهو بتمثل العياط = اهي اهي بيتحرش بيا ومش راضي يسيبني 
راجل : مش عيب عليك اعتبرها اختك انتوا خلاص مبقاش ليكوا أمان احنا لازم نبلغ البوليس 
احمد وهو متفاجئ با اللي بيحصل = بوليس اي بس وساب انچي انا والله دكتور محترم ومتحرشتش بحد دي كدابة 
الراجل : كلكوا بتقولوا كدا في الاول بس وجه ظابط 
الظابط : خير كان في بلاغ متقدم أن في حاله تحرش هي فين 
الست : اهو يا حضره الظابط ودي البنت الغلابة اللي كان بيتحرش بيها 
الظابط : اتفضل معانا يا استاذ 
احمد = اتفضل فين دي كدابة والله العظيم كدابة 
والظابط اخد احمد 
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت طفلتي للكاتبة مروة جلال
google-playkhamsatmostaqltradent