recent
أخبار ساخنة

رواية عشق التملك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شروق مصطفي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق التملك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شروق مصطفي


وصلنا المره الي فاتت لما يارا كانت بتحاول تجيب السكينه علشان تفك نفسها وفجاه لقت مصطفي قدامها وعمال يضحك 
مصطفي بشر ......كنتي هتهربي تروحي فين ي قطه 
يارا بكره......اوعي تكون مفكر ان كريم مش هيلاقيني لا دا هيلقيني وقطعك (ملحوظه .....يارا متعرفش ان في في السلسله الي هي لبساها   GBS  )
مصطفي وهو مساكها من شعرها .......انتي تنسي كريم دا خالص من النهارده مفيش غير مصطفي وبس انتي فاهمه 
وفجاه شخص جه وقال .....مبراحه عليها ي مصطفي هي هتتجوزك غصب عنها 
مصطفي .....انا هبعت اجيب المازون يابا (دا ابو مصطفي الي هو عم يارا )
ابوه ........ونعم العقل ي واد يلا بسرعه هاته 
ومشي عند يارا الي مفحومه من العياط ......بقا عايزه تمرمغي سمعت العيله ي بنت ال.........وبيضربها بكف لحد ما منخيرها نزفت 
بعد ربع ساعه 
المازون جيه وجابو الشهود 
المازون .....انتي موافقه ي عروسه 
يارا بدموع وبتحرك رسها يمين وشمال لا 
مصطفي راح ضربها بالقلم قولي اه ي بنت ال......
دا انتا ليلتك سوده علشان بتمد ايدك علي حاجه تخص كريم النويري 
يارا جريت عليه وحضنته وبدموع .....الحقني ي كريم 
كريم خدها في حضنه .....اهدي ي حبيبتي 
مصطفي والشرار بيطق من عينه .......هات بنت عمي انتا ازاي حضنها كدا 
كريم .......انتا تخرص خالص ثم انا ويارا بنحب بعض وهنتجوز 
صدمه كلا من مصطفي .....يارا .....عم يارا 
عم يارا  بخوف (لانو خايف من كريم طول عمره بيسمع علي شخصيته القويه ).......اي الي انتا بتقوله دا 
كريم ببرود .....اه بنحب بعض وبما ان المازون هنا احنا عنتجوز قدامكم 
يارا مش قادره تتكلم او بمعني اصح لو انتكلمت هتقول اي لان هي لو متجوزتش كريم هتروح مع عمها لان لو رفعو قديه هيخدوها بالغصب 
محدش من مصطفي وابوه هيتكلم لانهم خايفين علي نفسهم 
كريم ..ًيلا ي شخنا اكتب الكتاب 
يارا الصدمه مش قادره تتكلم مفقتش غير وهو بسالها المازون موافقه ولا لا 
يارا وهي بتبص ل كريم ......موافقه 
المازون وقعي هنا ي بنتي وقعت والمازون قال 
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير (لللللللللللللولي 💃💃💃)وكريم خد يارا بعد ما هدد عمها لو قرب تاني منها انو هيموته )
نروح عند مراد ورنا
رنا صحيت من النوم ملقتش مراد جمبها وشهقت لما لقت نفسها من غير هدومها وفتكرت امبارح وفضلت تعيط 
رنا بتعيط  وهي بتلطم .......انا ازاي عملت كدا ازاي 
ولقت مراد هيطلع من الحمام راحت بسرعه علي قميصه الي علي الارض ولبسته بسرعه الي كان لحد بعد ركبتها بحاجه بسيطه 
مراد طلع من الحمام وهو لابس فوطه ولففها علي وسطه 
رنا وهي بتعيط وبتدربو في صدره .....انتا ازاي تعمل كدا ازاي 
مراد كان سابت وعايزها تخلص كل الي هي بتعمله دا 
مراد مسك ايدها الي بتضربه بيها .......انتي ملكي فاهمه كل حاجه فيكي ملكي والي انا عملته امبارح دا حقي انتي فاهمه حقي وقالها بخبث .....مانتي الي سالمتيلي نفسك برداكي 
وسبها وراح يلبس هدومه 
رنا راحت وراه وبغل وحقد .........انا بكرهك سامع بكرهك 
مراد من العصبيه ضربها كف وقعت منه علي الارض دماغها اتخبطط في سن ال الكمودينو ودم بقا نازل من راسها ..........
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير
google-playkhamsatmostaqltradent