recent
أخبار ساخنة

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد


"عند العسكري"
-فارس:اي دة اي دة😹.....مين عمل فيك كده
-العسكري بخوف:مش عارفه انا لقيت البت راحت ناطه عليااا وعينك متشوف ال النور😹
-فارس بغضب:البت عملت فيك كل دة
-العسكري:ايوة انت مشوفتهاش دي عضتني 😹
-فارس:خد 25 حقنه.....اصدي قوم قوم روح ارتاح مشغل معايا عيال انا
-العسكري بخفوت:الهي تنزل عليك تموتك زيه كدهه.....وكمل بصوت عالي ماشي يفندم😹
"عند حنين"
-مريم وهي بتجري:احييه يخربيتك دة انتي نمتي فوق الراجل....كنتي بتكتمي نفسه لي😹😹
-حمزة بخبث وهو بيجري:نيهاهاهاها😹 دي كلت ايدة
-حنين:منا عماله اديله علي دماغه مش عايز ينام....فقولت اكتم نفسه حاكم يبت لو كان فارس جه وشافني وانا فوق الراجل كده كان موتني نيهاهاهاها😹😹 وكملت لحمزة وانت هتتنفخ اما تروح والله العظيم
-حمزة: ومالو مش عيب😹
-مريم بضحك: تعرفي انه لو شافك تاني احتمال يجري وراكي يكلك والله العظيم 😹
-حنين: احم احم وانا مالي يرمضان حد قاله يتحمرش ببنات الناس.... دة موديني القسم عشان مصاصايه 😹😹
-حمزة بخبث: عشان تعرفي بس اقدر ادخلك القسم في ثواني نيهاهاهاها 😹😹
-حنين بغضب: يولا يولا اسكت طيب تقل فتورتك تاني😹
-مريم بضحك: انا هروح بقااا ومش عايزاكي تعرفيني تاني واعمليلي بلوك يحنين😹
-حنين بضحك: ومالو...... هو حمزة فين
-مريم: تلاقيه طلع يجري يستخبه تحت السرير دة الطبيعي😹
-حنين: ماشي يروحي باي
-مريم: باي يحون..... ومشيت
"عند فارس" 
-فارس بغضب: انا عايزك قبل ساعتين يكون عنوان البت دي عندي
-العسكري: تمام يفندم....... وخرج
-فارس لنفسه: بقا انا يبت ال....... يتعمل معايا كل دة طيب ان موريتك مين هو فارس 😹"نيهاهاهاها "
(استوب نتعرف علي الشخصيات) 
"حنين بنوته كيوت خالص مش بتحب المشاكل طول عمرهاا طيبة وغلبانه 😹 بشرتهاا بيضه زي التلج بالظبط عيون عسلي مع ملامح جميله وطبعاا محجبه ودة بيذدهاا جمال 20 سنه كليه اداب كل الناس بتحبهاااا عايشه مع مامتهاا وباباهاا معندهاش اخوات غير حمزة نيهاهاهاها 😹" 
"فارس الصياد ظابط شرطه صارم جداا بيحب شغله جدااا بشرته بيضه عيونه بالون الاسود مع غمازات ودي بتذيد وسامته اكتر مع شعرة الاسود الجذاب كل البنات بتجري وراة"بس ابننا محترم طبعاا😹" 26 سنه عايش مع مامته واخته سلمي هنتعرف عليهاا بعدين" 
"مريم صاحبت حنين من الطفوله وزي اختهااا واكتر بشرتهاا عاديه عيونها عسلي تشبه لحنين جدااا نفس السن وكليه اداب بردو" 
" حمزة في 4ابتدائي طفل جميل وهادي احم احم😹"نرجع لقصتناا.... 
"عند حنين" 
_حنين بصويت: مامااااااااا........ ابنك كان هيحبسني هو فين
-مامت حنين بضحك: يخربيتك قدك دة كان هيحبسك لي بس
-حنين: كنت هتحبس في مصاصه يدخلوني كل الي يسالني جايه في اي اقوله انا جايه في مصاصه 😹😹
-مامت حنين: قولتلك بطلي تاكلي الحاجه الحلوه بتاعته😹
-حنين: وفي اي يعني هو انا مش بنتكم ولا اي منا من شهرين جبتله مصاصه وانا انهاردة كنت عايزة المصاصه بتاعتي انا مالي بطلو ظلم بقاااا😹😹😹
-مامت حنين بتاثر: احناا مننا لله
-حنين بحزن مصتنع: ايوة والله 
-مامت حنين : بتقولي اي يبت😹
-حنين: تؤ تؤ والنعمه مكلمت...... انا داخله اشوف حمزوزي بقا ها"قالتهاا بخبث"
-مامت حنين: بنتنا كبرت.... خوشي يحبيبتي ربناا يكملك بعقلك هروح انا اخلص الاكل... ومشيت
"في اوضه حمزة" 
-حنين بخبث: حمزوزي قلب اختك..... حمزة فين... اطلع ي حمزة عندك معاد نفخ يحبيبي هتتاخر😹
-حمزة: حمزة مش هنااا اطلعي وتعالي بكرة😹
-حنين: يعني انت تلبسني مصيبه وتدخلي القسم في مصاصه..... لا وكمان انا كلت ودان العسكري بسببك وتقولي تعالى بكرة والله العظيم 😹😹
-حمزة: طلع يجري....... علي المطبخ 
-حنين: خد يحمزة هتروح مني فين دي مصر كلهاا شبر في شبر يخلف نيهاهاهاها 😹❤
-مامت حنين: اي يبت مالك
-حمزة: عايزة تضرب ابنك يفيفي
-حنين وهي مبرقه: اوعي انتي يفيفي دلوقتي 😹😹
-مامت حنين: ماشي يحبيبتي اهدي اوحش بس...... اي دة بنت عيب انا امك😹
-حنين بضحك: تصدقي كنت فكراكي خالتو... ال قوليلي خالو كلمتك 100مرة بتاعت كل يوم ولا انهارد 99اوعي يكونوا99ازعل والله 😹😹"دي قصه حقيقيه"😹
-مامت حنين: انا واختي انتي مالك يبت.... يلا حضري الاكل ابوكي زمانه.... وقاطعهم
-والد حنين بضحك: انا جيت اساسا يفوفه😹
-مامت حنين: اهلا يحج
-حنين: يعيني عليا مش لاقيه حد يقولي يحون او يفوفه عادي معنديش مشاكل طب تفتكروا هيبقاا يجيبلي مصاصه مهو لو مجبش هحبسه بتهمت عدم تواجد المصاصه او هعضه زي العسكري نيهاهاهاها 😹😹
-مامت حنين: بنات افكارك خلصو ولا لسه
-حنين بضحك: يلا بيناا علي السفرة انا الي عاملكم الاكل انهاردة نيهاهاهاها 😹
-مامت حنين: اه يحج وانا كنت بلعب كورة مع العيال في الشارع 😹
-حنين بضحك  : عيب يفوفه متقوليش كده 
-والد حنين: يلا يبنتي الله يخربيتكم جوعت
-حنين: بابا لاحظ ان بيتنا هو بيتك ف لو اتخرب هنام كلنا في الشارع نيهاهاهاها 😹😹
-والد حنين:........ 
-حنين: بابا انت بؤك معوج لي😹
-مامت حنين باسف: هيتشل متقلقيش حاجه بسيطه 😹
-حنين: اه قولتيلي طيب هروح احط الاكل بقاا زمان حجوجي جعان😹ومشيت..... 
-والد حنين: البت سبيتني مشلول ومشيت عادي😹
-مامت حنين بضحك: معلش معلش يلا نلحقهاا ال تولع في حاجه 😹
"عند فارس" 
-العسكري: يفندم دة العنوان اهو وكمان جبتلك كل المعلومات عنهااا
-فارس: تمام اتفضل انت
-العسكري: تمام يفندم..... وخرج
-فارس: ومالو مش عيب اما نشوف ست حنين اخرتهااا اي.... وخرج من القسم"حنين في ذمة الله خلاص "😹😹
" في بيت فارس"
-سلمي: فارس حبيبي انت جيت
-فارس بضحك "مهو بيضحك يجماعه اهو" لا لسه في الشارع 😹😹
-سلمي بخبث: ومالو الجميل اول مرة يضحك انهاردة 
-فارس: لا يحبيبتي عادي.... المهم انتي عامله اية يموزة😹
-سلمي بضحك: الحمدلله ي اخويا...  .... يلا بقاا ماما حضرت الاكل اي الهدوم دي انت رايح فين بليل
-فارس بخبث: مشوار 
-سلمي: مش مرتحالك😹.... يلا
-مامت فارس: يلا يولاد الاكل جهز
-فارس وسلمي مع بعض: جايين يماما.... وخرجوا
"عند حنين" علي السفرة تحديدااا
-حمزة بضحك: شبعتي كده ولا ندبحلك خروف نيهاهاهاها 😹😹
-حنين: ياريت.... قصدي يولا اسكت هو انا باكل اساسا.... مالكم متنحين لي 😹
-والد حنين: خلي بالك اعراض الشلل هتظهر تاني😹
-مامت حنين: يبت هتموتي الراجل الي حيلتي اسكتي
"بعد ساعتين" عند فارس تحديدا
-مامت فارس: اي الجمال دة بس
-فارس ببتسامه: ربناا يخليكي يماما... انا نازل عايزة حاجة 
-مامت فارس: لا يحبيبي عايزة سلامتك
-سلمي: وانا عايزة مع سلامتك شوكلاته 😹😹
-فارس بضحك: عيوني.... ونزل
"عند حنين" 
-حنين: الو
-مريم بضحك: ان الهاتف الذي طلبته غير موجود بالخدمه😹
-حنين بضحك: حاسه انك بقيتي شبهي زامي انت بقيت اهبل😹😹
-مريم: يخربيت عقلك اي عامله اي
-حنين: فل يقلبي الحمدلله نيهاهاهاها 😹
-مريم: ياني منك يدوم😹
-مامت حنين: حنين افتحي الباب
-حنين: مريم هروح اشوف مين علي الباب زمان الي واقف بقاا برطمان مخلل نيهاهاهاها  😹😹
-مريم بضحك: ماشي يروحي باي.... وقفلت
-حنين: يتري مين علي الباب افتح ولا اسيبه شويه نيهاهاهاها..... ولسا بتفتح الباب هوب... 
-حنين بصدمه: اي اي ان....... 😹❤
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent