recent
أخبار ساخنة

رواية بداية طريقي لله الفصل السادس 6 بقلم بسملة عبدالمولى

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية بداية طريقي لله الفصل السادس 6 بقلم بسملة عبدالمولى

رواية بداية طريقي لله الفصل السادس 6 بقلم بسملة عبدالمولى

رواية بداية طريقي لله الفصل السادس 6 بقلم بسملة عبدالمولى


شمس: اشكرك مارك!، 
انا اريد ان اعمل معاك!؟ 
مارك بستغراب: ماذا ستعملين معي صغيرتي الحسناء!!! 
شمس: انا اريد انا اعمل بحوذت عملك في مصر!؟. 
مارك: انا لا افهمكي عزيزتي الغاليه، الا  اوضحتي اكثر ما قصدك؟ 
شمس: انا اريد ان اعمل لديك في****************!! 
مارك بدهشه: اوه عزيزتي كم انتي عبقريه! 
شمس بثقه: اشكرك مارك انا سأنزل مصر غدا سيبقي بيننآً اتصال، اراك لاحقاا! 
مارك بعبوث: اوه صغيرتي ستذهبين بهذه السرعه!!!، انا ادعوكي لتناول الغداء بحوزتي؟! 
شمس ببسمه: شكرا لك مارك.! 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مصر وبتحديد شركه عماد وخالد. 
ناديه سكرتيره  حمزه: مستر حمزه، عايزه توقيع حضرتك علي الاوراق دي!!.؟ 
حمزه بضيق: ماشي يا ناديه حطيهم هنا وانا هشوفهم!!! 
ناديه بتعلثم: اااااااا!! 
حمزه بضيق: قولي اللي عندك يا ناديه خلصي يلا؟! 
ناديه: بستأذن حضرتك اروح بدري انهارده عشان خطيبي لسه نازل من السفر وجاي يشوفني!!!! 
حمزه :مش هتحكيلي قصة حياتك، روحي يا ناديه بس متخديش علي كدا! 
ناديه بفرحه: شكراا جدا ليك يا مستر حمزه •_•
حمزه بنرفزه: روحي خلصي شغلك عشان تمشي، وابعتي ايمن مدير الحسبات.! 
نادين بخوف: حاضر، بعد اذنك.! 
حمزه لنفسه: وحشتيني اووووي!(بيكلم صورة شمس اللي علي مكتبه♡_♡) 
ليقاطعه اتصال من زيزي @_@ 
زيزي: اي ياروحي مبتردش عليا لي!!؟ 
حمزه بقرف: كنت مشغول عايزه اي!؟ 
زيزي بغضب: بقولك اي ياحمزه اظبط كدا عشان انت متعرفش انا ممكن اعمل ايه فيك.!!؟ 
حمزه بسخريه: اعلي ما فـ خيلك اركبيه، اخلصي معنديش وقت! 
زيزي ببرود: انهارده تيجي عشان هنتفق علي عمليه جديده، 
والبوص الكبير اتغير والجديد هيظهر لما ينزل من امريكا....؟!، 
ولما اكلمك ترد عشان منزعلش من بعض!!!. 
حمزه بقرف: خلصتي اللي عندك ولا لسه في حاجه..؟ 
زيزي بغيظ: خلصت (ولم تكمل الكلمه ووجدت حمزه اغلق الهاتف) 
زيزي بغضب: ماشي يا حمزه انا هوريك ازاي تعمل كدا معايا!! 
**********"**********
حمزه بحزن: طب انا اكلمها اقولها اي!؟، انا هرن واللي يحصل يحصل.!! 
وقام بمهاتفت شمس 
شمس بهدوء: السلام عليكم.! 
حمزه بشوق: وحشتيني!؟ 
شمس بضيق: مين حضرتك وازاي تتكلم معايا بالشكل ده انت انسان عديم ذوق واخلاق (واغلقت الهاتف في وجهه) 
حمزه بتعجب: مين حضرتك وعديم زوق دي معرفتش صوتيي!؟؟ 
ليقاطعه دخول ايمن 
ايمن ببتسامه وشوشه: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا استاذ حمزه.! 
حمزه بهدوء: وعليكم السلام، اتفضل يا ايمن.! 
ايمن ببسمه: يزيد فضلك يا باشا!!! 
حمزه بحده خفيفه: ممكن اعرف اي اللي بيحصل في الحسابات دي الخزنه بتاع الشركه نقص منها الشهر دا فلوس بالهبل ممكن توضحلي اي سبب الخساير دي!!؟ 
ايمن بحديه: دا الملف اللي موجود فيه كل جنيه دخل وخرج الشركه من شهرين لنهارده!!! 
حمزه بعصبيه:انا جايبك توضحلي اي سببهم مش جايبك تقولي ملفات؟! 
ايمن بهدوء: يا فندم والد حضرتك مسافر امريكا وهناك بيسحب هوا وانسه شمس كتير واكيد حضرتك عارف سعر الدولار دلوقتي، وادي الملف اللي يثبت صحة كلامي.!!! 
حمزه بهدوء  مزيف: تمام يا ايمن اتفضل انت، وانا هراجع الملفات وان يا لاقيت حاجه غلط هبعتلك!؟ 
ايمن بجديه: تمام يا باشا، بعد اذنك.. 
حمزه:اتفضل....
********************
عند شمس 
مارك:ماذا هناك ضغيرتي؟،اراكي منزعجه من محدثتكي علي الهاتف.!
شمس:لا تقلق مارك انه متطفل يزعجني.!
مارك:كيف له ان يزعج ملاكيي الصغير!!!
شمس بإبتسامه:اهدء مارك فـ انا قمت بتوبيخه!
مارك:حسناً عزيزتي،هيا اكملي تناول غداءك.
شمس:اشكرك مارك سعدت كثير برؤيتك،كنت اتمني ان ازل وقت اكثر ولاكن عمي سيقلق علي بشده،سأذهب وارك لاحقاا.!
مارك:سعدت بلقأئكي عزيزتي الصغيره!!،اراكي قريباا.!؟
شمس بمتنان:لا اعرف كيف اشكرك!؛انا ممتنه لك بالكثير مارك.؟
مارك بسعاده:لا داعي ل الشكر عزيزتي،فـ انا ايضاا مدين لكي بالكثير!!
شمس بإنجاز:عليا الذهاب الان اراكا لاحقا!
مارك:وداعاا صغيرتي!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد خروج شمس قامت بذهاب لمنزلها المقيمه به بحوذة عمها.
عماد بإرتياح بعد ان رأها سالمه:قلقتيني عليكي يا بنتي كنتي فين؟!
شمس بحب:ربنا يخليك ليا،كنت في مشوار صغنن قد كدا🤏!
عماد:و اي هوا المشوار الصغنن اللي قد كدا🤏؟!
شمس:متستعجلش يا باشا هتعرف كل حاجه في وقتها!.
عماد:ماشي يا بنتي ربنا يريح بالك،ويوفقك في اللي فدماغك!!!!
شمس بإبتسامه:يارب يا عمي،ادعيلي انت بس كتير!!
عماد:حمزه اتصل بيا و عايز يكلمك!!؟
شمس بتوتر:ااا طيب يا عمي انا كنت  بره وجايه تعبانه هطلع ارتاح،و لما اقوم هكلمه!!!!
عماد بهدوء:بتتهربي منه لي يا شمس!؟
شمس بثقه مزيفه:وانا ههرب منه لي يا عمي انا بس تعبانه من المشوار وعايزه ارتاح ولما أصحى هكلمه ،بعد اذنك!!؟
عماد بتنهيده:ربنا يهديكم يا بنتي،اطلعي يلاا!، عشان السفر انهارده بعد الفجر.!
شمس:ربنا يقدم اللي فيه الخير...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الطائر وتحديد الساعه 4فجراً تجلس شمس بجوار عماد لـ الرجوع لـ ارض الوطن..
عماد:هتعملي اي كدا يا بنتي مع حمزه؟!
شمس بهدوء:ولا حاجه يا عمي..!!
عماد بتساؤل:ازاي بس؟!
شمس:بص انا مش هحكي حاجه دلوقتي بس عايزاك تعرف اني عند وعدي ليك،وابنك هيرجعلك،بس اللي هطلبه منك يتنفذ يا عمي وصدقني كل اللي هقوله في مصلحه حمزه!؟
عماد بتنهيده:انا عارف يا بنتي وواثق فيكي وهسيب كل حاجه عليكي!!!
شمس بثقه:وانا انشاءلله اكون عند حسن ظنك فيا.!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مطار القاهره الدولي يقف حمزه وخالد وامينه وادهم (صديق حمزه)ورنيم بإنتظار عماد وشمس.
حمزه بضيق ممزوج بالقلق:اتاخروا اوي!؟
خالد بسعاده:لسه يابني!..
حمزه بضيق:لا اتاخرو؟!
ادهم بضحك:يا ابني اهدي علي نفسك شويه!!!!
رنيم بصراااخ:شمس هناك اهي!!!!       وتجري سريعا وتحتضنها
شمس بحب واشتياق:وحشتيني يا قلبي اوي!؟
رنيم بدموع:حمد الله على السلامه،عامله اي!!
شمس بسعاده:الحمد الله بخير، بس سيبيني بقا اسلام علي الباقي!.
رنيم بعند:لا انتي واحشاني وعايزه اشبع منك!
شمس بضحكه:و انتي كمان والله وحشتيني اووي!؟
خالد بهزار:عايز اسلم علي بنتي يا ست رنيم!!
رنيم وهيا تبكي:اتفضل يا عمي بسرعه بس.!
امينه وهيا تحتضن رنيم:بتعيطي لي يا قلبي!!
رنيم بدموع:مبسوطه اوي!!؟
ادهم بمرح:والله انتم يا ستات عليكم حركات،زعلانين تعيطو مبسوطين تعيطو، نكدين اقسم بالله!!
كل دا وحمزه واقف يتطلع الي شمس بنظرت تفحصيه مليئه بـ الشوق ويتطلع بكل انش بها ليراها تغيرت 180 دارجه.!
خالد بدموع:وحشتني يا بنتي!!
شمس وهيا تبادله العناق:وانتم كمان والله وحشتونا كلكم!؟.
ادهم:حمدالله علي سلامتك يا شمس!(ومد يده لمصافحتها)
شمس وهيا تصافحه:الله يسلمك يا بشمهندس ادهم!؟
ادهم بمرح:بشمهندس اي بقا دا انتي مرات اخويا ارفعي الالقاب؟!
حمزه بغيره وهوا يتطلع لهم بنظرات مليئه بالغضب:حمدلله علي سلامتكم!!!!؟
عماد وهو يحتضنه:الله يسلمك يا ابني!
ادهم بصوت منخفض لشمس:اسكتي احسن ابو لهب يجي يبلعنا، شوفي بيبصلنا ازاي؟!
رنيم بفضول:بتضكوا علي اي؟!.
ادهم:خليكي فـ حالك!!!
رنيم بعبوث:موجهتش ليك كلام،انا بكلم صحبيتي؟!.
ادهم بإستفزاز: امال واو الجماعه في «بتضحكوا»دي لي؟!!
رنيم بغيظ:انت يلااا ملكش داعوه بيا،وانا اقول اللي عايزه،جتك القرف في شكلك، عيل بارد ومستفز!!
ادهم بإستفزاز:انا دا انا قمر،وكل البنات بتتهاتف عليا!!؟
رنيم:معندهمش نظر اقسم بالله!؟
شمس بصداع:اي انتو الاتنين صدعتنوني!!!!
حمزه بغيظ:ما تـ يلاو ولا عجبتكم الاقعده؟!
شمس ببرود:جاين اهو!!
ليذهبو جميعاا لمنزل عماد حيث تقوم مرفت زوجة عماد والجد والجده بإنتظارهم!.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد قليل وصلو جميعاا لمنزل عماد وبعد السلام والاطمئنان علي شمس وصحتها اتجهو لتناول الغداء فـ الطائره من امريكا لـ مصر استغرقت 12 ساعه..
حمزه بهدوء:طيب يا جماعه هنستإذن احنا عشان شمس ترتاح شويه!؟
عماد بستغراب:متطلعو يا ابني!!
حمزه:لا يا بابا،انا هاخد شمس ونمشي علي ڤيلاتنا؟!
عماد:اطلع يا حمزه مراتك جايه من سفر 12 ساعه ومحتاجه ترتاح،وبعدين نبقا نشوف موضوع الڨيلا دا!!.
حمزه:يا بابا اسمع بس!؟
عماد:والله ما انتم متحركين من هنا؛ يلا علي فوق!!
شمس بتعب:خلاص يا حمزه انا اصلاا تعبانه ومش قادره اتحرك،نبقا نمشي بكره!؟
حمزه بستسلام:ماشي يا شمس!!
الجد:ما انتي قاعده يا بنتي؟!
شمس بإرهاق:هطلع انا شويه يا جدو احنا منمناش من امبارح!؟
الجده:نوم الهنا يا حبيبتي!!!!
شمس:الله يهنيكي يا قلبي،عايزين حاجه؟!
الكل في صوت واحد:سلامتك!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في غرفة حمزه وشمس
حمزه بغيظ:كان عاجبك الهزار مع ادهم اووي صح؟!
شمس ببرود:وانت اي داخلك!!!
حمزه بغضب:اتكلمي حلو يا شمس؟!
شمس بإرهاق شديد:حمزه بأمأنه انا جايه من السفر تعبانه سيبني ادخل اخد شاور وانام عشان مش حاسه بنفسي،ولما اصحي نبقا نتخانق زي ما انت عايز؟!
حمزه بحنان:طيب،
واقترب منها وبصوت خافت :واحشتيني!.
شمس بتوتر ممزوج بالخجل:ربنا يخليك.
حمزه بضحك: هوا اي اللي ربنا يخليك؟!
شمس بعبوث:متتريقش عليا يا رخم!!!
حمزه بحب:يا قلب الرخم!.
شمس بتوتر: ااا ممكن تعديني  ادخل الحمام!!؟
حمزه وهوا يعلم انها  تحاول الهروب منه: اتفضلي!!! 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الحمام  شمس كانت تحدث نفسها!. 
شمس: لا يا شمس مش من اول كلمه هتضعفي، ايوه لازم تخليه يعرف مين هيا شمس البحيري متنسيش  هوا قالك اي، ومتنسيش سبب جوازكم  اي فوقي كدا...! 
شمس بتنهيده حزينه: مش هينفع اللي بيحصل ده لازم  اوقفه عند حده، وافكره بالكلام اللي قالو!! 
بعد وقت ليس  بـ قليل تخرج شمس من المرحاض لتجد الغرفه فارغه. 
شمس لنفسها: راح فين دا وتتجه لغرفة الملابس. 
شمس بشهقه: بتعمل اي هنااا؟؟!!! 
حمزه بضحك علي منظرها: اهدي يا بنتي في اي بجهز لبس عشان استحمي!؟ 
شمس بضيق: حرام عليك يا حمزه خضتني.!!
حمزه:سلامتك من الخضه ياروح حمزه!؟
شمس بضيق:بقولك اي يلاا مالك بقيت نحنوح لي كدا!؟؟
حمزه بتعجب:نحنوح!!!!!،غوري نامي ياشمس ربنا يهديكي!؟
شمس:روح يا نحنوح!!
حمزه:بس يا شمس انا غلطان اني عبرتك اصلا.!
شمس:مصدقت خلصت من مارك طلعتلي انت!!
حمزه:مين مارك داا؟!!
شمس:دا واحد من امريكا وصديق ليا.!
حمزه بغضب:من امتي وانتي ليكي اصحاب ولاد!!
شمس:وانت مالك،انت شكلك خدت عليا بزياده وعايز تخليني اجرب الحركتين اللي اتعلمتهم هناك!؟
حمزه بضيق:اتعدلي يا شمس!!
شمس بعصبيه:اخرج بره يا حمزه يلاا،كل شويه اتعدلي يا شمس اتعدلي يا شمس شايف شمس معوجه مثلا!!
حمزه بغضب:انا خارج عشان مزعلكيش مني.
بعد خروجه
شمس:خد عليا اووي فاكرني هسكتلو!؟،يلا اما اشوف هعمل اي عشان انام.!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد مده من الزمن ليست كبيره عاد حمزه من الخارج ليجد شمس غارقه في نومها.
حمزه بضيق:نوم الظالم عباده!!،شاطره بس تقف تهزر مع ادهم!!؟
ليستلقي بجوارها ويغط في نوم عميق
تستيقظ شمس مساء تحديداً الساعه الـ 9 
شمس بنوم: نمت كتير وضيعت صلاة المغرب، اما اقوم اصلي وانزل اشوف طنط مرفت وعمي عماد.!
تجهز شمس وتقوم بأداة فريضتها،وتنزل الي االاسفل حيث يجلسون جميعاا.
  شمس بإبتسامه:مساء الخير!؟
الكل في صوت واحد:مساء الفل!!!
عماد بتساؤل:امال فين حمزه؟!
شمس:نايم فوق!!!
الجد:عامله اي يا بنتي دلوقتي؟!.
شمس بحب:زي الفل يا حبيبي.
مرفت:احنا اتعشينا يا بنتي،هقوم اجهزلك العشا؟!
شمس بإبتسامة:متغلبيش نفسك يا طنط انا اصلا شبعانه،هقوم اعملي حاجه اشربها، حد عايز حاجه اعملهالو معايا!؟
عماد:ياريت كوباية قهوه من ايدك يا بنتي.!
الجد:وانا شاي بنعناع. 
الجده:وهتيلنا احنا عصير.!
شمس:حاضر عايزين حاجه تاني.؟!
الكل:لا.!!
لتذهب للمطبخ لتقوم بتجهيز طلاباتهم!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
استيقظ حمزه وبحث عن شمس بالغرفه فـ لم يجدها ليعلم انها اسفل تجلس مع عائلة.
لينزل للمكوث معهم 
حمزه:مساء الفل!
الجده:مساء النور يا حبيبي!؟
الباقي:مساءالخير!
حمزه بتسأؤل:هيا فين شمس؟!
عماد:في المطبخ بتعملنا حاجه نشربها!.
حمزه:طيب هروح اشوفها لو عايزة مساعدة واخليها تعملي قهوة!؟
مرفت:روح يا ابني جيت اقوم اساعدها حلفت ومرضيتش!!
حمزه:هروحلها!
وذهب المطبخ وجد شمس مندمجه في صنع القهوه و تدندن اغنيتها المفضله.
شمس:انا لا حبيبي وحبيبي إلي،يا عصفوره بيضا لا بقا تسألي،ما بيزعل حد ولا يعاتب  حد  انا لا حبيبي.....  ليقطعاها  حمزه.  
حمزه بحب:وحبيبي إلي!!.
شمس بخضه:يا حمزه حرام عليك كل شويه تخضني!؟
حمزه:انا اسف!!
شمس بضيق:جاي لي؟!
حمزه بحب:ممكن تعمليلي قهوة معاكي!؟
شمس:لي وانت اتشليت!؟
حمزه بصدمه:في واحده محترمه تقول لجوزها اتشليت!!؟
شمس بلامباله:مش انا قولت،يبقا فيه!!
حمزه بذهول:لا انتي اكيد مجنونه!؟
شمس بعصبيه:شوف ادي القهوة اتحرقت؛والله ما هيشرب المحروقه دي الا انت!؟
حمزه :هوا انا اللي كنت حرقتها!؟
شمس بضيق:لا،انت اللي لاخمتني عنها!!
حمزه بعبوث:وانا ذنبي اي!!؟
شمس بعند:هتشربها يا حمزه يا عني هتشربها،يا اما اعمل لنفسك!؟
حمزه بضيق:هتزفتها خلاص!!
شمس: اوعي بقا خليني اطلع!!؟
حمزه بغضب خفيف:اتفضلي يا برنسس!!
شمس بعبوث:انت بتتريق عليا صح!!؟
حمزه بسخريه:لا ابداا!
شمس وهيا تخبط قدمها في الارض:لا بتتريق عليا والله يا حمزه لا اقول لـ ابوك عليك!!؟
حمزه بخوف مزيف:لاء خلاص،انا اسف!!
شمس بإبتسامه:ناس متجيش غير بالعين الحمره!!!!(وخرجت)
حمزه لنفسه:صبرني يارب (وخرج وراها😂)
عماد:الشركه اخبارها اي ياحمزه!؟
حمزه:الحمدالله يا بابا ماشيه فل!
عماد:الحمد الله،
هتنزلي الجامعه بكره يا شمس!؟
شمس:لا يا عمي بكره هخرج اعمل شوبينج انا ورنيم،عشان زي ما انت عارف لبسه كله اتحرق مع الشقه!.
عماد:علي بركة الله هاتي اللي تحتاجيه!.
شمس: بإذن الله،
لتكمل بغموض:عندي مشوار بليل يا حمزه واحتمال آّطول شويه!!؟
حمزه:فين؟!
شمس:لما يجي بكره يحلها ربنا!؟
حمزه بستغراب:انشاءالله!
شمس:ماتشغلو لنا فيلم  ولا حاجه نسمعها.!
حمزه: تمام.
ليقوم حمزه بتشغيل الفيلم ويسهرو جميعاا سهره عائليه ،وبعد انتهاء الفيلم اتجه كل واحد الي غرفة من اجل نيل قسط من الراحه،
صباح يوم جديد تخرج شمس هيا ورنيم ويقومو بعمل الشوبينج ويأتي المساء سريعاا.
حمزه وهوا يحادث زيزي علي الهاتف: خير؟!
زيزي: البوص الجديد هيجي انهارده عشان  نتفق علي كل حاجه ،و رئيس the Red evil«ذا ريد إيڤل» هينزل انهارده من امريكا وجاي يطمن علي الاوضاع هنا!
لازم تكون موجود انهارده وإلا متلومش الا نفسك!؟
حمزه ببرود:اخر عمليه دي ومش عايز اشوف خلقتكم تاني!!.
زيزي بسخريه:اما نشوف الاوضاع.
حمزه بحده:ميخصنيش!!!،اقفلي وانا جاي؟!
شمس لحمزه:مالك مدايق لي؟!
حمزه:مفيش حاجه، انا خارج شويه عايزه حاجه؟!
شمس:وانا كمان خارجه عندي عيد ميلاد صحبيتي!!؟
حمزه بهدوء:ماشي يا شمس خدي بالك من نفسك ومتأخريش!؟
شمس: حاضر.
حمزه قبل مقدمة رأسها:خدي السواق معاكي،وعايز اجي وتكوني صاحيه عايز اتكلم معاكي شويه.؟
شمس:انشاء الله،يلاا مع السلامه.!
  خرج حمزه وكذالك شمس،
اتجه حمزه لوجهة،وشمس كذالك.!
شمس لشخص ما علي الهاتف:انا في طريقي ليكم!
شخص:اوكي،استنينا علي بداية الطريق.!
شمس بغموض:ماشي ومش عايزه تأخير!!!.
شخص:اي يا شوشو مستعجله علي اي!؟.
شمس بحده:اخلص خلينا نشوف اخرتها!..
شخص:اهدي يا باشا هنجيلك اهو.
شمس:تمام،باي.!
بعد قليل تصل شمس لمكان ما، ويصل في نفس الوقت سيارة ما 
شمس بإبتسامة لشخص :نورت مصر!!!!.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حمزه في مكان ما يجلس هوا وزيزي وعبده وعصام منتظرين البوص الجديد.
حمزه بملل:هنستنا كتير!!؟
عصام:استني ارن اشوفهم فين.!
عصام:اي يا باشا اتاخرتو ليه؟!
شخص ما بحده:في اي يا عصام انت هتحاسيبني متأخر براحتي؟!
عصام وهوا يبتلع ريقه:ابد يا باشا،براحتِك خالص.
الشخص:اتعدل يا عصام،علي العموم انا دقيقتين وابقا عندك!!.      واغلق الخط دون ان يستمع لرد عصام!!
حمزه:براحتِك،هيا بنت!؟
عبده بخبث:ومش اي بنت؟!!!
حمزه بسخريه:بنت هيا اللي هتمشيكم.؟!
البنت من خلفه: ياريت متستقلش بالبنت تدي عشان انت متعرفش هيا ممكن تعمل فيك اي؟!
حمزه التفت ليراها لينصدم بشده فـ هوا لا يصدق ما تراه عينيه:مستحيل لا؛انتيييييي.........!؟
يتبع....
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent