recent
أخبار ساخنة

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر

jina
الصفحة الرئيسية

        رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر

رواية طفلتي المشاغبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى ناصر


كنان قام بغضب و نط علي ريم نام عليها 
كنان بغضب : ايه بقا مش هتتلمي و تبطلي جنانك ده
ريم بالم : اااه اوعي كده هموووت يا بغل 
كنان بغضب : كمان بتشتمي طب مش هقوم شوفي بقا هتعملي ايه 
ريم : انت عارف ماما لما كانت تصحي تلقيني سهرانة علي الفون كانت تقولي نامي نامت عليكي حاطة دعوات ماما اتحققات ههههههه
كنان باستغراب : انتي ازي ليكي نفس تهزري وانتي كده ده انتي بنت مش طبيعية 
ريم بصراخ : ااقوم قامت قيمتك يا بعيد هموت فكر نفسك فراشة يالا ولا ايه
كنان : مانتي لو محترامة مكنش الواحد عمل فيكي كده 
ريم بتعيط وتحاول تقوم بس مش عرفت 
ريم و هي بتعيط : اهي اهي قوم بقا ده مش هزار انا عضمي اتكسر اهي اهي
كنان : تتربي الاول وانا اقوم 
ريم : اااايه ده يالهوي 
كنان : ايه في ايه 
ريم : يا نهار مش فايت 
كنان قام من عليها وقال : في ايه يابت انطقي 
ريم : عنيك ملونة 
كنان بغضب : خضيتيني وانتي لسه شيفها دلوقتي يا عميا 
ريم : اممم بس عينك الحلوة دي مش ريقة عليك خاالص 
كنان بخبث : امممم انتي بتعكسيني  يا ريم 
ريم وشها قلب احمر واتكسفت : لا طبعا
كنان قرب منها اكتر وقال : بس انتي عيونك احلي يا موزتي 
ريم وشها خلاص بقي طماطم : طب ابعد طب
 كنان اول ملقها اتكسفت قام وقال : انا هروح اخد شور 
ريم بغضب : بارد ابو *شكلك  
كنان : اجيلك تاني ولا ايه شكلك متادبتيش لسه 
ريم بخوف : لا يعم خلاص ده اتربيت من اول و جديد
ودخل وهو بيضحك عليها 
⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩
عند اسلام ونرمين
نرمين صحيت لقت اسلام حضنها جامد زي العيل الصغير الي ماسك في امه راحت تمسح علي ضهره بحنان و بعد شوية اسلام صحي و اول مشاف نرمين اخدها في حضنه اكتر وقال 
- واللهي انتي الي مصبراني علي كل الي انا فيه نرمين انا بحبك اوي وبموت فيكي 
نرمين بحب : وانا كمان بحبك 
اسلام بحزن : انا عايز احكيلك يا نرمين بس خايف تلوميني و تانبيني اكتر من متانب 
نرمين وهي بتمسح علي شعره بحنان : لا مش هانبك و لا قولك حاجة الي حصل حصل بس فاهمني 
اسلام بدا يحكيلها كل الي حصل 
نرمين انصدمت و اقامت من حضنه 
اسلام بحزن : شافتي اهو ده الي كانت خايف منه 
نرمين بصدمة : انا ازي مفكرتش في كده ازي
اسلام باستغراب : في ايه مش فاهم 
نرمين : اصل اليوم الي ريم اختفت في كان في نفس اليوم كنان كان قايلي انه جاي عشان يزورني لاني وحشته بس مجاش في اليوم ده و متصلش بيا من ساعتها بس انا مهتمتش ومحتطش في بالي عشان ساعتها كانا مشغلين بريم 
اسلام بغضب :يعني هو خطفها ال*كل*ب 
⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩
عند حنان و احمد 
حنان صحيت و صلت فرضها و قرات وردها إليومي و راحت عملت فطار و بعد شوية احمد صحي و انبسط جدا اول ملقها بتعمله هي بنفسها الفطار 
حنان : صباح الخير
احمد : صباح النور ليه تعبتي نفسك كان ممكن افطر في الشركة عادي 
حنان : لا انا هعمل الفطار كل يوم وانت هتفطر هنا كل يوم بس لو انت مش حابب كده خلاص 
احمد بسرعة : لا لا لا خلاص نفطر بس بشرط 
حنان : ايه هو !
احمد ببتسامة : تفطري معيا 
حنان ببتسامة ممثلة : ماشي وانا موافقة
احمد قعد وبداوا يفطروا 
احمد : بصي انا هبعتلك فستان عشان كتب الكتاب و هاجي علي الساعة ٥ او ٦ كده تكوني جاهزة  ماشي 
حنان : ماشي 
⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩⁦( ˘ ³˘)♥⁩
عند كنان خلص الشور بتاعه وطلع من الحمام
ريم : يا خرجة من باب الحمام وكل خد عليه خوخة خوخة خوووووخة 
كنان بضحك شديد علي شكلها و طفولتها : ههههههه يا ختي عسل 
ريم بضحك : ههههه لا متدعوتش علي كده ها
كنان بضحك : ههههههه ماشي ياختي انا هروح البس 
ريم : انت هتروح فين 
كنان : الشركة الي بقالي اسبوع مرحتهاش بسبب سيتك 
ريم : حد قالك ياخويا تخطفني 
كنان سبها و دخل اوضة الهدوم بتعته و ريم دخلت تاخد شور وبعد شوية خلصت 
ريم : احيه نسيت الهدوم اعمل ايه ياربي في ذكرة السمك بتاعتي دي عموما هو كده كده ماشي فاهستني لما يخرج ويمشي 
كنان لبس بدلته و رش برفانه الساحر و اخد شنطته و خرج 
كنان : عايزة حاجة يا زفتة قبل مامشي 
ريم وهي في الحمام : لا شكرا 
كنان : ماشي بااي 
ريم : يلا بااي 
وخرج من الاوضة ونزل و نده علي سارة وسارة جات 
سارة بسهوكة : نعم يا كنان بيه 
كنان : شوية كده وتطلعي لريم بالفطار و تخلي بالك منها و متطلعش برة الاوضة مفهوم 
سارة : مفهوم يابيه 
عند ريم اتاكد انه خلاص مشي و خرجت وهي لبسة البرنص  
كنان نسي ياخد الفون بتاعه راح نزل من العربية تاني و طلع السلم و دخل الاوضة انصدم 
لقي ريم قاعدة علي الارض و  مسكة الشنطة الي فيها هدومها و بطلع لبسها و كان شعرها بينقط ميا وكان شكلها غاية في الجمال 
ريم اول مشفته اتخضت 
ريم بتوتر : ا ا اطلع برة عايزة البس 
كنان كان مغيب عن الواقع خالص و كان بيقرب منها و بيفك زراير القميص 
ريم خافت جدا : بقولك اطلع برة عايزة غير عيب كده 
كنان خلع القميص وبقي عاري الصدر ولسه بيقرب من ريم 
ريم بدات تعيط وتخاف اكتر : في ايه انت بتقرب كده ليه 
بدون اي مقدمات كنان شال ريم و رمها علي السرير و ......
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent