recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن

jina
الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السادس 6 بقلم ملك أيمن


اسر: بغضب ووقف انتي ازاي متقوليش حاجه زي كده 
بسمه: ا انا و ولله ياابيه خوفت
اسر ومسك درعها: عملك حاجه لمسك اتكلمي
بسمه: لالا ولله محصل ياابيه ولله لما ندهلي قولتله لا ولله
اسر زقعها وركب العربيه واتجه للبيت
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
عند يونس رن ع بسمه مش بترود رن ع اسر قاله انها تعبت وهو روحها 
بسمله: احم اسفه يادكتور اتاخرت عليك
يونس: لا ابدا بس بصراحه اختي تعبت شويه ومش هتيجي لو مش حابه تخرجي معايا مفيش مشكله
بسمله: لا ابدا عادي والف سلامه عليها
يونس: الله يسلمك يلا تسريع الاحداث نزلو وركبو العربيه وراحز مطعم وقعدو همت الاتنين 
يونس: هااا ياستي تاكلي اي
بسمله: لاممكن بس عصير
يونس: العصير بعد الاكل لو سمحت هات اتنين اطلبو انتو الاكل بقا🐣 
الويتر: تحت امرك يافندم 
بسمله: احم حضرتك عندك كام اخ
يونس: اولا شيلي حضرتك ودكتور دي احنا مش في الشغل وبعدين انا وحيد امي وابويا ولكن عندي ولاد اعمامي عايشين مع بعض بعد وفاه اهالينا عندي اسر ظابط وعمر كليه اثار وبسنت مهندسه ديكور وعائشه زي عمر وبسمه ثانوي عام وغيث معيد في كليه تجاره 
بسمله؛ احم اللهم بارك
يونس بابتسامه: هاا دورك دلوقتي 
بسمله: انا كمان وحيده اهلي والدي من وانا في اولي ثانوي جاله دمور في العضلات وقعد وانا الي شيلت البيت يعني راجل البيت
يونس: برافو انتي بنت بميت راجل 
بسمله: اه شكرا جه الاكل وخلصو وحلو كمان ووصلها وهو رجع
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
عند بسنت عاينت المكان الي هيتعمل فيه المكتب
بسنت؛ اااه حضرتك عاوز مكتبه
عمران: اه ياريت
بسنت: تمام هتكون ع شكل كتاب هنا في اخر زاويا المكتب وشاورت ع زاويه في الاوضه
عمران: تمام مكنها كويس
بسنت: اوكي بكره اجتمع مع المهندسين واديهم التخطيط في اي تعديل
عمران: لا شكرا جدا ليكي 
بسنت: العفو ه كانت هتتكلم فونها رن
بسنت: لحظه واحده 
عمران: خودي راحتك
بسنت: الو
غيث: اي يابنتي انتي فين
بسنت: جايه اهو في شغل لي
غيث: ابدا اتاخرتي فا قلت اشوفك فين قلقت
بسنت: لا ياحبيبي متقلقش جايه اهو وقفلت 
مهلا اخينا يحترق🐣
عمران:احم.هو حضرتك متجوزه
بسنت:ههه لي باين اني مدام كده
عمران:لا ابدا شكلك صغيره
بسنت:اممم لا مش متجوزه انا لازم امشي
عمران:اوصلك
بسنت:لالا مفيش داعي يلا سلام
🐥🐥بقلمي ملك ايمن🐥🐥
في البيت الكل وصل بسمه قافله ع نفسها من الصبح اسر غضبان ومحدش فاهم حاجه
عمر:هو في اي مالها بسمه
اسر:معرفش
غيث:كانت معاك حصلها اي
اسر:قلت معرفش هو انا الدادا بتاعتها الله
يونس:لا مش الدادا بس انت الي جبتها الصبح وكانت كويسه عملتلها اي يااستاذ انت واساسا روحتلها لي هه
اسر اووووه بسنت عائشه ع فوق
بسنت:ده لي بقا
عائشه:يلا يلا وشدتها وطلعو
عمر:اي في اي
قعد اسر ومسح وشه بعصبيه
اسر:كنت قاعد في مكتبي فون رن كان مدرسه بسمع لما رديت كانت بسمه وبتعيط روحتلها جري تيديها ورمه وبتعيط محدش فاهم حاجه حتي المدير اخدتها وخرجت قالتلي ه اوووف قالتلي المدرس بيتح*ر**ش بالبنات ولما ندهلها قالتله لا.وابن*****ضربها
غيث:ابن ال****
عمر:وفين هو دلوقتي
اسر:في الوزاره مستنيه يطلع
يونس:مكنتش ليك حق تتعصب عليها دي بردو مهما كان طفله وخافت من بشاعه الموقف اطلع راضيها يلا 
اسر:ح قاطع كلامه صراخ بسنت من فوق طلعو جري وهو كان اولهم دخل واتصدم من 
google-playkhamsatmostaqltradent