recent
أخبار ساخنة

رواية غرام الفهد الفصل الثالث 3 بقلم رودي محمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية غرام الفهد الفصل الثالث 3 بقلم رودي محمد

رواية غرام الفهد الفصل الثالث 3 بقلم رودي محمد

رواية غرام الفهد الفصل الثالث 3 بقلم رودي محمد


في شقه فهد كان نايم عاري الصدر وجمبه واحده لابسه لبس عاري تقريبا مش مداري منها حاجه
فهد قام مره واحده وحدفلها فلوس وقالها اطلعي بره
سهير : لي يا باشا انا عملت حاجه
فهد شدها من على السرير وقال : انا لما اقول بره تطلعي بره من غير ولا كلمه انتي فاهمه
سهير خافت وأخدت الفلوس وهدومها المحدوفه ع الارض وطلعت تجري من الاوضه وفي الوقت دا رن تلفون فهد
فهد : الو يا امي
حوريه بقلق : فهد انت فين دا كلو
فهد : معلش يا أمي عندي شغل بقا وكدا
حوريه بصرامه : انت مش ناوي تبطل القرف اللي انت فيه دا
فهد بنفاذ صبر : يا أمي لو سمحتي الموضوع دا اقفلي عليه ومتفتحيهوش تاني
حوريه : بس
فهد : اقفلي يا امي انا جاي دلوقتي
حوريه : طيب يا فهد سلام
فهد : سلام
قام من ع السرير واخد شاور وطلع لبس هدومه ورش برفانه واخد مفاتيحه وفونه ونزل ركب عربيته وراح على القصر
فهد اول ما دخل لقا خالتو مستنياه
حوريه : فهد انا اخدت قرار وانت لازم تنفذو
فهد : قرار اي 
حوريه : انت لازم تتجوز يا فهد
في شقه محمود سلام 
سناء : غرام قومي يا حبيبتي
غرام بمرح : صباح الخير يا سوسو 
سناء بضحك : صباح الخير يختي قومي صحي اخواتك يلا عشان ميتاخروش 
غرام : حاضر يا ماما 
وقامت من على سريرها دخلت الحمام واتوضت وأدت فرضها ولبست هدومها وراحت اوضه مي
غرام : مي مي مي انتي يا بت
مي : يووووه متهدي بقا يا غرام
غرام : قومي يبت يلا عشان متتاخريش على الشغل
مي بغيظ : طيب طيب 
وقامت دخلت حمامها واتوضت وصلت ولبست هدومها وخرجت من الاوضه 
اما غرام فراحت اوضه اسيل
غرام : اسيل اسيل اسيييييل
اسيل :
غرام : ايسو اسيل قومي بقا
اسيل : عايزه اي يا غرام
غرام : قومي يلا عشان تروحي الجامعه 
اسيل : طيب
خرجت غرام من الاوضه واسيل كملت نوم ( هنعمل اي بقا يجماعه غيبوبه😂 ) 
خرجت غرام ومي وكانت سناء حضرت الفطار وقعدو يفطرو سوا
سناء : هيا البت اسيل فين
غرام : نامت تاني اكيد انا تعبت من البت دي
مي : انا هقوم اصحيها 
راحت مي اوضه اسيل واخدت معاها جردل مياه وحدفتو على اسيل
اسيل : عااااااا البيت بيغرق
مي : هههههههههههه همووووووت هههههههه
فرشت مي على الأرض من كتر الضحك
اسيل : اه يا بنت الجزمه وربنا لاوريكي
مسكت الشبشب وحدفتو على مي
مي : اعملك اي ما هو صحيان غرام منفعش معاكي قولت اصحيكي انا
اسيل : طب اطلعي يلا
مي : مش طالعه الا لما تقومي 
اسيل : عاااااا طيب
وقامت دخلت الحمام واتوضت وأدت فرضها ولبست وخرجت هيا ومي وكانت غرام خلصت فطار 
سناء : تعالي افطري يا اسيل 
اسيل : لا مش جايلي نفس
غرام : طيب يلا عشان اوصلكو واروح الشركه
اسيل ومي : يلا
وصلتهم غرام بعربيتها وراحت الشركه اللي هيا بتشتغل فيها 
في قصر فهد المنشاوي 
فهد : يا أمي انتي عارفه رأي في الموضوع دا
حوريه بعصبيه : ما انت مش راضي تبطل الزفت اللي انت فيه دا 
فهد : يا امي قولتلك 100 مره بلاش نتكلم في الموضوع دا
حوريه : بس يا فهد
سكتو الاتنين لما سمعو صوت رنه فون فهد
عمر : الو يا فهد 
فهد : اي يا عمر
عمر : اي يا فهد انت فين دا كلو
فهد : اقفل انا جاي دلوقتي 
عمر : طيب سلام 
فهد : انا رايح الشركه دلوقتي
حوريه : طيب بس برضو الموضوع دا مخلصش ولسه هنتكلم فيه تاني
فهد وهو خارج من القصر : ان شاء الله 
طلع فهد وركب عربيته وراح على الشركه
اول ما دخل مكتبو
فهد : جبيلي كوبايه القهوه و أوراق الصفقه الجديده 
سهى بدلع وهي تضع يداها على كتفه : حاضر تامر بحاجه تانيه ( دا أنتي هتسلمي على الشهداء دلوقتي😂 ) 
قام فهد من على الكرسي بتاعو بغضب وشدها من شعرها ورماها بره الشركه
فهد للأمن : الزفته دي متدخلش الشركه تاني
الأمن : تمام يا فندم
ورجع مكتبو وهو متعصب وطبعا كل اللي في الشركه مرعوبين
فهد بغضب : بتبص على أي انت وهي ركزو في شغلكو ورجع المكتب بتاعو وطلب عمر يجيلو
عمر بيكتم ضحكتو بالعافيه : مالك بس يا صاحبي
فهد : اسكت عشان انا مش طايقك
عمر : الله وانا مالي يا لمبي
فهد بغضب : عمرررررر
عمر : اي يا عم خلاص
سكت شويه بعد كدا قال بس انت اي اللي مدايقك اوي كدا يا فهد
فهد : الموضوع اللي مبيخلصش امي عايزاني اتزفت اتجوز 
عمر : طب ما هيا كدا معاها حق يا فهد 
فهد : معاها ولا معهاش انت عارف رأي كويس اوي في الموضوع دا
عمر : بس
فهد قام من على الكرسي واخد مفاتيحه وفونه وقال : سلام دلوقتي 
عمر بتنهيده : ربنا يهديك يا صاحبي
في بيت سندرا
مني : انا كلمتو وهو قالي هيخلص الموضوع دا النهارده 
سندرا بتوتر : ربنا يستر
في نفس وقت خروج فهد كانت مرام خارجه من الشركه 
مجهول1: اهي جت اهي يلا ابدا بسررعه
مجهول2: انت تامر يا باشا
خرجت غرام من الشركه اللي بتشتغل فيها وهي شركه من شركات فهد بس عمر اللي بيدير الشركه دي فعشان كدا هيا متعرفش حاجه عن فهد
خرجت غرام من الشركه ولسه هتوقف تاكسي لقيت منديل بيتحط على بوقها ولسه هتضربو برجلها لقيت ايد بتشدها وشدها ووقفها وراه ودا كان فهد 
مجهول 2 طبعا اول ما شاف فهد اترعب وكان هيجري بس فهد مسكو وفضل يضرب فيه وكتفو ورماه في عربيته
ورجع لغرام
غرام بغضب : بقا يا مبقع يا ابن المبقعه بتمسك ايدي دا انت ليلتك سوده
فهد بصدمه : انتي بتقولي اي
غرام : اي اطرشيت
فهد باستفزاز : ما تفكك من الجو دا وتعالى نقضي يومين حلوين
غرام ضربتو على وشو بالقلم : أخرس يا حيوان انا أشرف منك ومن 10 زيك
فهد بفحيح كالافعي : هتدفعي تمن القلم دا غالي اووي
غرام بسخريه : شكلك نسيت نفسك يا حيوان ونسيت جدك اللي كان بيشرب السحلب من خرطوب الغساله وسابته ومشيت ببرود 
فهد فضل واقف مصدوم شويه وبعدها رجع العربيه وما زال مصدوم وهو عازم انو يندمها أشد الندم ( اسكت اسكت دي كرامتك في ذمه الله😂 ) رجع فهد البيت وطبعا ودا الراجل اللي كان معاه المخزن بتاعو ووصي عليه رجالتو 
ورجع القصر بتاعو
اول ما رجع 
حوريه : فهد 
فهد بنفاذ صبر : نعم يا أمي
حوريه : فكرت في الموضوع اللي قولتلك عليه
فهد بخبث : اه يا أمي موافق
حوريه بفرحه : اخيرا يا فهد اخيرا يا حبيبي وراحت حضنتو بفرحه
فهد في نفسه : وديني لاندمك يا زباله 
وبعد ما طلع اوضتو طلب من واحد يعرفو اسمو اسر يجيبلو كل حاجه عن غرام هو كان صورها اصلا من غير ما تاخد بالها وبعت الصوره لاسر
في مكان لم نزره من قبل
ماجد بخبث : اي يا حبيبتي ناويه على اي
كوثر ( ام فهد ) : ناويه على كل خير لو مخليتهوش يخسر اللي وراه واللي قدامه مبقاش كوثر
ابتسم ماجد بخبث وتركها وذهب ليجري اتصالا ما
في اوضه مليكه
كانت بتكلم صاحبتها شيماء
شيماء بخبث : بس يا لهوي يا مليكه دا سيره مامتك بقيت على كل لسان 
مليكه : ماما! ازاي مش فاهمه
شيماء بتمثيل : انتي عاوزه تفهميني انك متعرفش أن مامتك عايشه! 
مليكه :
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent