recent
أخبار ساخنة

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد

رواية أحببتك صدفة يا مجنونة الفصل السادس 6 بقلم حنين أحمد


-فارس: حسابك معاياا بعدين..... يلا يماما ولسه طالع من باب الشقه... وهوب😹
-فارس: اعاااااااااااا اه
-مامت فارس: اوماال فارس فين هو لحق ينزل😹
-حنين بضحك: حماتي حبيبتي تقريباااا كدهه فارس كان بيدحرج علي السلم من خمس دقايق اصل الناس ولاد ال..... معرفش مين تقريبااا كان حاطط زيت قدام باب الشقه😹😹
-مامت فارس بصدمه: اي ابني.... ونزلت جري
-مريم بشهقه: احيييه عليكيي انتي مجنونه..... وهوب اغم عليهااا 😹
-والد حنين: يلا ننزل نشوفه.... ونزلوا
-مامت فارس بقلق: هو فين 
-حنين: انا شوفته كان بيقع من بير السلم نيهاهاهاها تعالوا نشوف.... اه اه اهو😹😹
-سلمي بعياط:فارس قوم يفارس بقاااا
-فارس بخفوت:ااااه رجلي مش قادر اقف....واغم عليه
-حنين لنفسهاااا:سنه سوحهه لو عرف اني انا الي وراهاااا مكنش يومك يحنين😹
-والد حنين:يلا نشيله نوديه اي مستشفي.....وراحوا علي المستشفى
"في المستشفي"
-مامت فارس بعياط:قوم يحبيبي قوم....عايزين دكتور بسرعه
-الدكتور:دخلوة اوضه العمليات بسرعهه
-الممرضه:حاضر يدكتةر....ودخلت فارس
-حنين بهمس:مريم شكلهااا كبرت اوووي انا مكنش قصدي انا....لا ولا اقولك هو يستاهل اللهي ينشل البعيد نيهاهاهاها😹😹
-مريم:يبت يبت اخرسي كل شويه اتهبد علي الارض مفاصلي باظت 😹😹
-حنين:وانا مالي يرمضان الله😹😹
-الدكتور خرج.......
-مامت فارس بلهفه:خير يدكتور ابني ماله
-الدكتور:للاسف...وقاطعته حنين
-حنين:مات....اه يعيني عليك يحبيبي ملحقتش تفرح بشبابك مكنش يومك يفارسسسسسس اعااااااا حب حياتيي ضاع من بين ايدي بقااا فارس باشااا وقعه زي دي تقتلهه 😹😹
-الدكتور:ي انسه ي انسه المريض عايش بس للاسف مش هيقدر يقف علي رجله تاني
-حنين بشقه:اي 😲
-مامت فارس بدموع:ابني
-سلمي بدموع:فارس..لا لا انت اكيد بتهزر
-والد حنين:طيب نقدر ندخل نطمن عليه
-الدكتور:اه بس مش كتير عشان يرتاح
-حنين بهمس:تقريباا لو دخلت هنطلع احناا الاتنين من غير رجل نيهاهاهاها😹😹
-مريم:ادخلي يجنين احسلك...ادخلي
-حنين بخوف:حاضر داخله داخله....ودخلت"وياريتهاا مدخلت😹"
"في اوضه فارس"
-مامت فارس:يحبيبي يبني
-فارس:.......مفيش رد
-سلمي:قلب اختك انت كويس
-فارس:......مفيش رد
-حنين بضحك:حماتي......ابقي اسالي الدكتور حاكم دة شكله وقع علي لسانه نيهاهاهاها😹😹
-فارس بص لحنين بغيظ......
-مامت حنين:اخرسي يحنين
-مريم:تعرفي تسكتيي ومسمعش صوتك😹😹
-حنين بغضب طفولي:والله اروح اي دة....وسكتت😹😹
-مامت فارس بعياط:فارس حبيبي انت كويس طب رد علياااا
-فارس بغضب جحيمي:مش عايز اشوف حد اطلعواا كلكم برة
-حنين:شايفه ابنك يحماتيي بيكرشناااا محسسني انه كان بيت ابوة😹😹
-مريم بشهقه:احيييه....وجائنا البيان العاجل انهاا اغم عليهااا😹😹
-فارس:طلعوهااا من قداميي لو خايفين عليهااااا
-والد حنين:طيب احنااا هنمشي بقاا
-حنين:علياا الطلاق مناا ماشيه غير لماا يفهمني يعني اي لو خايفين عليهاا😹😹
-مامت حنين:يشيخه ارحمي امي بقاا😹
-حنين بتفكير:اي دة هي امك عايشه😹
-فارس:قولت اطلعوااا برة😹
-حنين بتلقائيه:اطلعواا برة....اي الي انا بقوله دة😹😹
-فارس وهو بيرفع المسدس:تعرفي انك لو مطلعتيش برة حالا المسدس دة كله هفرغه في دماغك
-حنين بتسرع:حتي وانت عاجز مش راحم نف.....وحطت ايديهاا علي بوقهااا بصدمه
-والد حنين:لا انتي زودتيهااا اوووي....ولسه بيرفع ايدة
-فارس:عمي...عمي لو سمحت هي مغلتطش انا فعلاا عاجز
-حنين بحزن:فارس انا انا اسفه...
-فارس:اطلعي برة
-مريم:يلا يحنين......وشدتهاا علي برة
"في بيت حنين"
-والد حنين:اتفضلي علي اوضتك 
-حنين بحزن:حاضر....ودخلت
"في اوضه حنين"
-حنين لنفسهااا:اي دة هو عملتله حاجه دة😹😹 بس اي فخادة كانت جميله امبارح مش كان يقولي انه بيعمل اعلانات لقطونيل😹😹فنلته عضلاته بوكسراته نيهاهاهاها😹😹
-طق طق طق
-حنين:ادخل....وفجاه ظهر فارس
-حنين بصدمه:انت...انت واقف انت بخير
-فارس بضحك:واقف وبخير يحنونتي😹
-حنين:اي اي انت قولت اي يولا😹
-فارس بضحك:ولا!علي العموم يستي انا قولت يحنونتي
-حنين:لا لا استناااا انت ضحكت وحنونتي كمان لا لا خد بالك هدوخ منك انا كدهه😹😹
-فارس:اي يبت دة دة انتي واقعه اووي😹
-حنين بتوهان:اووي....اي قصدي لا لا احم إحم😹😹
-فارس وهو بيركع علي ركبه وبيفتح علبه شامواة حمرة:تقبلي تتجوزينيي يحنونتي
-حنين بصدمه:لا لا خد بالك انا بدوخ...امسكني امسكني😹
-فارس بغمزة:يبت بطلي بطلي الحركات دي بتحوري عشان امسكك....وكمل بخبث امسكك ومالو😹
-حنين:فارس ابعد ماما وبابا برة😹
-فارس بخبث:ومالو انهم برة ولسه هيقرب......هوب😹
-تن تن تن
-حنين فاقت من شرودهااا:اي دة راح فين الولا الله وهوووب😹
يتبع.....
لقراءة الفصل السابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent