recent
أخبار ساخنة

رواية مالك قلبى الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسكوتة

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية مالك قلبى الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسكوتة

رواية مالك قلبى الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسكوتة

رواية مالك قلبى الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسكوتة


مالك بيرن ع تلفون رنين 
مالك :ها يا رنين قلبي عامله اي 
هنا بتعيط :الحق يا مالك رنين اتخطفت 
مالك :اي من ايمتا حصل ايمتا دا 
الي حصل :::: مالك وصل رنين للجامعه وفضل واقف بالعربيه لحد ما اطمن انها دخلت جو وراح شغله هو رنين بعد ما خلصت المحاضرات حست بشوية تعب وكانت مسكا تلفونها عشان تتصل علي مالك وكان معاها هنا بتسندها هي واميره 
وفجاه جت عربيه سودا وطلع منها انتين ملثمين خبطو اميره وهنا .هنا وقعت ع لارض ودمغها اتعورت ونزفت اما اميره فاوقعت ع درعها واتكسر وشدو رنين ودخلوها العربيه من قدام جامعه ووقع منها التليفون والشنطه بتاعتها وبعد كدا حنين وجني جم ونقلوهم ع المستشفي
هنا حكت لمالك كل الي حصل 
مالك بعصبيه :معرفتوش حتي تاخدو رقم العربيه 
هنا:ملحقناش حتي المهم تلحق رنين هيا محتجاجك جمبها
مالك :كلم اسلام ومصطفي  وامرهم يعملو لجن علي الطريق 
عشان يدورو علي رنين 
اسامه وهاله وحسام واسما عرفو ان رنين اتخطفت 
حسام :بنتي  انا تتخطف بنت حسام الخواجه تتخطف 
اسامه:اهدي بس يا حسام اهدا هي بنتك بس ماهي بنتي انا كمان ومرات ابني متنساش اني عمها 
اسما بعايط:اعملو حاجه شفولكو حل المهم بنتي ترجع دي حامل وممكن يحصلها حاجه 
هاله بعايط:متقلقيش يا اسما مالك بيحبها ومش هيسيبها وحضنتها وفضلو يعيطو 
حسام :وانا لسه هستني  انا هنزل اضور بنفسي
 اسامه:استني بس يا حسام مالك مش هيسيبها خليها ع الله حسام:لااله الا الله 
اسامه :محمد رسول الله .... يلا يا حسام خلينا نخش لهاله واسما 
☆☆عند حازم في مكان بعيد ☆☆
طبعا عشان حازم ميتشكش فيه ولاخص انو مالك حاطو في دماغو 
حازم:ها صحيت ولا لسه 
الشخص :احنا جبناها وعطيناها منوم لمده ساعتان 
حازم :طيب انا هدخلها اهه 
الشخص :ماشي يا حازم بيه 
حازم دخل علي رنين وهي نايمه ومربطه في السرير وقلعها الطرحه الي كانت لابساها وفضل يتنشق في شعرها ويبوس فيها بشكل جنوني لحد ما رنين فاقت 
رنين:عااااا ح حازم 
حازم :ايوه انا حازم .... وبيبوس فيها بجنون 
رنين بعايط: انت عاوز مني اي يا حازم انا منفعكشي ابعد عني انا 
حازم:عاوز اخد حقي منك انتي ومالك بتاعك دا
رنين:ابعد عني يا حازم ابعد عنيييي .......ولسه هتكمل حازم ضربها لحد مافقده الوعي  وكمل الاعدتاء عليها 
*عند مالك*
مالك:بعصبيه بيتكلم في الفون:ازاي ملقتوهاش دورو عليها في كل حتي لحد ما تلقوها ......... ممكن يا حضره اللواء تعطيني ازن انزل ادور عليها بنفسي 
اللواء محمد: اتتفضل بس هتدور عليها فين وهتسال مين 
مالك :انا عارف هدور فين  
مشي مالك من مكتب اللواء  وهو عارف متجه فين راح المستشفي لاميره وهنا وحنين وجني 
مالك دخل الغرفه الي فيها هنا واميره وكان معاهم جني وحنين
هنا:ها طمني لقيطوها 
مالك: لا  ...... انا عاوز منكو خدمه يا بنات 
اميره :اي هيا 
مالك:تعرفو بنت اسمها سلمه 
حنين :اها اعرفها بس لي دي معانا في الكليه البنت دي كانت طول الوقت مع حازم 
جني :بس بتسال ليه واشمعنا البت دي انت شاكك فيها 
مالك:وانتي اي رايك ان البت دي تعرف  الي حصل لرنين 
اميره :انت تقصد حازم 
مالك :ايو اقصد حازم 
هنا :بص احنا المفروض ملناش صلا بيها بس عشان خاطر رنين احنا هنعمل الي هتقول عليه 
مالك:تمام اوي كدا وانا هقلكو تعملو اي وهنوقعها ازاي 
**عند اسلام ومصطفي ** 
متخفيين وواقفين قصاد قصر حازم يراقبوه
اسلام:بقلنا 4ساعات واقفين محصلش حاجه 
مصطفي :مالك قال خليكو ورا حازم 
اسلام :غريبه الواد دا فين معقول لسه برا لحد دلوقتي 
مصطفي:خلينا في مهمتنا 
بعد شويه كدا
اسلام:اي دا مين الي واقف قدام الفيلا دا 
مصطفي :صورو بالكميرا وقرب وشو عشان ندور عليه في المباحث
اسلام:تمام اوي انا صورتو اهه 
______في المستشفي______
هنا؛يعني انت عاوزنا نعمل كدا 
مالك:ايوه دي مهمه بصيته عشان مش عاوز حاجه تمسكو هاتولي رقمها وانا اتصرف ومن غير ما هيا تعرف وبعدين مش عاوز اعملكو مشاك في البيت  .... ....تمام
البنات:تمام
وسابهم ومشي
_______عند حازم_______
رنين فاقده للوعي وحازم قاعد ع كرسي قدمها وهي مربطه ع السرير
رنين فاقت وبتعيط وبتبص لنفسها:عااااااا انت عملت اي 
حازم بعصبيه ماسك شعرها :باه حتت بت زيك تضحك علي انا هه بتبعتيلي ابن عمل عشان يعمل فيا انا حازم الاسيوطي دي محصلتشي ولا في الروايات دا انتي هتشوفي ايام سودا هنا ومش هتطلعي من هنا وصوتي علي قد ما تقدري محدش هيسمعك يا قطه 
____مصطفي واسلام  كلمو مالك في الفون 
مالك:الو ها عملتو اي
مصطفي:صورناه وهتبعتلك الصور وتشوفلي ملفو وهو مين 
تمام 
مالك :هتوه ع المخزن القديم 
اسلام :تمام 
مالك:هسباكو ع هناك ...... سلام 
اسلام ومصطفي :سلام 
اول ما ايهاب خرج من القصر اسلام ومصطفي خطفوووه  واخدووه علي المخزن الي قال عليه مالك 
ايهاب مربوط ع الكرسي في المخزن دخلو عليه مالك واسلام ومصطفي وفوقوووه
مالك بغضب:مراتي فين يلا 
ايهاب:............
يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent