recent
أخبار ساخنة

رواية احببتك ولاكن الفصل الرابع 4 بقلم نانسي سامح

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتك ولاكن الفصل الرابع 4 بقلم نانسي سامح

رواية احببتك ولاكن الفصل الرابع 4 بقلم نانسي سامح

رواية احببتك ولاكن الفصل الرابع 4 بقلم نانسي سامح


.... عند ملاك.....
كانت ماشيه في طريق ولا تعلم اين هي تذهب و كانت تبكي قطع بكائها صوت شابان من امريكا..
الشاب الاول / why are you crying moon(لماذا تبكي يا قمر)
الشاب الثاني/ she is very beautiful (انها جميله جدا )
ملاك و هي بتحاول تبعد عنهم مسكها واحد منهم و قال وهو ينظر عليها من فوق لتحت/Why don't you come with us (لماذا لا تاتي معنا)
و لسه بيشدها من أيدها وجد صفحه قويه أبعدته عنها 
ملاك بدموع / ا...اسر
اسر ضرب الشاب بالبوكس و الشاب الآخر هرب و ظل اسر يضرب فيه لعند ما الشاب هرب هو الآخر 
اسر بغضب يحاول إخفائه/ انتي كويسه
ملاك بدون وعي حضنت اسر و فضلت تعيط و اسر أخذ يهدئ  فيها و أخذها و رجع الي الفندق 
اسر/ جهزي نفسك علشان هننزل مصر
ملاك/ اس...
اسر قطعها/ اللي قولته يتنفز بكره الصبح نازلين مصر جهزي نفسك
ملاك / حاضر
......عند سهيله......
سهيله في سرها/ ياربي لي قلبي دق جامد كده معقوله اكون حبيته لالا اكيد لا دنا لسه عرفاه من كام يوم و ظلت تفكر لعند ما غلبها النوم 
........عند سيف .......
جلس علي سريره يفكر فيما فعل هل معقول يكون حبها طب ازاي و امتا و اخذ يفكر لعند ما شعر بالنعاس و نام 
........في الصباح استيقظ ابطلنا......
عند أسر و ملاك .....
ملاك كانت تحاول التحدث مع اسر و لكن هو لم يعطيها فرصه 
اسر/ يلا علشان نروح المطار 
ملاك/ تمام 
وصلو المطار و صعدو الطياره 
........في الشركه عند سيف و سهيله.........
سيف/ سهيله ممكن اتكلم معاكي شويه 
سهيله و هي تنظر للأرض بخجل مما حدث في الامس/ اتفضل يا مستر 
سيف بجديه/ انا اسف علي اللي حصل امبارح و انا معرفش حصل كده ازاي 
سهيله بخجل/ .......
سيف/ سهيله اتكلمي 
سهيله/ اقول اي 
سيف/ ولا حاجه بس مش تفكري اني علشان عملت كده يبقا بحبك
سهيله و بدأت الدموع تسقط من عيونها / عن ازنك يا مستر 
سيف بعد ما سهيله مشيت / غبي غبي لي عملت كده بس انا كان لازم اعمل كده هي مجرد سكرتيره و انا مديرها مينفعش اكتر من كده ...بس لي مينفعش انا حاسس اني بحبها....احساسك غلط سيف قام بضيق و مشي من الشركه 
....سهيله في مكتبها كانت بتعيط لأنها حست انها رخصه نفسها لما سمحتله أنه يقبلها و حست بخيبه امل علي احساسها تجاه سيف 
.....في المطار وصل اسر و ملاك.....
اسر ركب عربيته و ملاك بجانبه و يعم الصوت في أرجاء العربيه و قطع هذا الصمت صوت ملاك
ملاك/ هو انت رايح فين 
اسر/ رايح علي بيتنا 
ملاك/ طب ممكن اعرف في اي 
اسر و هو يحاول أن يتحكم في غضبه/ في اي ما كل حاجه كويسه هو في حاجه حصلت 
ملاك / اسر لو سمحت كلمني كويس 
اسر وقف بالعربيه مره وحده و قال بصوت عالي نسبيا/ عايزاني اعمل اي يعني لما تنزلي لوحدك في مكان انتي مش عرفاه و بليل و ال*** اللي كان عايز يمسك ايدك انا كنت هعمل اي لو مكنتش شوفتك صدفه و ده كله علشان أي علشان حاجه عملتها و انا مش في وعيي و مش تنسي أن ده اصلا حقي ولا نسيتي انك مراتي 
ملاك فضلت ساكته و مش عارفه ترد و بتعيط في صمت 
اسر ساق العربيه و مشي وصلو لمكان علي البحر ( صح نسيت اقولكو أنهم ساكنين في اسكندريه) 
و اول ما اسر وقف بالعربيه ملاك استغربت و قالت بصوت مخلوط بالبكاء / ه..هو احنا وقفنا هنا لي 
اسر/ علشان وصلنا 
ملاك و هي تنظر المكان بتعجب من جماله و تقول / واو احنا هنسكن في الفيلا دي و كمان قدام البحر الله بجد هو في جمال كده 
اسر ضحك علي طفولتها و قال / انا اسف 
ملاك بصت في الأرض و قالت / اسف لي 
اسر رفع رأسها و قال / اني اتعصبت عليكي بس انا كنت قلقان عليكي انتي مش تعرفي انا كنت عامل ازاي 
ملاك/ انا كمان اسفه 
اسر/ يعني مسمحاني 
ملاك بطفوله/بس بشرط 
اسر/ يااه انتي تامري
ملاك/ عايزه شوكولاته 
اسر/ من العين دي قبل العين دي بس يلا دلوقتي علشان تشوفي الفيلا 
ملاك طلعت تجري علي بابا الفيلا و هي بتضحك و اسر ضحك علي ضحكتها و قال في سره بحبك يا ملاكي 
و دخلو الفيلا و ملاك انصدمت من جمالها أقل ما يقال عنها انها تحفه فنيه 
ملاك/ الله دي جميله اوي اوي 
اسر و هو يقبل يديها/ أقل حاجه علشان خاطر عيونك 
ملاك بخجل/ اسر
اسر/ يا قلبه 
ملاك/ ااااسر
اسر بضحك/ خلاص مش تتحولي 
ملاك/ طب انا جعانه دلوقتي
اسر/ حاضر ثواني و هطلب اكل 
ملاك / عايزه بيتزا و مش تنسا الشكولاته 
اسر بضحك/ حاضر يا ست ملاك 
في تمام الساعه الثامنه مساءً
....في مكان علي البحر كان قاعد سيف....
سيف/ يارب انا مش عارف اعمل اي انا مشاعري متلخبطه انا عارف اني جرحتها بكلامي انا مينفعش كنت اقول كده طب اعمل اي دلوقتي عرفت هعمل اي 
سيف/ الو 
سهيله بصوت باين عليه البكاء/ ا..الو يا مستر سيف
سيف/ جهزي نفسك علشان هاجي اخدت عندنا اجتماع ضروري و اه ياريت تلبسي حاجه طويله 
سهيله باستغراب/ حاضر 
بعد نصف ساعه كان سيف وصل بيت سهيله و كان ينتظرها و قطع انتظاره رأيت حبيبته التي جرحها بكلامه و كانت في قمه أناقتها و كانت ترتدي فستان احمر طويل و متقفل و كانت عامله شعرها ديل حصان و كانت حاطه ميك اب خفيف
سيف بدون وعي/ اي الجمال ده 
سهيله/ بتقول حاجه يا مستر 
سيف/ لالا ولا حاجه 
سهيله/ تمام ممكن اعرف اي الاجتماع الضروري ده 
سيف/ هتعرفي كل حاجه لما نوصل 
بعد شويه وصلو كافيه 
سيف/ وصلنا 
سهيله نزلت و دخلت هي و سيف و جرسو علي تربيزه 
سهيله باستغراب/ هو مش المفروض في ناس جايه 
سيف/ مين قال كده 
سهيله/ مش انت قولت في اجتماع ضروري 
سيف/ صح بس اجتماع ليا انا و انتي بس 
سهيله بخجل/ ازاي يعني 
سيف/ يعني انا اسف علي الكلام اللي قولته الصبح 
سهيله و هي تتذكر ما قاله و نزلت قطرات من الدموع علي خدها
سيف/ بسس و اخذ يمسح بها دموعها انا اسف والله انا معرفش قولت كده ازاي 
سهيله/ حصل خير يا مستر 
سيف/ ما بلاش مستر دي خليها سيف احسن 
سهيله/ مش ينفع يا مستر حضرتك مدريري يعني ولازم احترمك 
سيف/ طب هو يعني مينفعش ابقا حاجه غير مديرك 
سهيله/ ازاي 
سيف/ يعني مثلا زي حبيبك 
سهيله و هي في حاله صدمه/ ايي
سيف/ اي مينفعش 
سهيله بخجل/ بس بس يعني
سيف/ اي هتفضلي تبسبي كتير 
سهيله/.......
سيف/سهيله
سهيله و هي تنظر في عيونه / ن.. نعم
سيف/ انا بحبك
سهيله/ .........
سيف/ اي انا اسف شكلك بتحبي حد تاني عن ازنك
سهيله/ اي ياعم في اي المفروض اني بنت و بتكسف و سكتت هما مش بيقولو السكوت علامه الرضا برضو 
سيف/ يعني اي 
سهيله/ وانا ك...كمان ب..بح..بحبك انا معرفش امتا و ازاي بس انا كنت بحس ديما و انا معاك شعور غريب اول مره احسه
سيف/ ده الحب يا ماما 
سهيله بضحك/ صح
و ظلو يتحدثو و يضحكو
.........في الفيلا عند أسر و ملاك........
ملاك/ ااسر
اسر/ نعم 
ملاك / كنت بقولك يعني لو تجي نسمع سوا فيلم ولا حاجه
اسر يحاول استفزازها/ مش فاضي 
ملاك/ بتعمل اي يعني 
اسر/ بكلم حبيبتي 
ملاك بعصبية/ حبيبت مين يا عنيا 
اسر/ اهدي يا مجنونه بهزر هكلم مين يعني و انا معايا القمر ده كله 
ملاك بخجل/ طيب يلا نسمع الفيلم انا عملت فشار 
اسر/ الله يلا 
و ظلو يتفرجو علي الفيلم لعند ما نامو و هما بيسمعو الفيلم ..........
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول ارواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent