recent
أخبار ساخنة

رواية ملجئ العشق والحياة الفصل الثامن 8 بقلم آية البدري

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية ملجئ العشق والحياة الفصل الثامن 8 بقلم آية البدري

رواية ملجئ العشق والحياة الفصل الثامن 8 بقلم آية البدري

رواية ملجئ العشق والحياة الفصل الثامن 8 بقلم آية البدري


ملحوظه شروق خرجت من فيلا ايمن
و هذا بسبب طارق و باتت في هذا اليوم عند طارق
جود و هي قاعده جنب طارق و هو نايم : طاارق طاااارق طاااااارق طااارق يااااا طااارق اصحي بقي طاااارق طااااارق طاااااااااااا
طارق قام من النوم بنرفزه و مسكها من هدومها : عااااااوززه اييي اي الزنن هه
جود : قوم وصلني المنصوره يلا ماما رجعت
طارق سابها و رجع نام : مترجع و انتي مالك
.جود بنرفزه طفيفه : منا اتهزقت يا خويا قوم وصلني يلا
طارق : و اتهزقتي ليه
جود : علشان سيبت الجامعه
طارق ببرود : تستاهلي
جود اتعصبت و ضربته علي ضهره : طيب يا خويا اديني راجعلها ابقي وريني هتعمل اي مع شمس بقي و (بتوعد)والهي لقويها عليك علي الواتس
طارق : يلا يا بت خليني اغير يا به قومي
جود و هي بتقفل الباب : بتطردني من الجنه تك نيله
***********************
جود نزلت لتحت : شوشو عامله اي
شروق بسرحان : الحمد لله اخبارك اي
جود بزعل : اهو راجعه الجامعه اهو
شروق : تروحي بالسلامه
جود : و انتي عملتي اي دي اول سنه ليكي في الجامعه
شروق : زهقة و مش عاوزه اروحها تاني
حسن جه هو كمان بايت عند طارق : اه والهي انا اتخنقت من الدراسه و من الدروس
جود بتنبيه : انت لازم تركز يا حسن انت هتخلص السنه دي و تدخل تالته لفن الوحش يا زميكس و تالته ثانوي مفهاش...
حسن قاتعها : نسوان
جود و شروق في صوت واحد : هو ده الي بتفكر فيه
حسن بنظره مستقبليه مهمه : امتي بقي اخش اولي جامعه و اروح الشركه و امسكها معاكوا و قابل عارضات ازياء بقي و اوقعهم في حبي و اوقع السكرتيره كمان يااااااه
طارق كان جهز و نزل و سمع احلام اخوه المهمه
😂
: دههه عند اممكك يا رووح امك
ضحك جود و شروق و حسن اتغاظ
طارق : يلا يا بت علشان اوصلك بلا هبل زي قلته
حسن : تتتششكر شوووفوا مين بيتكلم يبني دنتا بتعاكس الستات و انا جنبك في العربيه
طارق : و اي يعني هو انت مراتي علشان اخاف
جود بمزاح : بس مراتك قربت تيجي وهتربيك
طارق بصلها بغيظ
جود اكملت : والله هتدخل العش براجليكي يا شابه و محدش هيسم عليكي
حسن ضحك
طارق بنرفزة مزاح و هو بيزق جود ادامه : طب يلا يا شااابه يلا
***********************
شمس : كريم
كريم : نعم
شمس : انا قررت افسخ الخطوبه
كريم : مكنش رائيك ده البارح
شمس بان عليها الزعل : طارق مش عاوز يقولي هو بيشتغل اي و خالتوا مش هترضي نتجوز منغير ميقولي حاولت معاه كتير بس بيقولي انه سر
كريم : ولا انا كمان
شمس : و فارس مش موافق علشان طريقة الجواز و كده
كريم بحزن : معاه حق
شمس اخدت نفس : انا هطلب منه نتقابل و افسخ قراية الفاتحه دي
كريم : ماشي يا حبيبتي
***********************
في المساء في مطعم ايمن
طارق بأبتسامه : وحشتيني علي فكره
شمس بادلته الابتسامه تلقائيا : طارق انا
طارق : كنتي عاوزاني في حاجه مهمه اتفضلي
شمس اخرجت علبه مربعه من شنتطها و كانت علبة الالماس و حطتها علي الطاوله
شمس : هتلاقي المحبس جوه العلبه انا مش هقدر اكمل مع واحد معرفش عنه حاجه
طارق ابتسم بتلقائيه : و ليه زعلانه كده
صدمه للحظه قبل ان تأخذ اشيائها و تخرج كانت تظن انه سيلحق بها و لكنه لم يفعل
***********************
دخلت شمس و كان العائله متجمعه امام التلفاز
الجميع رأي الدموع الي في عيون شمس و فورا دخلت غرفتها و اترمت علي السرير
سما كان هتقوم تشوفها
كريم بتحذير : سبيها يا ماما
عثمان بزعل عليها : البت حبته بجد
***********************
في الصباح
صحت شمس علي صوت اشعار هاتفها
رساله من طارق
.. مجبتيش الفستان يعني
🤔
.. شمس
.. انا
..ب
..ح
..ب
..ك
..
💖💖
دمعت عيونها تاني لما شافت الرسايل و عملتله بلووك
رن جرس الشقه
شمس هي الي فتحت و كانت الصدمه شخص غير متوقع
يتبع.....
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
رواية ملجئ العشق والحياة الفصل الثامن 8 بقلم آية البدري
jina

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown11 يوليو 2021 في 7:58 ص

    الفصول بصراحه صغيره جداااا وبتقعدي فتره لما تنزلي كل فصل وده هيقلل متابعينك عشان بنزهق والله

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent