روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء السابع

رواية عشقت مجنونة البارت السابع

رواية عشقت مجنونة الحلقة السابعة

رانيا: يابنتي ده كان جوز ريناد صحبتي
رقيه: احلفي ريناد ام زين الي كانت لسه مطلقه دي الي حكتيلي عنها
رانيا: اه يلا منال بتنادي
نور بسرحان: اعترف ولا لا اعترف ولا لا
-مش تفتحي دلقتي العصير عليا فين مدير المكان انتي لازم تتفصلي ازاي يشغلو واحده زيك غبيه
نور بدموع: صدقني انا اسفه جدا حقك عليا
حسن: ايه في ايه
-انت مدير المكان
حسن: ايوه انا المدير وصاحب المطعم
-طيب حلو اوي الانسه دلقت عليا العصير ممكن تفهمني همشي ازاي انا بمنظري ده
حسن: تمام وحضرتك هي اعترزت ومكنش قصدها يبقا تقعد محترم يااما تخرج برا
-تمام انا هخرج يلا يا بيبي
حسن بقرف: كتك قرف
نور بدموع: انا اسفه جدا انا هدفع تمن المشروبات الي ادلقت دي حقكك عليا
حسن: خلاص محصلش حاجه هو اوڤر اصلا انتي عملتي الي عليكي واعتزرتي هو لو محترم كان قالك تمام وقعد الي حصل حصل
نور: طيب ممكن اتكلم معاك m

 

 

حسن: تعالي
بقلمي/menna moharam
بعد شويه
••••••••••••••••••
حسن: ايه هتسيبي الشغل
نور: انا قولت اقولك زي مااتفقنا لما جيت هنا اول مره
حسن: هتسيبي الشغل ليه كل ده علشان الراجل ال***
نور: لا طبعا ده انت لو مكنتش جيت كنت زماني مخلصه عليه انت متعرفنيش ولا ايه
حسن: اه اه انتي هتقوليلي
نور: عندك شك ولا ايه
حسن: طيب عايزه تمشي ليه
نور: احم عادي كده احسن
حسن: نور
نور: ايوه
حسن: ممكن رقم والدك
نور: ياريت بس بابا متوفي
حسن: بجد ربنا يرحمه
نور: انت كنت عايزه في حاجه
حسن: كنت عايز اطلب ايدك
نور: هتطلبها منين انا معنديش غير اتنين والله لو كان عندي تلاته مكنتش اتاخرت عليك بس عايز ايدي في ايه
حسن: انتي هبله
نور: وانت هتغلط
حسن: امشي يانور خلاص
نور: يلا يا حس كنت عايز ايه
حسن: نسيتي اخر حرف من اسمي في الطريق ولا ايه
نور: شكل دمك خفيف وهتقرفنا بقه وانا بيجيلي صداع
حسن: والله طب ياستي هقولهالك بطريقه الطف

 

 

نور: قول
حسن: عايز اشرب معاكو القهوه
نور: وانت مش عندك قهوه في بيتك جاي تشربها عندنا
حسن: يابنتي في ايه بقه نور انا بحبك وجاي اتقدملك خلاص حلو كده
نور: بتحبني انا ازاي
حسن: زي الناس
نور: هي كمان الناس بتحبني الله ده كتير عليا اومال اخويا وامي بيكرهوني ليه
حسن: اوعي يانور اوعي
نور: استني بس هتيجي امتي طيب
حسن: مهو اديني رقم مامتك m
نور: مممم قول كده عايز رقم اميي ليه بقه هاا اه يا خاين
حسن بزعيق: يابنتي اسمعينييييي
نور بخوف: سسمعاك وشيفاك انا اسفه كمل
حسن: انا هاجي وهجيب اهلي انهارده علشان عندهم هبله انا عايزها
نور: الهبله دي انا مش كده
حسن: ايوه
بقلمي/menna moharam
نور: تسلم طيب اطير انا بقه علشان اجهز
حسن: ياربي بحب واحد صحبي
نور: وانا كمان بحبك عن اذنك
حسن: نور
نور: ايوه
حسن: انتي قولتي ايه من ثانيه
نور: احم مقولتش اي حاجه عن اذنك

 

 

حسن: انا اسف يا نور اني هخبي عليكي حكايه اني كنت متجوز بس انا خايف تسبيني بس اوعدك اني هقولك في اقرب وقت
رقيه: رانيا رانياا
رانيا: ايه يا بنتي في ايه
رقيه: شكنا طلع في محله الاتنين واقعين في الحب ياختي
رانيا: طب ما ايه رايك نخرب العلاقه
رقيه: ازاي
رانيا: هقولك
عند ريناد
••••••••••••••••••
ريناد: ايهه بيحب انتي متاكده يعني يعني هيتجوز بسهوله دي انا مستحيل اضيعه من ايدي تاني مستحيل
رانيا: انا قولت اقولك علشان انتي صحبتي الي بحبهاm
ريناد: ممم فهمت قصدك تمام عدي عليا هديكي مبلغ هيعجبك بس تجبيلي كل اخبارهم واخبار البت دي سلام
رانيا: سلام يا حب بس اه حسن مقلهاش انه متجوز
ريناد: حلو اوي سلام
رانيا: سلام
ريناد بغيره: بقه عايز تتجوز مستحيل مستحيل يا حسن بس جدع انك مخبي عليها انك كنت متجوز هتسهل عليا حاجات كتير
عند نور
••••••••••••••••••
نور: ودوني على بيت حبيبي نعيش مع بعض فيه
دا بقالنا مدة طوبة طوبة من الحب بنبنيه
أنا لابسة الطرحة ومش سايعاني الفرحة وأنا وياه
نورهان: بنتي اتجننت
بقلمي/menna moharam

 

 

نور: ماما حبيبتي انا خلاص هروح بيت حبيبي وهيجي ياخودني بحماره الابيض
نورهان: هي مش كان حصان بقه حمار والله ما حد هيشلني غيرك
نور: ماما في واحد اتقدملي عن ازنك m
نورهان: خدي هنا تعالي
نور: احم ايوه
نورهان: مين ده وشغال ايه وعنده كام سنه واسمه ايه
نور: شششش ايه خلاص
نورهان: طب تعالي فهميني عرفتيه منين يابت
نور: والله مديري في الشغل مش اكتر ومكنتش بتكلم معاه كتير
نورهان: مممم قولتيلي وعرفتي انه طلب ايدك ازاي
نور: انا لقيته بيقولي هاتي رقم والدك قولتله متوفي وكده وعرفت بقه انه بيحبني انا اصلا كنت عايزه اعترفله واقوله اني بحبه اده انا
نورهان: اه كملي وبعدين يا عين امك m
نور: وبعدين هو بقه خد رقمك والمفروض يكلمك علشان يحدت معاد يجي ياخد ايدي فيه
نورهان: ياخد ايدك ازاي
نور: قصدي يعني يطلبها ياماما
نورهان: ممم طيب ومخدتش رقم اخوكي ليه مش زي اخوكي ده برضوه
نور: اده صحيح ده انا ليا اخ معلش يا ماما الفرحه نستني انا مين اصلا
بعد شويه
••••••••••••••••••
نور: ماما حد رن عليكي
نورهان: لا وسبيني اخلص الاكل
نور: طيب
بعد ساعتين
••••••••••••••••••

 

 

نور: ماما حد رن
نورهان: خدي يانور خدي الموبايل اهو خليه معاكي لو حد رن هاتيه ده انتي رخمه
نور: هاتي يا حبيبتي
عند حسن
••••••••••••••••••
ريناد: الو
بقلمي/menna moharam
حسن: عايزه ايه
ريناد: حسن علشان خاطري سامحني وارجعلي
حسن: ريناد انا داخل علي البيت اهو افتحي علشان تاخدي زين
ريناد: طيب
بعد شويه
••••••••••••••••••
زين: ماميييي
ريناد: زين حبيبي وحشتني
زين: انتي اكتر يا مامي
حسن: باي يا زين خلي بالك من نفسك
زين بدموع: لا يابابي خليك معايا

 

 

حسن: لا لازم امشي بقه وهجيلك الاسبوع الجاي اخدك تمام
زين بدموع: لا خليك معايا
ريناد: خلاص خليك معاه لحد ما ينام
حسن: زين طب تيجي ننام في اوضتك فوق ايه رايك
زين: وهتحكيلي حدوته
حسن: هحكيلك حدوته
زين بفرحه: هيييييي
بعد شويه كان حسن نيم زين وجاله مكالمه من محمد
حسن: مش عارف اقولها يا محمد خايف تسبني انا اتعلقت بيها اوي تعرف نور جدعه اوي يا محمد انا حبتها اوي فوق ما تتخيل
محمد: طب هتعمل ايه
حسن: هاخد معاد مع اهلها وهروحلها
محمد: طب وناوي تقولها امتي
حسن: مش عارف اخد الخطوه دي مش عارف اقولها ازاي
محمد: انت لازم تقولها

 

 

حسن: حاضر انا هكلم اهلها اخد معاد منهم وهقولها الحقيقه
محمد: انت فين
حسن: عند ريناد زين فضل يعيط دخلته اوضته نيمته وهمشي اهو
محمد: طيب يلا
حسن: ماشي سلامm
محمد: سلام
حسن قام وفتح الباب
ريناد بخضه وتوتر: اا حسن انا كنت لسه جايه اقولك زين نام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!