recent
أخبار ساخنة

رواية عشقت معاق الفصل الرابع 4 بقلم نادين محمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت معاق الفصل الرابع 4 بقلم نادين محمد

رواية عشقت معاق الفصل الرابع 4 بقلم نادين محمد

رواية عشقت معاق الفصل الرابع 4 بقلم نادين محمد


ماسه بصدمه:هو انت!!!
بصيت من ورا الباب وكانت الصدمه...اني لقيته عمر
ماسه:نهارسود ومنيل نهارسود ومنيل يعني انا يوم ما اتجوز اتجوز ده ده اي ياربي الحوسه دي...لا لا مش هضعف ده مش هضعف
قفلت الباب بالترباس براحه وجبت ملايه من الدولاب وربطتها فالشباك.. وجبت شنطه ضهر حطيت فيها شويه اكل والموبايل وحجات خاصه ولبستها..
ماسه بضعف:لي يارب بيحصل فيا كل ده....معنديش حل غير اني اعمل كده...يوم ما اتجوز اتجوز البارد الي قاعد بره ده 
نفخت بحيره وخوف وطلعت علي طرف الشباك ومسكت فالملايه
ماسه:ياربييي...هموووووت....لا مش هيأس مش هيأااااس
مسكت فالملايه وطلعت رجل واحده وبعدين طلعت رجل تاني
ماسه: يخربيت ام الفساتين عاللي عايزين يلبسو فساتين
مسكت فيها براحه وقعدت انزل عشان انزل بس رجلي اتكعبلت ووقعت
ماسه:ااااا.....
(عند ام ماسه)
عمر ببرود:اومال فين الست هانم
ماما بتوتر:ااا... جوا اهي هخش اناديها
ماما دخلت وقعدت تخبط مفتحتش...قعدت تخبط تاني مفتحتش...ولقت الباب مقفول بالترباس
ماما:دي قافله الباب بالترباس
ادم باستغراب:ليه
ماما:مش عارفه.. تعالي جرب افتحو
ادم راح قعدت يفتح فيه مش راضي لحد ما قرر انه يكسر الباب والمفاجأة...ملاقونيش جوا
ماما بصدمه:نهارسود
(عند ماسه)
لقيت واحد شايلني وكتم بوقي
=هشششش...هيسمعوكي
جربت اصوت بس كتم بوقي تاني جامد
=مقولتلك هيسمعوكي انتي غبيه
هزيت راسي بخوف 
=انزلي ونزلني 
ماسه:انت مين
=وانتي عايزه تعرفي لي
ماسه بتهديد:لو مقولتش هصوت والم عليك الناس
بسخريه=بتهديديني
ماسه:مش مقتنع...امممم.....يااه.....
قرب مني لزقني فالحيطه وكان كاتم بوقي وبيخنقني
(انا مش عارفه اي كميه كتم البوق دي بس هو لازم يعني😂😂)
بعصبيه=انتي غبيه انتي مش عارفه انا مين....كلمه واحده تاني ومحدش هيلاقيلك اثر انتي فاهمه ولا لا
هزيت راسي بدموع وخوف وهو أخيرا بعد عني
ماسه بخوف: انت عايز مني ايه
=مش عايز حاجه...انا جيت اساعدك
ماسه:وانت تعرفني منين عشان تساعدني
=ملكيش دعوه...تعالي معايا
ومسك ايدي وانا شدتها
ماسه:انت عايز اي مني..سيبنيي بقا
=هتيجي معايا بالزوق ولا اجييك بالعافيه 
كان باين علي صوته العصبيه...كنت واقفه مش عارفه اتكلم ولا اروح فين بس لقيته شدني من ايدي وركبني عربيه ومشي
ماسه:انت اسمك اي
=اسمي سليم
ماسه:اااه...وتعرفني منين بقي وعرفت منين اني هنط
سليم ببرود:مش شغلك
(فالبيت)
ادم:البت هربت
ماما بصريخ:يافضيحتي يافضيحتي
ادم؛اهدي...معاكي صوره ليها
ماما:ايوه..اهي وورتهم صوره ليا
ادم بصدمه:مش معقول....دي ماسه...افتكرت...مش انتي اللي خدتي ماسه مني امبارح وهي نايمه
ماما:ايوه انا
ادم:عمر....البنت دي ماسه 
عمر ببرود؛احسن انها هربت.... يلا نمشي
ادم:طيب
ومشيو هما الاتنين وماما قعدت تعيط
(عند ماسه)
فضلت ساكته وباصه للشباك...كنت مضطره اروح معاه...موارييش غيره 
سليم:وصلنا
ماسه بسرحان: ها
سليم:وصلناااا...هتفضلي سرحانه كده كتير
مردتش عليه ونزلت من العربيه 
سليم بعصبيه:خشي
ماسه:اخش فين
سليم؛هنا هيكون فين يعني
ماسه بعصبيه:متعليش صوتك عليا...انت فاكر نفسك مين يعني
سليم بكبر:سليم بيه
ماسه بضحك:خلاص طيب عشان مش قادره اضحك
سليم:هتضحكي علي اي....يلا يختي...يلا
ماسه:داخله ياعم خلاص
دخلت الكوخ وكان يعني نوعا ما كبير..
ماسه:يعني هو انت عندك عربيه...ومعندكش بيت
سليم:اهااا
ماسه:اهاا..طيب....معندكش لبس
سليم:عندك فالاوضه جوا
ماسه:ماشي
دخلت الاوضه وقفلت علي نفسي الترباس وفتحت الدولاب لقيت فيه لبس... والحمدلله كان محترم يعني عشان الراجل اللي قاعد معايا ده
(عند سليم)
سليم كان قاعد بره وقلع التيشرت وصب (خ*مره) وبدا يشرب
ماسه طلعت من الاوضه وهي لابسه لبس رجالي واول ما شافته..انصدمت وغمت عينيها بسرعه
ماسه:تصدق يلا انك مش محترم ومشوفتش ريحه التربيه...
سليم: مالك يابت في اي
ماسه: اطلع بره
سليم:والمصحف..
ماسه: اطلع بره بقولك
سليم لبس التيشرت وطلع وماسه فتحت عينيها
ماسه:كان ناقصني ده كمان...
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent