recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك أيمن

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك أيمن


كانو بيرقصو ع الاغنيه دي كل واحد تايهه في عين الاخر وما هو الحب الا تبادل مشاعر صادقه خلصت الاغنيه 
مصطفى: اسعد يوم في حياتي يوم متجوزتك بحبك
تمارا: وانا بمووت فيك 
شالها ولف بيها وقضو ليله من احسن ليالي العمر 
(عذرا ياساده من يقول ان العمر هو ليله فا الحب يخلق كل ليله عمر🙈) 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
عند سليم خرج من الدش شاف السفره متجهزه بشكل راقي 
سليم: اي الرضي ده كلو انتي اتخبطي ع دماغك ولا اي
مرام: انا غلطانه يعنى 
سليم: لا ياروحي مش غلطانه
مرام: يا اي قلت اي
سليم: احم ا ان ولا حاجه كلي
قعدو يكلو ومرام سرحانه في سليم وهو بياكل بشراها فا هو ساعدها في شغل البيت 
سليم: اي مالك 
مرام: بحبك
سليم: اااي 
مرام: ولا حاجه وكانت قايمه تروح الاوضه مسك ايديها وقام مسك وشها بين ايديه وقال بهدوء وحب وقال 
سليم: عيدي الي قولتي تاني
مرام بعياط: ااا ان انا مكنتش قصدي انا اسفه
سليم اخدها في حضنو وتنفس بارتياح فا حبيبته تبادله نفس الشعور
مرام: انت مش زعلان مني
سليم: وازعل لي
مرام: عشان اتخطيط حدودي
سليم: انا كلي ملكك مفيش هنا حدود ابدا
مرام: يعني ايه 
سليم شالها وقال 
سليم: تعالي وانا اقولك يعني ايه 
مرام: سليم نزلني عيب كده
سليم: ههههه عيب طب تعالي دخل بيها الاوضه وضعها ع افراش برفق وهمس لها
سليم: بحبك 
مرام: س سليم ابعد عني
سليم: لي خايفه
مرام: مش جاهزه
سليم: خايفه مني
مرام: لا 
سليم؛ امال اي بقا
مرام: احم يعني معذوره
سليم: اه احم بعد عنها وهي اتعدلت ووشها كلو احمر
سليم: ودي معاكي اد اي
مرام: اربع ايام وبعياط انا اسفه
سليم: هششش ع اي مالك
مرام: عشان منعتك تقربلي انا اسفه قرب منها ونيمها وحضنها وغطاها كويس وقالها
سليم: احنا مع بعض طول العمر وانا مستني المهم بطلي عياط ونامي يلااا هممم
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
اتي صباح يوم جديد بشمس مشرقه 
تمارا: مصطفاااااااااا
مصطفى: اي اي في اي مالك انتي كويسه في اي
تمارا: قوم انهارده امواجه
مصطفى؛ قطعتيلي الخلف الله يخرب بيتك
تمارا: ياخراشي قطعت الخلف خلاص اروح اتجوز غيرك بقا
كانت واقفه جنب السرير قام شدها في لحظه كانت تحت منه
مصطفى: عارفه لو قلتي الكلمه دي هعمل فيكي اي 
قربت منه ووضعت قبله رقيقه ع شفتيه وقالت
تمارا: انا مستحيل اكون لغيرك تمارا لمصطفي ومصطفى لتمارا
مصطفى: بيت جمال امك يلا قومي بدل مش هخليكي تتحركي من هنا يلا 
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في اابيت الكبير
هنا بعصبيه: فين الباشا بايت بره بقالو يومين وانتو اكيد عارفين هو فين اتكلمو
محمد: وطي حسك ده بدل مااخرسك خالص قلنالك منعرفش حاجه 
صلاح: اهدو بس في اي
هنا: انا رايحه الشركه كده هتقع
وفعلا هنا جهزت هي ومحمد وسعد عشان ينزلو الشركه يتفقو مع الوفد 
مريم: سعد
سعد: قلبو وعيونو وعقلو وكل مافيه نعم ياقلبي 
مريم: بحبك 
جمال: ولله اشلوحكم انتو الاتنين دلوقتي يلا ياض انت ع شغلك 
خرجو هما التلاته اتجهو نحو الشركه وع الوجه الاخر تمارا ومصطفى جهزو واتجهو للشركه
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
مرام صحيت كانت في حضن سليم افتكرت الي حصل امبارح اتكسف وكانت بتحاول تقوم وهو فاق
سليم: صباح الورد بطنك لسه وجعاكي
مرام: تؤتؤ هقوم اعمل الفطار
سليم: لالا ارتاحي وانا هخلي الداده تطلعو وكمان انا رايح الشركه عندي شغل هفطر بره
مرام: ماشي
قام هو الاخر وجهز وراح الشركه 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
هنا: ازاي الرئيسع لسه مجتش احنا بنلعب اي الاهمال ده
صوت من وراها
تمارا: اهو جيتلك 
هنا: انتي بتعملي اي هنا امشي اطلعي بره
تمارا: تؤتؤ كده عيب
هنا: انا قلت بره 
وفي انثاء كلامهم دخلت الشرطه
ومصطفى وسليم 
الظابط: مين فيكم هنا الحداد
هنا: ا انا خير
الظابط: مطلوب القبض عليكي
هنا: لي انا عملت اي
الظابط: استخدام الشركه في اخفاء التجاره في الممنوعات
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد
google-playkhamsatmostaqltradent