روايات

رواية جرح صبا الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم حور طه

رواية جرح صبا الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم حور طه

رواية جرح صبا الجزء الثاني الجزء التاسع

رواية جرح صبا الجزء الثاني البارت التاسع

رواية جرح صبا الجزء الثاني الحلقة التاسعة

طاهر بتلقائيه:: لا واضح ان الخو,نه كلهم هيجتمعوا هنا
ايه اللي جابك انت كمان يكامل هو احنا ناقصين
كاران:: طاهر روح اعمله اللي قلت لك عليه وبلاش تزعج ضيوفنا
طاهر بتريقه:: لا طبعا هو انا اقدر ازعج ضيوفنا الخو,نه ما يصحش برده
كاران ينظر له نظره يفهمها
طاهر:: تمام خارج
كامل ::سلمت كل مخازن السلا,ح بتاعتك ليلدرم واقنعته انه محتاجك وقدرت تخلص نفسك من المو,ت ؟؟هتعيش
بتفكر في ايه دلوقتي؟؟
كاران بهدوء:: بفكر ان انا اعيش واحافظ على عيلتي
الحاجه الوحيده اللي اتعلمتها في الس,جن هي ازاي اتنفس اخذت قرار خلاص اني اعيش في هدوء مش هخاطر بحياتي وحياه عيلتي مره ثانيه
كامل بانفعال:: تعيش في هدوء انت بخروجك من الس,جن رميت قن,بله لو انف,جرت هتد,مرنا كلنا وانت قاعد هنا تتكلم عن الهدوء؟؟ درمان مش هيسكت ولا يهدى لحد ما يعرف مين اللي خرجك من الس,جن
كاران براحه ::خليه يعرف ده لو في حاجه اصلا يعرفها طول عمر شغلك نظيف يا كامل ما بتسيبش وراك ديول
كامل ::ما تخلينيش اندم اني ساعدتك وخليتك تخرج من الس,جن
كاران بابتسامه:: اهدى يا كامل الخوف اللي في عينيك ده ما يليقش بيك متعودين عليك اشجع من كده
كامل:: هديك وقت تفكر احنا اعد,اء ولا اصدقاء
كاران يقف قدامه:: وانا فكرت وهديك فرصه اخيره يا كامل عشان تنضف
كامل ::اللي انت بتفكر فيه ده مستحيل
كاران:: انا ما عنديش في طريقي حاجه اسمها مستحيل فكر لان دي فرصتك الاخيره بدل ما تحصل خالد البحيري
💗💗💗💗💗 في قصر يلدرم 💗💗💗💗💗
صبا ::ازاي هتقدر تت,خلص من كاران وهو بقى في حمايه جدك
درمان وهو يربط الكرفته امام المراه يلتفت عليها بابتسامه ::دي مساله يعتبر انتهت قولي لي ايه رايك حلوه البدله
صبا بتوتر:: يعني ايه منتهي قت,لته
درمان يقترب منها وبحب ::اول ما نبدا اول ليله في شهر عسلنا هيكون الموضوع ده منتهي
صبا ::ممكن اعرف انت بتفكر في ايه ؟؟
درمان:: اهم حاجه لازم تعرفيها في الموضوع ده ان كاران الطحان ما عندوش اي فرصه للنجاه الامر منتهي
صبا :: انت ناوي عليه ايه؟؟انا لازم اعرف كل حاجه
درمان :: ق,تله هيبان انه حاد,ثه انا خارج دلوقتي وانت
حضر نفسك يا عروسه هنسافر نقضي احلى شهر عسل في المكان اللي انت هتختاريه على شرف روح ابن الطحان
يخرج درمان ويسيبها في حيرتها
صبا:: راجل حق,ير ومقر,ف لازم اتصرف
💗💗💗💗💗
زين عامله ايه
صبا:: مش عارفه حالتي سيئه بما يكفي لكن مضطر اقف على رجلي
حنين ::ازاي قادره تتحملي كل ده
صبا ::ومين قال اني متحمله انا بس بحاول اظهر اني متحمله لكن انا من جوايا متحطمه
زين ::ليه عملت كده ووصلت نفسك للمرحله دي
صبا ::علشان اخد حقي عند استعداد ارمي نفسي في وسط الن,ار
زين ما انت بالفعل في وسط الن,ار ولا انت مش حاسه
صبا بوجع:: ماما لسه زعلانه مني صح
حنين:: لا يا حبيبتي هي بس ما قدرتش تيجي معانا
زين:: ما فيش داعي تكدبي عليها يا حنين هي كانت عارفه نتيجه الخطوه اللي هتاخدها
صبا تغير الموضوع وتشيل كاران وتبوسه ::ما شاء الله حبيب عمته بيكبر كل يوم
حنين بابتسامه:: بس مغلبني اليومين دول بيسنن يا ست جديد
صبا تحضنه:: معلش يا حبيبتي خلي بالك منه وابقي تابعي مع الدكتور على طول
وبعدين تديها كاران وتاخذ شنطتها ::معلش انا مضطر انزل عشان عندي ميعاد مهم وابقي سلمي لي على ماما
💗💗💗💗💗 في قصر الطحان 💗💗💗💗
ملك تقعد قدام كاران فتظهر له بنظرات غير مفهومه وكان بداخلها شيء تريد ان تقوله ولكن لا تعرف كيف عليها ان تقوله فبداخلها تردد كلما اتت امامه لتتكلم يهرب الكلام منها ولا تستطيع قول اي شيء ؟؟
كاران يشرب قهوته بابتسامه :: ممكن توفري ضر,بي بنظراتك دي وتتكلمي وتقولي انت عايز تقولي ايه ؟
ملك بتردد:: خلينا ننهي الحر,ب دي احنا معانا فلوس كثيره خلينا نسافر اي بلد ونبدا من جديد كلنا
كاران ::يعني عايزانا نهرب وما ناخدش حقنا بعد كل اللي عملوه فينا
ملك:: هيفيد بايه الحق لما ترجعوا وواحد فيكم خسر حياته
كاران يضع فنجان القهوه على الترابيزه فاطمئنان:: انا مش عايزك تخافي انت وطاهر وتيا مش هسمح لحد يقرب منكم حتى لو كلفني الامر ده روحي
ملك بياس:: يعني انت مصر على اللي انت عايز تعمله وعلى الحر,ب دي
كاران بتفحص:: ايه اللي انت عايزه تقوليه ومش قادره حاسس ان عندك كلام عايزه تقوله لي لكن مش قادره تقوليها
ملك بارتباك:: اللي عايزه اقوله اني امبارح كنت خايفه والنهارده انا مر,عوبه ما بقتش حاسه بالامان كل حاجه حوالينا بقت تخوف
كاران:: هم اللي لازم يخافوا دلوقتي الدور جاء عليهم عشان ازرع الر,عب في قلوبهم &مش عايزك تخافي من اي حاجه
كاران ينهي كلامه ويسيبها ويدخل اوضه المكتب
ملك بصد,مه :: صبا؟؟
كاران اقف عند سماع الاسم بدون ما يلتفت على ملك:: هو انا مش قلت ما فيش داعي لذكر اسمها تاني في البيت
ملك بتلقائيه :: اللي ما فيش داعي ذكر اسمها هي في البيت فعلا
كاران يلتفت بغ,ضب ويلاقي صبا واقفه قدامه:: انت ايه اللي جابك هنا ,,
صبا:: جايه امد في عمرك شويه؟
كاران بانفعال:: انا بجد ما بقيتش استغرب بجحتك وان يكون عندك الجراه انك تيجي وتقفي قدامي ثاني
صبا::وطي صوتك شويه وخلينا نتكلم انت هت,موت
كاران يدخل اوضه المكتب وصبا وملك يتنقلوا النظرات بين بعضهم وبعدين تدخل وراء كاران
كاران بعص,بيه:: امشي يا صبا ما تخلينيش اشوف وشك تاني ابعدي عني
صبا ::درمان ناوي يق,تلك وتبان ان هي حاد,ثه علشان ما يخلفش كلام جده
كاران بسخريه:: ويا ترى البيه جوزك عارف انك جايه لي هنا عشان تحذريني منه
صبا ::انت واقع في مصيبه درمان مش هيرتاح غير لما يق,تلك
كاران بوجع::: انت قت,لتيني واخذت روحي ما سبتش حاجه لاعدائي ياخدوها& ودلوقتي تخرجي من الباب ده مش عايزك تظهري في حياتي مره ثانيه
ملك تدخل المكتب وبخوف ::: درمان هنا ؟؟؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرح صبا الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!