recent
أخبار ساخنة

رواية ملاك الفارس الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني

jina
الصفحة الرئيسية

         رواية ملاك الفارس الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني


فارس هو في ايه 
ملك بعصبية مفيش حاجه انا عاوزه اروح
نادين ازيك يا فارس 
فارس ازيك يا طنط في حاجة ولا ايه
نادين ملك زعلانه يا سيدي اني جايه اشوفها 
ملك بغيظ هتروحني ولا اروح لوحدي 
فارس بحده في ايه يا ملك عيب كده
ملك بزعيق هو ايه اللي عيب روحني بقولك 
نادين بزعل مصتنع  خلاص روحها يا فارس ماك شكل اعصبها تعبانه اوي انا همشي عند اذنكوا ومشيت 
فاىس اوووف في ايه بقي بتكلمي مامتك كده ليه 
ملك ممكن تروحني ولا لا 
فارس بزهق حاضر يا ملك حاضر انا بجد مبقتش فاهمك يلا واخدها وروحوا 
…………..
فريد كلم ملك في الفون 
فريد ايوه يا ملك 
ملك ايه يا فريد
فريد عاوز اسالك علي حاجه 
ملك ايه 
فريد انا شوفت بنت امبارح حلوة اوي اسمها ياسمين تعرفيها 
ملك اه في ايه
فريد طب انا معجب بيها 
ملك مالك ياخويا دي متجوزه
فريد نعم متجووه امتي دي شكلها صغير جدا
ملك عمر متجوزه عمر
فريد ابن عمك
ملك اه
فريد عشان كده كان محموق اوي امبارح 
ملك نهارك اسود هو شافك بتكلمها 
فريد اه 
ملك طب احمد ربنا انك لسه عايش
فريد هما اتجوزوا ازاي
ملك .........
فريد بزعيق الحيوان وانتي عارفه كده وساكته يا ملك ازاي متبلغيش 
ملك متزعق في وداني يا فريد انا تعبانه من امبارح وكنت في المستشفى
فريد بقلق ليه في ايه
ملك نادين هانم جاءت امبارح
فريد وبس بقى هتعملي ايه
ملك ما اعرفش بس ورحمه ساره ليه هسيبها هي ولا شكري 
فريد شوقي هدى بس يا ملك وانا معك في اي حاجه 
ملك افوق بس شويه من التعب اللي انا فيه وبعد كده نتكلم انت عايزه حاجه
فريد اه هو سؤال واحد بس هي ياسمين ما لهاش قريب
ملك هي ما تعرفش مامتها مياده بتقول لي خليها خليها واحده بس ما تعيطش عايشه ولا ميته
فريد طيب يعني تعرفي  هي كانت عايشه فين اي معلومات عنها
ملك طيب حاضر هابقى ابعتلك
فريد طيب انا هاقفل دلوقتي عشان شكلك تعبانه ملك ماشي سلام
............
شكري ايه جابك يا نادين 
نادين بدلع الله ايه يا شكري مكنتش عاوز تشوفني 
شكري اجزي عاوزه فلوس قولي واخلصي 
نادين بقي كده تجوز البنت لابنك ومتقوليش 
شكري بعصبيه نادين كش هنستهبل انا قولتك من يوم موت سارة اني مش عاوز اشوف وشك يبقي متستهبلش وتجيجي تتنطيلي دلوقت 
نادين ببرود اهدي شويه كده واسمعني ملك اتجوزت ابنك ليه اكيد مش لله والوطن صح 
شكري لا عشان بيحبوا بعض ريحي بقينادين متاكد انت عارف ملك روحها كانت في سارة
شكري عاوزه توصلي لايه 
نادين ملك جيت هنا بزاجها ولا انت اللي قولتها تيجي
شكري جيت بمزاجها 
نادين ضحكت بخبث طب اسمع بقي
..............
فارس دخل بالاكل لملك 
فارس ابتسملها ملاكي جيبتلك الاكل والدوا 
ملك مش جعانه 
فارس راح قعد جنبها عشان خاطري يا ملك كلي وبعدين نتكلم في كل حاجه ايه رايك 
ملك عاووه انام يا فارس اطلع بره 
فارس لا ملك مش كل مانيجي نتكلم تقوليلي اطلع بره من حقي ا وقبل مايكلمل ملك حضنت وشه باديها وباسته 
ملك بحبك 
فارس ضحك حد قالك قبل كده انك مجنونه 
ملك اه انت 
فارس باسها برقه وانا كمان بحبك وباسها تاني وفضل يقرب منها اكتر ومقدرش يتحكم في نفسه اكتر من كده وملك كانت مستسلمة له ومحولتش انها تصده كانوا هما الاتنين في عالم تاني مش عاوزين يعرفوا اي حاجه كل االي هما عاوزينه انهم يكونوا مع بعض 
................
عمر فتح لياسمين لقها نايمه في الارض وعلي وشها اثر الضرب والعياط 
عمر صحها ياسمين اصحي 
ياسمين قامت مخضوضه ايه في ايه معملتش حاجه
عمر قومي خدي دوش ويلا عشان تاكلي 
ياسمين بخوف حاضر وجيت تقوم وقعت تاني اه مش قادره اقوم يا عمر 
عمر مش فاضي لدلع يا ياسمين قومي
ياسمين بعياط وخوف مش قادره والله ماقادره مش قادره احرك رجلي خالص والله مش حاسه بيها معرفش مالي انا خايفه يا عمر
عمر بقلق ياسمين بتهزري ولا ببتكلمي بجد 
ياسمين بانهيار مبهزرش والله عمر شالها بسرعه علي المستشفى
عمر بقلق مالها يادكتور
الدكتور خبر مش كويسه المريضه اتشلت 
عمر بصدمه ايه 
الدكتور مفيش حاجه عضويه بس اعتقد انو نفسياً انصحك انك تعرضها علي دكتور نفسي
...............
بحبك مش هقول ثاني
وعايزك وإنت عايزاني
بحبك حب مش عادي
مشاعري من زمان ثاني
بحبك مش هقول ثاني
وعايزك وإنت عايزاني
بحبك حب مش عادي
مشاعري من زمان ثاني
وروحك ساكنة في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتذبل كل أحزاني
وروحك) ساكنة في روحي)
في قلبك) شفت شرياني)
دموعك) بتجري في عيوني )
وتذبل) كل أحزاني)
وبفرح والحياة فرحة
لو إنت راضية ومسامحة
وضحكت شمسي في صباحي
عشانك ولا علشاني
وبفرح والحياة فرحة
لو إنت راضية ومسامحة
وضحكت شمسي في صباحي
عشانك ولا علشاني
وروحك ساكنة في روحي
في قلبك شفت شرياني
دموعك بتجري في عيوني
وتذبل كل أحزاني
وروحك) ساكنة في روحي)
في قلبك) شفت شرياني)
دموعك) بتجري في عيوني )
وتذبل) كل أحزاني)
فارس بيلعب في شعر ملك ها ايه رايك في الاغنيه عجابتك 
ملك ضحكت امممم حلوة اوي تعرف انا وانت حكايتنا دي غريبه اوي بجد 
فارس ابتسم عندك حق وبرضو فيها حاجات كتير مش واضحه ومحتاجه وضوح 
ملك عاوز تعرف ايه 
فارس كل حاجه 
ملك كل حاجه يعني هتصدقتي 
فارس اكيد 
ملك هتصدقني لما اقولك ان ابوك اللي هو عمي اغتصب اختي ساره 
..........فارس
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent