recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة الفهد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة الفهد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بسملة بدوي

عند فهد كان نايم ولارا في حضنه 
دخل شخص طويل ولابس ظعبوط وراح عنده وقعد يمشي أيده على وش فهد بحب وطلع حقنه من جيبه وقرب من لارا ولسا هيغرزها في رقبتها 
فجاه فهد مسك أيده ولواها ورا ضهره والظعبوط وقع وكانت سوزي 
فهد بصدمه ......انتي انتي بتعملي اي وخرجتي أو هربتي ازاي 
سوزي بشر ......  ملكش دعوه وراحت مسكت وشه بين ايديها وقالت .....انت لي مش بتحبني لي أنا بحبك لي كل ده عشان *** دي وبتشاور على لارا الي نايمه 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت.........انتي شكلت مش بتتهدي ولا بترجعي عن الغلط 
بحركه سريعه من سوزي جابت الحقنه وغرزتها في رجله ،وفهد حس بتنميل فظيع في رجله اليمين ومش قادر يتحرك 
وقال ببرود ......اي الحقنه دي 
سوزي بشر....... شلل هه اي رايك بقا ولسا طالما مش هتكون ليا مش هتكون لغيري يفهد
فهد بيمشي بصعوبه وبتنهج وقال بصوت عالي جدا......... انتواااااااا يحواناااااات يالي برااااااااااااااا 
سوزي اتخضت عشان كل مفروض تأثير الحقنه في ساعتها ويغمي عليه بس محصلش حاجه 
ولسا راحه تهرب قام ما سكها بسرعه والامن والدكتور دخلوا 
فهد بصعوبه في التنفس وبينهج ......... ااامسكوهااا بسرعه واغمي عليه 
لارا صحت على الصوت العالي ولسا مش مستوعبه الي بيحصل واول ما فهد اغمي عليه قامت جري بسرعه عليه .........فهد فهد دكتور في اي ماله 
الدكتور بصوت عالي .....ساعدوني احطه على السرير بسرعه 
الدكتور وهو بيكشف ......... دي حقنه ***ودي ممكن تعمل شلل بس موقت بس دي عملتها في العرق ذات نفسه لازم جراحه بسرعه 
بقلم بسمله بدوي
اخرجوا بسرعه اخرجوا عشان ده هيأثر على حياته كل دقيقه بتمر بيزيد الخطر بره اخرجوا 
لارا بدموع ......ارجوك ي دكتور ارجوك أنقذه 
وبعدين قال بغضب شديد........ هي فين 
سوزي بجنون ......انا اهو ولسا دورك جي متستعجليش 
لارا بشر ومسكتها من شعرها وقعدت تضرب فيها وقالت بصوت عالي........البوليس فين اخلصوااااااا 
سوزي بصويت ..........سيبني يمتوحشه انتي 
لارا قامت جابت الفازه الي جنبها وهوب على راسها 
لارا بغضب .......وربنا لو حصله حاجه لاموتك بايدي 
قاطعتها الممرضه بهدوء.......  انتي مدام فهد بيه 
لارا بدموع ......ايوه 
-الدكتور عايزك ضروري جدا عشان حاله فهد بيه 
لارا خرجت بسرعه المكتب بتاع الدكتور وبتخبط 
-ادخل 
لارا بدموع ........ ها يدكتور في اي فهد كويس صح قول صح 
الدكتور بتوتر ...... فهد بيه كويس الحمدلله بس  
لارا بفرحه .....الحمدلله بس اي
-رجله لازم تتقطع عشان السم مش عارفين نخرجه من العرق 
لارا بخضه ......... يعني يعني اي 
الدكتور بحزن ....... لازم تتقطع 
لارا بدموع......لاااااااا 
بقلم بسمله بدوي
عند يامن 
ايام بصراخ ......يااااااامن 
اخو ايام ويدعي عامر ....... تعالي هنا يبنت **** وبيشدها من شعرها جامد 
يامن بغضب ووجع .......سيبها وراح ضربه بسرعه في بطنه ومسك ايام وبيجري وركبوا العربيه 
ايام بدموع  وهي الي بتسوق ........ ااانت كويس استحمل استحمل هنروح المستشفي اهو 
يامن بهدوء ........ لا انا هشغل GBS ونروح الفيلا عشان لو روحنا المستشفى اخوكي هيجيبنا وانا مش خايف منه بس هو ممكن ياخدك مني بالقانون عشان مافيش بينا اي صله 
ايام بحزن .......بس ازاي مينفعش اجي معاك الفيلا 
يامن بوجع .....ما تخافيش هطلب المؤذون ونتجوز بس سرعي العربيه عشان مش قادر 
وشويه ووصلوا 
يامن بهدوء ......اسنديني واتصلتي بالدكتور الوقتي فوني اهو 
ايام بسرعه ......اخدت منه الفون بسرعه واتصلت بالدكتور 
ايام لسا بتبص على يامن قامت مصرخه وووو
عند لارا 
لارا بدموع ......طططب اعمل اي حاجه يدكتور بس يعييش 
الدكتور باحترام......حاضر وانت بجد انسانه قلبك ابيض ونضيفه واي واحده مكانك كان زمانها قالت شكله ومش شكله بس انتي اختارتيه هو  مش شكله ربنا يخيلكوا لبعض ومشا 
عند لارا بدموع ........ انا بحبه هو مش شكله بس اي ردت فعله لو صحا ولاقاه كده يارب صبره يارب 
الدكتور راح لفهد عشان يعمله العمليه 
واتفاجأ ب 
يتبع.....
لقراءة الفصل الثامن والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent