recent
أخبار ساخنة

رواية غرام الرعد الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أشرف

الصفحة الرئيسية

 رواية غرام الرعد الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أشرف

رواية غرام الرعد الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أشرف

رواية غرام الرعد الفصل الثالث 3 بقلم رحمة أشرف


رحمه اخدت كل ما تحتاجه وخرجت.... كده بقاا خلصة.. اروح لسوسو بقاا اصلي هموت من الجوع
وهي مشيه فجأة لقت عربيه سوده وقفت قدامها ونزل منها أشخاص الواحد منهم بيشبه الحيطه
الخوف دخل قلب رحمه ووقفت مكانها مش بتتحرك
واحد من الحراص مسكها من اديها وسحبها
رحمه في الوقت ده فاقت...عااااا.. سبني... الحقوني
الشخص كتم بقها  وهي بتقاوم.....خدوها في العربيه واتحركو
رحمه بخوف. سبوني.. عاااااااااا
.... بس افصلي
رحمه بخوف بدريه بشجاعه. لا مش هفصل.... سبووني.. عاااااااا
واحد من الحراص حط على بقها  منديل فيه مخدر
رحمه والمخدر اصل فيها... سبو.... ني... واغم عليها
بعد شويه فاقت ولقت نفسها في اوضه مش فيها نور. اااه.... انا فين
رحمه بخوف. انتو يا بهايم يلي بره... خرجوني
رحمه بصوت عالي. طلعوووووني من..... هنااااااااا
رحمه بتعب. بابا تعالي شوف بنتك بيحصل فيها ايه
بعد فطره لقت الباب بينفتح و دخل منه رعد 
رحمه بصدمه. انت.. انت مش الحمار.. قصدي.. الي...... قطع كلامها رعد
رعد بتعصيب. بس.. افصلي.... انتي ايه
رحمه  بتعصيب وبتحاول تقوم بس ربطين رجليها. لا... اااه.. مش هفصل... طلعنييي يا حيوان من هنا. في واحد عاقل يعمل كده. هو انت مريض. يا ابني. 
رعد بضحك عليها . ..... حتي وانتي كده بتكتبري هههههه عايزه. تطلعي...... دانتي بتحلمي
رحمه بعصيب. انت عايز... مني ايه..هتغتصبني متتحرش بيا هتموتني..ما تنطق هتعمل فيا ايه.......هتموتني..طيب موتني وغمضت عينيها..اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
رعد ببرود. ايه ايه ايه  كل ده  بين عليكي بتسمعي افلام اجنبي  كتير .ولا حاجه.من دي ..انتي اصلا مش مغريه بالنسبه ليا .... كل الي عايزه .... اعتزري
رحمه بعصبية. ايه مش مغريه دي..في واحد يقول لانسه كيوت كده...قليل ادب. ومش . هعتزر
رعد بابتسامه سخريه. انسه وقلنا ماشي...امال كيوت دي مش ماشيه معاكي خالص. الصراحه 
رحمه بعصبية ... لا كيوت وغصب عنك كمان. وخرجني من هنا. انا بخاف من الظلام. والفيران
رعد بعصبيه.  فيران..ايه انتي في مكان فيه تعابين....دانا هوريكي النجوم في عز الظهر
رحمه خافت اوي من كلمت تعابين دي. ..يا مامي 
رعد ..هههههه الي يشوفك وانتي بتقولي مامي دي .ميشوفكيش..وانتي واقفه بتجادلي قصاد رعد الجارحي 
رحمه بعصبية.. ايه ايه. رعد الجارحي رعد الجارحي. ...يا خي فلقتني..باسمك. ...  وبعدين رعد مش لائق خالص مع ادهم. 
رعد بصلها الي هو انتي عبيطه يا بت انتي .
رحمه بصتله في نفسها ..مستحيل.  كل الجمال ده. ويبق عصبي اوي كده.  يا حظك المهبب يا رحمه. يا بنت طارق .. كان يوم اسود يوم ما قبلتك يا موز انت 
رعد . سرحتي في ايه .عجبتك 
رحمه بتوهان وسخرية. ههيهيهيه..عجبتني قالي. لا الصراحه.  وفي نفسها. يخربيتك..قال عجبتك قال. ..دي كلمه تقولها.   والله عيب في حقك..اهدي يا رحمه انتي مخطوفه وده شرير   
رعد قرب من وجهها ومسكها من رقبتها.  عايزه تطلعي ..اعتزري. ويا اخرجك يا لا 
رحمه ..هيهي..مش رحمه..يا بابا الي تعتزر..وطريقة الخطف دي متكلش معايا. عيش وقوطه حتي. 
رعد قرب يخنقها من شددت عصبيته 
رحمه وهي تتخنق..هموو.....هموت. ااااه..اااه
رعد .سابها..ونده باعلا صوته .فهد. ي .فهد
رحمه انطربت من صوته 
فهد. تحت امرك يا باشا
رعد بتعصيب. الكلبه دي تفضل مربوطه كده ولا تاكل ولا تشرب.... مفهووم
فهد. حاضر
رعد بص لرحمه وخرج وفهد وراه
رحمه. واحد مستفز... طلعلي منين ده بس يا ربي ... يووووه دانا هموت من الجوع قتك القرف في حلوتك 
عد وقت ورحمه لسه زي مهي
زهراء فجأة لقت قلبها بيدق بسرعه. رحمه
الام. في ايه
زهراء بتعب. رحمه يا ماما.. رحمه في خطر
الام بخوف. اهدي..... هي زمنها جيه
زهراء بدموع. لا رحمه.. مش هترجع يا ماما..... رحمه بتعيط
الام. اهدي يا حبيبتي... ورني على ريتاج شفيها هناك كده
زهراء بدموع. حاضر
زهراء بالفعل رنت على ريتاج
ريتاج. ألوو
زهراء بدموع. ريتاج رحمه عندك
ريتاج بخوف. مالك يا زهراء.... لا رحمه مجتليش... ليه هي فين
زهراء. معرفش...مجتش من ساعت مسبتنا
ريتاج. اهدي وانا هلبس ونروح نشوفها
زهراء. ماشي وانا جيالك
ريتاج فصلت معاها
زهراء بدمووع. رحمه مش... عند ريتاج... يا ماما
عند رحمه
رحمه بصراخ. في حد هنااااا.....انتوو يا ناس .... حد يجبلي اشرب هموت....... يا بهايم
رحمه بتعب وصوت واطي. همووت
واغم عليها من التعب والخوف
بعد شويه فاقت علي ايد بتشيل شعرها من على وشها. بيبصلها...
رعد. احنا لسه... عملنا...حاجه علشان.. يغم عليكي
رحمه وهي تبعد ايده عنها. ابعد عني يا حيوان انت
رعد بيحاول يتحكم في عصبيته. متلمي... لسانك.. يا بت انتي
رحمه بتعب. سبني... اخرج.. اختي زمنها.. قلقانه عليا
رعد. لا أنسى انك تطلعي من هنا
رحمه دموعها نزلت. ليه.. بقلك... اختي.. عايزانى... قلبي بيوجعني عليها
رعد بتعصيب. انتي مبتسمعيش... قلتلك.. لا
رحمه  بدموع وحطت اديها على وشها وتتكلم كلام مش مفهوم
رعد. شيلي ايدك واتكلمي
رحمه شالت اديها وكان وشها.. احمر.. وشفايفها زرقه.. وباين عليها التعب
رعد خاف عليها بس بيداري ده بعصبيه. في.. ايه مالك
رحمه بتعب. اختي عيزاني.... لو سمحت... سبني اخرج
رعد بتعصيب وصوت عالي.انسي... انك تطلعي من هنا
وقام يمشي لولا صوت رحمه الي وقفه. بالله عليك متسبنيش هنا.... انا بجد خايفه
رعد وقف مكانه وبصلها ومشه
رحمه بدموع. حرام عليك
في القصر
رعد. دادا
دادا (سميحه). نعم يا ابني
رعد. حضري الاكل وادخلي لرحمه اكليها
سميحه. يا ابني سبها تمشي.... اكيد ممتها قلقانه عليها
رعد بتعصيب. لا مهيش مشيه من هنا... زي مقلتلك.. روحي اكليها
سميحه. حاضر
رعد دخل لغرفة المكتب
سميحه اخدت اكل وميه لرحمه ودخلتلها
سميحه بابتسامه. ازيك يا بنتي
رحمه بتعب . انتي مين
سميحه. أنا سميحه دادا بتاعت رعد..... جبتلك اكل
رحمه. هههههه وهو خلاكي تدخلي بيه
سميحه وهي تفك رجليها. ليه بتقولي كده.... والله رعد طيب
رحمه بسخريه. اه... طيب خالص
سميحه. هههههه مهو الي قلي ااكلك
رحمه بصدمه. ايييه.. لا دي اخر... حاجه اتوقعها منه
سميحه. طيب يلا كلي
رحمه قعدت تاكل باديها وبشراها يدل على جوعها
سميحه. اهدي... وكلي على مهلك....
رحمه والاكل في بقها. تسلم ايدك الاكل جميل
سميحه. ههههههه انتي اسمك ايه
رحمه بابتسامه . اسمي رحمه طارق يونس
سميحه بابتسامه. انا سمعتك.. بتقولي.. عندك اخت وقلقان عليكي
رحمه كانت بتاكل وسابت الاكل فجأة. اه.. اسمها زهراء..... قلبي بيقلي انها بتعيط
سميحه. وانتي بتحسي بيها
رحمه. ايوه...اصل انا وهي توأم
سميحه  بزعل عليها. طيب يلا كملي اكلك
رحمه. لا كده.. الحمد لله.. اوي
سميحه. عجبك أكلي
رحمه قامت بيتها في خدها. اوي.. تسلم ايدك.... سوسو بتعمل اكل..شبه ده كده 
يمسحه. ههههه مين سوسو
رحمه وسميحه قعدوو يتكلمو لوقت طويل ومخدوش بالهم من عيون رعد الي بتراقبهم
رحمه. سوسو. دي ماما
سميحه. ربنا يخلهالك
رحمه. وحشاني اوي
سميحه بهزار علشان تخرجها من الي  هي فيه. وحشتك... دانتي بقالك.. ساعات هنا
رحمه. هههههههه ساعات ايوه... بس عدو عليا سنين وحياتك 
سميحه. بين عليكي شقيه
رحمه ببرائه. لا.. والله.. انا طيبه وكتوت اهوو
سميحه. ههههههه
رحمه. هههههههههه
طول الوقت رعد بيراقبهم وهو مبتسم على جنانها
سميحه. يلا انا خارجه
رحمه. ليه خليكي... ولا اقلك روحي لابو لهب يتعصب
سميحه.هههههه باي
رحمه؛. باي
عند زهراء وريتاج وممتها قعدو يدورو على رحمه
زهراء بدموع. رحمه يا حبيبتي رحتي فين
ريتاج وهي تحضنها. اهدي اكيد بخير... هنلاقيها
زهراء. يا رب يا رب يا توتي
الام بدموع. اهدوو... إن شاء الله هترجع
زهراء. يا رحمه....
ريتاج. اهدوو يا جماعه... هتروح فين دي مجنونه زمنها بتتمشه ولا حاجه
زهراء. ايوه صح... تعالوو نشوفها على النيل
هي بتحب تقعد هناك
الام بدموع. تعالوو
عند رحمه قعده على الأرض وضمه رجليها بصدرها 
شويه ودخل رعد
رعد. المخزن عجبك
رحمه ببرود. جدا
رعد باستغراب. ممتك واختك وصحبتك دي... بيدورو عليكي
رحمه بطوبه. ايييه.. طيب هم كويسين... وزهراء كويسه... وماما... قطع كلامها رعد
رعد. بس ايه انتي بالعه رادييو بطلي كلام
رحمه سكتت ودموعها نزلت
رعد. لا خليكي قويه.... احنا لسه في الأول
رحمه بصتله. انت عايز مني ايه
رعد. ولا حاجه
رحمه بدموع .. طيب سبني بقااا.... ارحمني
رعد بتعصيب. لو شفت دموعك تاني.... هعمل حاجه مش هتعجبك
رحمه بتعصيب. لا هعيط.. وانت مالك....هتعمل ايه يعني
رعد. ممكن دلوقتي لو حبه... اخلي ممتك واختك. يحسبوكي ميته..... عادي خالص
رحمه. انت واحد زباله
رعد قام ضربها بالقلم على وشها... وشفيفها اتعورت. اخررسي
رحمه وقعت على الأرض. عااااااا.. ااااه
رعد مسكها من شعرها ورفع وشها. انتي باين عليكي هتتعبيني معاكي... بصي يا حلوه خروج من هنا مفيش  ده علي موتك أن شاءالله..ولو منعدلتيش....هخليكي تحلمي بشخص اسمه رعد الجارحي. 
رحمه. اااه
رعد شاف دموعها سابها.. وبصلها. وخرج
رحمه حطت ايدها على شفايفها الي بتجيب دم. واحد حقير
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent