recent
أخبار ساخنة

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف

رواية فتاة في أحلامي الفصل الثاني 2 بقلم شهد أشرف


ايهم بصدمه: مليكه ازاي
ادم باستغراب: في حاجه ي ايهم 
ايهم بتوهان : ها 
عدي وهو ينغزه : يبنييي فوقك
ايهم: احم اهلا وسهلا
امات مليكه براسها 
ادم: انا دلوقتي هوصلها انت كلمت زوزوا
ايهم وهو متنح لمليكه: اه انشاء الله 
ادم: ماله الواد دا ايهمممم
ايهم: اي ي حبيبي 
ادم: كلمت زوزا
ايهم بجديه: اه كلمتها وهي مستنيانا علي الغدا 
عدي:  ي حلوتك يلا بسرعه 
..............................
الام: كل حاجه جهزت ي سيلا
ماسه: ايوا ي ماما  انا فرحانه اوي أن بنت عم ادم هتعد معانا 
الام: انشاء الله ي حبيبتي 
صهيب: انا ايهم كلمني وفهمني كل حاجه 
الام: ما هو كلمني ي حبيبي وقال انكوا هتعدوا في الفله  بتاعته الي جنبنا
صهيب: عنده حق مينفعش نتواجد مع بنت عم ادم في الفله 
ماسه : صوت عربيتهم اهو 
ايهم : السلام عليكم 
الجميع: عليكم السلام 
الام: اهلا وسهلا شرفتنا ي استاذ ادم 
ادم: وحشتيني وحشتيني ي زوزو 
زوزا: وانت ي قلبي عامل اي 
عدي: وانا محشتكيش ي زوزا 
زوزا: لا ازاي دا انت وحشتني اااااد كدااا
عدي: اممم ماشي 
ادم: ازيك ي صهيب 
صهيب: تمام ي صحبي 
ادم بعشق: ازيك ي ماسه
ماسه بخجل:, الحمدالله 
عدي: كبرنا واحلوينا يصحبي 
ماسه: احنا حلوين من زمان ي يسطا
ادم بغيره: عدي تعالي عايزك 
عدي: احم 
الام: خلاص يولاد اذيك ي حبيبتي عامله اي 
مليكه: بخجل : الحمدالله ي طنط 
ماسه: ازيك انا ماسه 22 سنه كليه طب وانتي 
مليكه بضحكه خفيفه أسرت قلب هذا المتيم : الحمدالله انا مليكه 19 سنه 
ماسه: اي دا صغنونه اوي 
مليكه: وانتي برده صغنونه مصدقتش انك 22
ماسه: الزمن والدنيا جات عليا بدري ي حبيبتي 
مليكه: الله يعينك 
زوزا: يلا يولاد الغدا جهز
ايهم: اتفضلوا يلا ي ماسه بلاش لوكلك كتير 
ماسه: حاضر ي ابيه يلا ي ميكوا ونكمل رغي بعدين 
.............................
في الجنينه *
ادم باحراج: مش عارف اقلك اي ي صحبي انا اسف بجد 
ايهم: انت اهبل ي ادم 
عدي: خلاص ي ديدوا هما هيهاجروا دا رايحين الفله الي جنبهم
ايهم: انت هتيجي تعد معانا في الفله انا وصهيب 
ادم: هعد في شقتي وخلاص 
ايهم: الحوار انتهي انت وعدي هتعدوا معانا 
عدي: اشطا والدنيا هتبقي فل ي زميلي 
ايهم بقرف: سرسجي 
عدي بثقه: من بعض ما عندكم 
ادم: هههههههه جبهتك طارت ي ايهم 
ايهم: ولااااا 
ادم: خلاص ي عم 
عدي: انا همشي انا بقا احضر حجاتي عشان البهدله الي هنعملعا بليل 
ايهم: سلا م
ادم: ايهم 
ايهم: قلتلك مش وقته 
ادم: ي ايهم بقا حط نفسك مكاني بتعشق واحده ومش قادر توصلها بسبب حاجه 
ايهم بدون وعي: فرق السن 
ادم: بتقول اي 
ايهم: احم قلتلك لما تخلص درستها وحترم نفسك ي جدع دي اختي برده 
ادم بتافف: يعم دي فضلها خمس ست سنين هكون انا شبت طب خطوبه وكتب كتاب وحيات امك 
ايهم: لا 
ادم: يرب تتجوز الي بتحبها وتخلف منها دسته عيال يقرفوك في عيشتك 
ايهم : دا انا هعشقهم عشان هيبقوا منها 
ادم : ولا انت عمال تسرح كتير ركز معايا قلت اي 
ايهم: ماشي 
قام ادم يبوسه : بموووت في امك ي جدع 
ايهم: الله يقرفك أبعد يلا 
ادم: خلاص يعم ناس تانيه هي الي تستاهل البوسه 
جري ايهم خلفه: تعالي يروح امك اوريك مين يستهلها 
ادم: اهدي يعم انتو جيبيني هنا تضربوني ولا اي  
لكمه ايهم ومليكه وريم خرجوا لجنينه في نفس اللحظه
مليكه بخضه: ادم انت كويس 
ادم : انا كويس احنا بتهزر متقلقيش
ايهم بغيره قاتله : مااسه ادخلوا جوااااا 
مليكه: حضرتك مينفعش تضربه كدا 
ادم: خلاص ي ميكا احنا بنهزر 
ايهم بغضب وغيره: ماااااسه
ماسه: تعالي ي مليكه 
مليكه: اي البني ادم دا ازاي يضربه كدا 
ماسه: معلشي ي حبيبتي هما بيهزروا كدا علطول 
مليكه: اخوكي دا غريب تحسيه وحش 
ماسه: وحش يعني عليكي ي بنتي تعالي انتي محتاجه اعاده تاهيل 
مليكه ببراءه: لي اي
 ماسه: لكل حاجه يروحي اطلعي اطلعي
..............................
ادم : خلاص ي ايهم متعصب لي 
ايهم بغضب:.........
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت رئيس العصابة للكاتبة آلاء فرج
google-playkhamsatmostaqltradent