recent
أخبار ساخنة

رواية براءة طفلة الفصل الرابع 4 والأخير بقلم حبيبة ياسر

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية براءة طفلة الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة ياسر

رواية براءة طفلة الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة ياسر

رواية براءة طفلة الفصل الرابع 4 والأخير بقلم حبيبة ياسر


وقفناج لما لمار كانت رايحه الكليه وصرخت وقالت اححممممد 
لمار: اححممممد مالك اي في رد عليااا 
احمد اغماا  عليه وهتعرفوا السبب 
لمار :حور حور الحقيني احمد اغماا عليه 
حور: اي بتقولي أي جانب مايه بسرعه يا لمار 
لمار: اهي خدي 
احمد فاق في أي مالكوا اي حصل 
لمار :كنت طالعه علي الكليه واغماا عليك مالك 
احمد: اكيد الضغط
لمار اشتغلت تبكي
احمد: طب انتي بتبكي لي علي كدا أنا كويس اهووو  دا غالي اوى عليكي علي كدا 
حور :هههههه غالي دى بتحبك ولا كانك بابا الله يرحمه 
احمد :باباها ههههه لا والله 
لمار: بتضحك علي اي يا شيخ انت اه بابا 
فلاش باااك 
احمد: يالا الدوءا يا اميرتي 
لمار: لاء طعمه وحش وانا خفيت وبقيت لمضه تأني اهووو 
احمد: لمضه بس لازم تاخدى  الدوا ولا تجيب الحقن 
لمار لاء خلاص والنبي أنا عروستك 
احمد :عروستي اي يا بت يالا خودى الدوا يالا 
في الوقت دا كان عند لمار 11سنه 
فلاش باك 
لمار: في الوقت دا انت الي كنت قاعد جنبي لغايت ماخفيت وكنت دائما تشوفني ونمت معاياا في السرير بس اي كان السرير ضيق بسببك ههههههه و الوحيد الي كان يقعد جنبي جدو وفي الوقت دا جدو كان عند ربنااا وانت الوحيد الي كنت جنبي وتذاكرلي وكل حاجه الاختصاره انك انت السبب اني ابقا كدا وادخل كليه الطب بسببك يعني انت ابوياا التاني ربنا يخليك ليااا يا عريسي 
احمد :ربنا محرمنيش مع ات ربنا مخلاش عندى ولاد ربنا كرمني بيكي وربنا يخليكي ليااا يا اميرتي 
لمار: خلاص يا حاج انت انت هتقلبا مناحه ولا اي هههههه
احمد :مش أنا في مقام ابوكي المفروض في احترام مش تقوليلي احمد حاف كدا 
لمار :اومال عايزه اقولك أي يا عموو
احمد :هتشليني يا رب أهديها يارب علياا 
وعدا ست سنين 
وكانت حفلت التخرج بتاعت لمار 
وكان عندها 24سنه واحمد43
لما كانت زي القمر يوم حفلت التخرج وقالت كلام خلت احمد بكااا 
لمار :أنا احب اشكر الي خلاني كدا وخلاني اطلع الاولى في كليه طب السنه دى بفضل ابويااا التاني الي كان دايماا في ظهرى في الوحشه قبل الحلوه الي لما كنت اكون تعبانه يفصل جنبي الليل كله أنا والدتي الله يرحمها بعد ما اتوفت محدش قعد جنبي زى ماهي كانت تقعد جنبي غير احمد هي امي اتوفت وسابتني وانا صغير يعني وانا لسه بعرف معنا اي الشخص بيخاف علياا ويحبني امي اتوفت وانا عندى 8سنين 
بس محسينش أنها بعدت عني علي شان احمد كان الام والاب والاخ ليااا احب اقول لباابا احمد ربنا يخليك ليااا يا احلا اب في الدنبااا  لاء افتكرت عريسي اي مالكوا اتسغربتوا لي اصل انا وصغيره احمد كان جوزى هههههه  بس احلا عريس في الدنيا
احمد حضنها وقالها انتي بنتي وبحبك اكتر من نفسي يا اميرتي 
لمار: عااااا موقف رومانسي اوى صح 
احمد :يعني لازم اللماضه دلواقتي يختي
لمار :يختي اومال بنتي الي من شوياا دى 
كل الي كانوا في الحفله سقفوا ليهم 
احمد: لمار في حاجه عابزك فيها 
لماار استررر يا رب 
احمد: بطلي  اللماضه دى 
في عريس عايز يجى هو و اهلوا واتقفت معاهم علي يوم الخميس الجاى
لمار :اه نعم في حاجه
احمد :يارب الصبر من عندك 
لمار: ربنا يسهل 
احمد اكيد هطفشيه زى الي قبله 
لمار: لاء متخافش با شبح 
احمد شبح استررر يارب
جاء يوم الخميس 
وواقفت علي العتريس الي جاهاا😂😂 
احمد عشت وشوفت اميرتي 
عروسه وعروسه قمر كمان 
لمار :بس علي سان بتكسف هههه
حور: بسم آلَلَهّ مشاء 
 عليكي يا لولو يا قمر
احمد: يالا بقا يا اميرتي 
لمار :بتبكي لي يا حاج انت دلواقتي عادى اطلع واقول مش هتجوز 
احمد: مجنونه وتعمليها يبنتي
لمار: اول مره تقولي يا بنتي
احمد: ايوه انتي بنتي الي بحبها اكتر من نفسي 
لمار: بحبك يا بابا بحبك
حور: اجيب اتنين لمون ونسيب العتريس دا بره 
احمد ولمار هههههه
لمار ودوني علي بيت عتريسي نعيش مع بعض في
خلص الفرح وكان يوم حلو اوى 
***********************
النهاية
google-playkhamsatmostaqltradent