recent
أخبار ساخنة

رواية عشق سليم الفصل الثامن 8 بقلم إيمان صلاح

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية عشق سليم الفصل الثامن 8 بقلم إيمان صلاح

رواية عشق سليم الفصل الثامن 8 بقلم إيمان صلاح

رواية عشق سليم الفصل الثامن 8 بقلم إيمان صلاح

رهف: سليم لاااااااا وحضنته 
اخدت الرصاصة مكانه الناس اتلمت 
سليم بزعيق: رهف فوقي خدها ف العربية وراح المستشفي 
ف الاستقبال
سليم:دكتورة بسرعة 
الممرضه اخدتها ودخلت العمليات.
علي من الخلف: سليم بيه 
سليم بتعجب: انت هنا من امته 
علي: هتعرف بعدين المدام عاملة اي 
سليم: كوي انت عرفت ازاي 
علي: بعدين  
سليم: هو اي البعدين فونه رن  
معتز: انت فين كل دا وعربيتك مالها 
سليم:  في المستشفي انا وعلي 
معتز: انت ف الدور الكام 
سليم: الرابع  تمم سلام 
خالد: اي يا معتز سليم فين 
معتز: هنا في المستشفي 
رنا: ابني ماله 
معتز: مش عارف انا هطلعه 
رنا وخالد يلا بينا كمان 
معتز: سليم انت كويس 
سليم مبيردش 
خالد: في اي ياعلي 
علي: مدام رهف واخدة رصاصة في ضهرها 
سليم: انت عرفت ازاي وانتو هنا لي 
معتز: عامر واخد رصاصة في دراعه وانا كنت رايحلك الفيلا توقع علي ورق لقيتهم بيجرو جريت معاهم 
سليم: عامر ورهف مع بعض معتز رن علي مالك 
علي بمقاطعة: مالوش داعي 
سليم: انا مش فاهم منك حاجه هو في اي الممرضه خرجت يريت جوزها يروح يمضي ف الاستقبال علي ورق بسرعة 
سليم بصوت عالي: لو حصلها حاجه هقتلكو كلكو 
الدكتور: لو سمحت يسليم بيه الصوت دا غلط اتفضل حضرتك امضي علي ورق العملية الانسة  حلتها  خطر 
سليم: مدام يروح امك 
معتز وعلي شدو سليم مضو علي الورق 
معتز: اطلع صلي وادعي شويه 
معتز وعلي خرجو 
معتز: ازاي سليم ورهف في يوم واحد كدا دي مقصودة اكيد 
علي: هقولك بس متقولش لسليم بيه دالوقتي 
معتز باستماع: المايك معاك 
علي: ابو رخمتك هو دا وقته 
معتز  : خلاص يعم قول 
علي: عامر ومدام نعمة مرات ابو مدام رهف بيتأمرو علي سليم 
معتز: عرفت ازاي 
علي: سليم كان شاكك فيهم وكان عاوز مالك وانت طبعا عارف ظروف مالك فأنا الرقبتهم ولما عامر ايجي يضرب علي سليم رهف شافته فحمت سليم فانا ضربت عاليه بس للاسف جت في دراعة 
خالد من الخلف: طب هو عاوز اي من سليم مكنش بينهم الكره دا 
علي:لا ي خالد بيه عامر بيحب مدام رهف 
معتز بصدمة: سليم لو عرف مش هيسكت 
خالد: اممم هحط حد للموضوع دا بس محدش يعرف سليم يلا نطلع علشان محدش يشك فينا 
عند سليم................
كانت رهف خرجت من العمليات بعد 6 سعات 
الدكتور: لو سمحتم الراحه التامة وممنوع الدخول قبل متفوق 
سليم سابه ودخل 
اول لما شاف رهف نايمة تحت الاجهزه عيونه دمعت وقرب منها وقبلها من جبينها 
سليم: لي اخدتيها مكاني كان مالك انتي ومال الارف دا هجيبه وهموته والله حققك هيجيلك ي حبيبتي 
الممرضه من الخلف لو سمحت ممكن تخرج انت كدا بتقلق المريضه وحيتها عندك لتخرج 
خرج سليم  مكلمش حد نزل لعامر وقرب من سعاد 
لو الفي دماغي طلع صح مش هسكت وسبها وخرج 
نسااافر  انجلترا 🇬🇧شويه (هعرفكو علي الشخصيات بسرعة)
روان: تبقي اخت سليم 
مراد ابن سعاد بيحبو بعض من زمان  لسه متجوزوش 
مني صحبت روان بس بتحب مراد وفارس صحبهم بيحب مني) مني وروان في سكن والولاد ف سكن كلهم مصرين 
مراد في الفون : ي روني 
روان: ي عيون روني 
مراد: مش هننزل مصر بقا 
روان:  لسه شهر هانت اهه وبعدين انت عاوز تبعد عني 
مراد: لي بس ي صغير انت 
روان: انا عندي 23سنه ع فكرة 
مراد: طولك قد اي 
روان: اتلم انا مش عارفة صبيان العيلة كلهم طوال كدا لي 
مراد بضحك: بس ي شبر ونص 
مني: روان متيجي نخرج 
مراد: اشطا يلا البسو واحنا هنعدي عاليكو 
روان: حيلك حيلك هي بتقول روان مش مراد 
مراد بمكر: وهو الحلو هيخرج من غيري ولا اي 
روان  بهزار: عااادي اصلا مالكش كلمة عليا 
مراد طيب تمام حلو اوي احنا هنخرج وعاوز ابقي اشوفك قولي لمنمن تجهز يلا 
فارس بغضب: ي روني 
ضحكت روان ي عيون روني  (روان بتكلم مراد ف الفون تمم) 
مراد بحدة: نتحاسب بعدين سلام 🙂
عند سليم............
رهف شبه فاقت 
رهف: س سل سليم ي سليم 
الممرضه: اهدي هناديه خرجت الممرضه لو سمحتو المريضة فاقت وعاوزه سليم 
دخل سليم بسرعة 
رهف: سليم 
سليم: ي قلب سليم وقبلها من جبينها 
رهف: انت كويس 
سليم: اه ي حبيبتي لي عملتي كدا 
الدكتور من الخلف 
سليم بية الشرطه عاوزه تستوجب مدام رهف 
سليم: لا شكرا دا حاجه عائلية مالوش داعي 
الدكتور: تمم بس متضغطش علي المريضه الفترة دي 
سليم: يريت تعملها خروج 
الدكتور: لازم تفضل تحت المراقبة 24ساعة 
نكمل البارت الجاااي............
سعاااد: اطلع بروحي بس ابني لا 
نعمة: ابوس ايدك ي رهف 
سليم بحدة : مدام رهف او ست هانم
نعمة: حاضر ابوس ايدك ي ست هانم تخليه يسبني 
رهف:  خلا 
سليم بحدة لرهف : متدخليش 🙂🙂
يتبع.....
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية روح الصقر للكاتبة بسملة بدوي
google-playkhamsatmostaqltradent