recent
أخبار ساخنة

رواية الطفلة والجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبو الخير

jina
الصفحة الرئيسية

          رواية الطفلة والجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبو الخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرا أبو الخير


 سيف ضر*بها كف قوي خبطت في المكتب ايديها اتعورت وجابت د**م. 
سيف: انتي طالق يا بسمة. 
بوسي بصدمة: ا اي. 
سيف بص عليها بغضب:  اه اعملي حسابك خطوبتي النهاردة بليل وانتي هتخدمي هنا. 
بوسي بقوة:  انت طلقتني ملكش اي حكم عليا انت فاهم.. 
قامت و سابت البيت ومشيت هو باص لخيالها بالم. 
في الشركة. 
نهال مقاطعه:  انا موافقه. 
زيادة بصدمة:  ايه الكلام دا. 
نهال لعدي:  يلا. 
عدي لابس ليها الخاتم قدم الكل ونظرات نارية من زياد كور ايده. 
زياد قرب منها وسلم: الف الف مبروك يا عروسة.. وهمس في ودنها... بس عروسة علي سر*يري انا. 
نهال بصدمة من وقحته: انت بتقول ايه. 
سابها زياد ومشي وهي خافت من كلامه. 
في بيت هالة. 
بوسي اعدة و ضامة رجلها:  ايه هفضل كده كتير انا تعبت اوي اوي هو انا ضعيفه للدرجة دي والهي مش قادره استحمل ياااررررب والنبي ار*حمني بر*حمتك لا مش هخالي حد يستغلني او ياذيني تاني لا مش هبقا ضعيفه.. مسحت دموعها وقامت. 
هالة بتعمل الاكل:  اي يا بنتي مالك جاية وزعلانة. 
بوسي بابتسامة:  انا اطلقت من سيف. 
الصحن وقع منها:  ايه. 
بوسي بابتسامة ورجاء:  لو انا غالية عندك بلاش تجيبي لي سيرته تاني. 
هالة:  ليه كده يا بنتي بس. 
بوسي بتضيع الموضوع:  خلاص بقا المهم عاملة اكل ايهه. 
زياد من وراها: خيا*نة هتاكلوا من غيري. 
بوسي راحت حضنته:  فين الحلوة بتاعتي. 
زياد طلع شوكولاته كتير:  اتفضلي يا روحي اطفحي اقصد كلي براحتك. 
بوسي شدته من شعره:  ولاه اتلم. 
زياد شالها علي كتفه:  هعلقك دلوقتي. 
هالة بتضحك علي منظر عيالها:  الفرحة دي نا*قصها احمد ارجع بقا. 
عند علياء. 
جيجي:  دا الخطوبة بليل. 
مراد بخبث:  عادي وانا هروح لبوسي. 
علياء:  هتنفذوا الخطه النهارده في الخطوبة. 
مراد بتحذير:  بوسي ميحصلش ليها حاجه. 
علياء بكذب:  اكيد طبعا. 
جيجي غمزت ليها بمكر. 
               «بليل» 
عند سيف. 
قاعد سرحان وبيلبس بدلته. 
نور:  حاسس بيك يا صحبي. 
سيف ببرود:  كان لازم اطلقها دا الافضل. 
نور:  وانت كده مرتاح من غيرها. 
سيف ببرود عكس يلي جواه:  اه مرتاح اوي كمان. 
نور بشك:  فكر تاني الوقت بيعدي. 
سيف لابس الجاكت ورش البرفان:  يلا عشان الحفلة. 
زفر نور بقلة حيلة. 
نزلوا والكل بيبارك لسيف وجيجي كانت لابسه فستان فا**ضح يظهر اكثر ما يبطن. 
قعدوا علي الكوشه في حديقة الفيلة. 
سيف ببرود:  فين الخواتم. 
علياء بنسيان:  يالهوي نسيتهم فوق هروح اجبهم. 
جيجي:  لا خاليكي مراد هيجبهم. 
سيف برفع حاجب: مراد مين. 
جيجي: ها م مراد زي اخويا ابن خالتي كان مسافر برا ولسه راجع. 
سيف ببرود: تمم. 
مراد جاب الخواتم ولسه هيلبس جيجي. 
......: مبروك يا عريس. 
سيف بصدمة:  بوسي. 
في مكان ما. 
بتفوق بالم في دماغها. 
نهال انصدمت من يلي شافته  د**م علي السر*ير و نايم جانبها زياد 😳. 
نهال بصويت وصدمه: اعااااااااا. 
زياد قام بسرعة:  في ايه انتي كويسه. 
نهال بانهيار:  ا انت ع عملت ايه. 
زياد قام عاري الصد*ر وبيطلع سجارة:  عملت ايه زي اي جو*ز بيعمل مع مراته. 
نهال بصدمه: م مراته. 
زياد ابتسم بمكر:  اومال.
نهال ضربته كف:  ليه عملت كده. 
زياد زقها و اصبح هو فو*قها وهي بتترعش:  ايوا مراتي و بقيتي مراتي ورقي و رسمي والد**م دا يشهد بكده. 
نهال بدموع:  انت كداب. 
زياد قام جاب ورق:  دي امضتك مش كده. 
نهال باصه علي الورق بصدمه:........ 
في الحفلة. 
بوسي بابتسامة: الف الف مبروك كان لازم اجاي عشان ابارك ليكم. 
جيجي بغضب: الله يبارك فيكي تشارفنا تقدري تمشي. 
سيف بغضب:  جيجي. 
جيجي سكتت. 
بوسي:  طبعا مكنش ينفع مشو اجاي ولا ايه. 
سيف ببرود:  صح نورتينا. 
بوسي بالم من جواها:  طيب دي هدية مني ليكم. 
طلعت علي الاسكتش وبدءت تغني.
موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليه
موجوع قلبي والتعب بيه من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليه
تعبان وجهي وعيوني قهرتني
دنيا شلّت حال حالي و فحياتي كرهتني
كرهت الحب ماريده دمرني
طيب اني وادري طيبي لهالحال وصلني
موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليّه
كل يوم صدمه اقوى من القبلها
اني واصل بالشدايد شده محد واصل الها
كل يوم صدمه اقوى من القبلها اني واصل بالشدايد شده محد واصل الها
محد وقفلي من جنت محتاج وقفه
الصلابه بهالناس مدري هاي الدنيا صلبه
دخيل الله من الدنيا من العالم
ربي خلي هذا همي بنهاية كل ظالم
موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليّه
ماريد كلشي بس انام وراسي بارد
اني من هسّه بحياتي ما عندي ولا واحد
ماريد كلشي بس انام وراسي بارد اني من هسه بحياتي ما عندي ولا واحد
ماريد اتعب تعبي يطلع مو نصيبي
عاجبني اسمي لحد ايكلي حبيبي
بدون قلوب ارد اكمل باقي عمري
وللباري ربي راح اسلم راح اسلِّم امري
نزلت والكل انبهر بصوتها وجماله وماشيه جيجي عملت رجليها وقعتها في البسين: اعاااااااااااا. 
سيف بخضه نزل وراها جري و خدها في حضنه وطلعها. 
سيف بيتنفس:  بسمةةة بسمةةة فوقي. 
بوسي بتفتح عينها: كح كح. 
سيف ضمها لحضنه وسط اندهاش الكل شالها واخدها علي اوضته. 
جيجي بغل:  وحياة امي لهمو"تك يا زبا*لة ومش هخاليكي تتهني. 
مراد كان مستخبي شاف كده اتعصب ولسه هيروح وراهم علياء مسك ايده: لا كده هتبوظ كل حاجه. 
مراد بغضب:  اومال اسيبهم كده. 
علياء باصت علي سيف وهو واخد بوسي بكل مكر: امم هتشوف دلوقتي. 
طلع سيف وحط بوسي علي السرير. 
بوسي بتقوم سيف منعها:  متتحركيش. 
بوسي بغضب زقته: اوعاا كده. 
قامت و بتحاول تنشف شعرها:  مبروك مرة تانية. بقلم ميرا ابوالخير 
سيف شدها خبطت في صدره و نفسهم بقا قريب اوي و واحد من بعضه بص لعينها:  ا انا.... 
علياء داخلت عليهم سيف بعد بوسي عنه بسرعة. 
علياء برفع حاجب:  بتعملوا ايه. 
بوسي سابتهم وخرجت علياء بصت ليها بحقد. 
سيف جاب بدلة تانية:  ولا حاجه اتفضلي عشان الضيوف و انا هغير واحصلك. 
علياء:  تمم متتاخرش. 
سابته يغير هدومه و هي نزلت. 
شويه ونزل وبدءت الحفلة تاني. 
علياء طلعت تليفونها:  نفذ البنت لوحدها. 
شخص: اؤمرك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بوسي ماشيه و صلت مكان ما. 
بوسي بصويت: لاااااااااااااااااااااات ليهههههههههههههههه انا بحبه هو وبس ليه يتجوز غيري ليهههههههه يا سيف ليهههههه اااااه يا وجع قلبي وانت جنبها و بتلبسها الخاتم اااااااه ارحمني ياااارب من وجع قلبي بقااااا. 
.......:  وانتي مرحمتنيش ليه. 
بوسي بصدمه:  ا انت 😳😳. 
يتبع..... 
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent