recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ملك أيمن

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم ملك أيمن


كل واحد اخد عروسته وخرج ع اماكن متفرقه 
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
((حبيبتي يالي بتاخدي الروايه وتمسحي اسمي وتغيري اسم الروايه من طفله ارهقت رجولتي الي طفله مش مسمحاكي يابيبي)) 
عند هيثم وتمارا دخلو كافيه فاضي ضوء هادي جدا موسيقه اجنبي عشاء رومانسي  هبثم شد الكرسي لتمارا عشان تقعد
(حبيبي الاتكي كيت واجب بردو) 
تمارا:في موضوع عاوزه اكلمك فيه 
هيثم:سامعك
تمارا:ممكن عشان ماما بس نتجوز شهرين وبعد كده
هيثم قام وقف ومد ايديه وقال
هيثم:تسمحيلي برقصه دي
لحظات ومسكت ايديه ووصلو لساحه الرقص وجودها بين ايديه حسسه انه ملگ الدنيا وما فيها ارتعشها توترها كسوفها كل شئ جميل
تمارا بتوتر:ها هانطلق بعد
هيثم:هششش ولا كلمه همم 
تمارا:بس
هيثم:بعدين ده مش وقته ولا اي
تمارا:ح حاضر
هيثم:حبيبي الي بيسمع الكلام ده
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند سليم وليل👀👀👀👀
مكان ميقلش عن كلمه جمال فوف الوصف خصوصا ان سليم الي اشرف ع التجهيزات ولكن ده قصر
ليل:احنا جينا هنا لي بيت مين ده
سليم: تعالي وشدها ودخل ع القصر ده انبهرت بجمال المكان ده 
ليل: الله جميل جدا ياسليم
سليم: قلب سليم من جوه  كان بيقرب منها وهي بترجع لورا
ليل: ا ا س سليم ابعد قرب منها لحد. ما خبطت في الحيطه حاصرها بايديه
سليم: وحشتيني
ليل: سليم ابعد عني
سليم: لي مش انتي مراتي خايفه لي بقا 
ليل: ارجوك ونبي وفضلت تعيط بعد عنها بابتسامه غريبه
ليل: ان انت بتتحك لي ههااا
سليم: مبروك ياروحي كنت بختبرك انا مستحيل اضيع فرحه يوم الفرح عشان اي حاجه 
ليل:انت رخم هه
سليم: حقك عليا وقرب حضنها واشتغلت الاغنيه ورقصو مع بعض 
((اغنيه سمعني نبضك)) 
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
اما عند ابطالنا كيان وادهم 
مكان ع البحر مباشرتا ممر مليان بلورد الاحمر لانها بتحب الورد الاحمر واخر الممر ده طربيزه عليها شمع واكل عشاء رومانسي
((نسيت اقول انهم قاعدين في اسكندريه))
دخل ادهم وهو حتي غيران من الشباب الي موجودين مسك ايديها ودخل  شد الكرسي لكيان وقعدت وهو قعد كانو بياكلو في صمت وهي بتبصلو جدا
ادهم:مالك مش بتكلي لي تعبانه من حاجه تحبي نغير المكان
كيان:تؤتؤ انا كده كويسه
ادهم:امال بتبصيلي كده لي 
كيان:مش مصدقه امبارح بس كنت ابيه الي معايا اكتر من اخويا مصطفى ودلوقتي دلوقتي
ادهم بخبث:دلوقتي اي
كيان:يعني هو
ادهم:جوزك وانتي مراتي اتهز جسدها من ياء الملكيه الي اكد عليها في كلامه
الويتر:تحبو تشربو حاجه
ادهم:واحد قهوه
الويتر:والانس
كيان:لا كان بقا ههههه
ادهم بغيره:مدام 
الويتر:اسف والمدام 
ادهم:بعصبيه من نظرات الويتر لكيان:ولا حاجه تعالي قبل ما اعمل جريمه وشدها خرج من المكان كله وهو متعصب من انها ضحكت معاه كان بيضغط ع ايديها جامد وقف عندالعربيه وهي بنحاول تشد ايديها منه
كيان:سيب ايدي 
ادهم:انتي عارفه لو اتكررت وضحكتي مع حد تاني هعمل فيكي اي 
كيان:طيب بس سيب ايدي
ادهم بغضب اكبر:كياااان ده اخر تحذير انتي فهمه
كيان بعياط:حاضر ولله ف فهمه ايدي بتوجعني استوعب الي بيعمله وساب ايديها فضلت تفرك فيها وهي بتعيط قلب وجعه ع عدم السيطر ع عصبيته فهو يخاف عليها من نفسها حتي
ادهم:اركبي وراح ركب وهي ركبت وزعلت انه ماصالحهاش وصلو البيت نزلت بسرعه من العربيه نزل وراها مسك ايديها
ادهم:اسف.
كيان:لي هو حضرتك عملت حاجه غلط
ادهم:اه اتعصبت عليكي حقك عليا بس الي حصل ده ميتكررش تاني ياكيان عشان نكون كويسين اسمعي كلامي
كيان:حاضر  مسك ايديها التانيه 
ادهم:وجعتك
كيان بعتاب؛جدا
ادهم:معلش حقك عليا
كيان:ماليش فيه صالحني بقا
ادهم:اصالحك من عيوني وكان بيقرب منها وهي بترجع.
و..... 
كيان.....
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent