روايات

رواية للقدر رأي الفصل الثاني 2 بقلم آية غنيم

رواية للقدر رأي الفصل الثاني 2 بقلم آية غني

رواية للقدر رأي الجزء الثاني

رواية للقدر رأي البارت الثاني

رواية حالة اغتصاب
رواية حالة اغتصاب

رواية للقدر رأي الحلقة الثانية

مدثر و أما انت بتحب البنت اوي عملت كده ليه
زيدان علشان هي مش راضيه تتجوز خالص
مدثر وتقوم تغتص”ب وبعدين مين دي
زيدان غزال
مدثر ينهار اسود انت أنت غبي غزال روحت في ستين دا”هيه مع عمها
زيدان علشان خاطري اقف معايا المره دي اصلح الغلطه
مدثر ولما انت بتحبها تغتص”,ب البنت
زيدان سكت خالص مكنش عارف يتكلم ما هو فعلا مفيش كلام بعد كده
مدثر اسمعني هو حل واحد مفيش تاني لو نجح يبقي كويس حصل العكس يبقى هنموت كلنا بسببك

زيدان اي هو
مدثر __________
______ اية غنيم
كان ماشي ناحية مكتب الدكتورة وهو خايف على أخته
خبط على باب المكتب و دخل بعد ام أذنت لها بدخول
انا صخر اخو غزال ممكن اعرف حاله اختي
الدكتورة للأسف الشديد اخت حضرتك لما حصل الاغت’صاب حصل نزيف قوي والحمد لله قدرت اوقف النزيف ولكن اختك ممكن يحصل حمل

 

 

 

صخر اختي حمل !!
الدكتورة ايوه
صخر مين جاب غزال المستشفى
الدكتورة ممكن تسال تحت
صخر تمام
وفعلا نزل الور اول بيسال الممرضه
تسال تحت
صخر تمام وفعلا خرج ونزل الدور الأول و سأل الممرض
صخر لو. سمحتي غزال الدسوقي مين اللي دفع فلوسها ومين جابها هنا ؟؟؟
……
الممرض غزال الدسوقي هو مين حضرتك الاول
صخر اخوها وطلع البطاقة الشخصية واعطاها ها صدقتي
الممرضه غزال الدسوقي دورت في لاب توب قدمها يا استاذ واحد اسمه زيدان المنفلوطي هو اللي جابها وهو اللي دفع الفلوس
صخر زيدان !!! انتي متاكده من الاسم
الممرضه اها والله
صخر يا ابن ***** لو انت اللي عملت كده في اختي يبقي حكمت على نفسك بال””موت يا زيدان ال****
…….. ……..
_____________اية غنيم
يا بنتي اتصل عليهم عمك مش ساكت

 

 

 

والله يا مرات عمو محدش بيرد عليا خالص انا خايفه على غزال اوي
امل لا يا بنتي غزال كويسه ماهي مع صخر بلاش خوف
ياسمين لا خائفة عليها المره دي بجد غير كل مره يا امالي
امل اهدي يا روح امالي وكل حاجه خير ان شاء الله ❤️
يا سمين أن شاء الله
……………… ..
عدا الليل وات الصباح على الجميع الساعه ٩ الصبح فاقت غزال
غزال م..ما..ما …ماما
فاقت أمها على صوتها
والدتها بنتي غزال فاقت حبيبتي انتي كويسه تعبانه اخدتها في حضنها وقعدت تعيط جمبها
غزال ما..ما .مام …..م..
والدتها قولي قولي يا حبيبتي انا سامعه اهو
غزال ……..
كانت بتعيط ومش قادره تتكلم خالص كأنها نادت على والدتها وصوتها راح نادت على قلبها علشان يحس ورح صوتها تاني
والدتها مالك فيكي اي يا بنتي مالك يا عمري
كانت دموعها نزلها على وشه بس مكنتش قادره تتكلم خالص …..
خرجت والدتها الاوضه صخرررررر قوووومممم نااادي على دكتووووؤررههه بسررررررعه يا ابني
فزعت صخر 😂

 

 

 

قام صخر بسرعه جدا ناد على دكتوره وجت بسرعه جدا ودخلت وبدأت الفحص الشامل
بعض وقت صخر ها يا. دكتوره مالها مش بتتكلم ليه
الدكتورة للأسف دخلت في صدمه حاده مش هتقدر تخرج منها اللي بحنان و ميكونش في ضغط عليها وفقدت النطق لفترة الله واعلم
والدتها يالهوي بنتي بنتي يا رب بنتي ليه كده
الدكتورة قومي يا مدام قولي استغفر الله العظيم مينفعش كده
صخر زيدان يا ابن *********
وخرج من الاوضة واتجه ناحية البيت
الدكتورة تقدر تخرج انهارده بس بلاش كلام جارح
والدتها حاضر حاضر حاضر
………..
&_______ آية غنيم
دخل صخر من باب البيت بتاع عمو على أساس هياخد مس””دس وي””قتل زيدان
دخل وداخل ناحية الاوضه لقا مدثر وزيدان وعمو قاعدين في اوضه المعيشة
صخر بق ابني **** بيعمل اي هنا
عمو بس يا صخر
صخر بس اي انت متعرفش عمل اي في اختي
مدثر ممكن تسمع يا صخر
عمو صخر عرفت وهو جاي يصلح الغلط
صخر غلط وكان رح يضرب زيدان وقف عمو في النص صخرررررر اسمع
صخر اسمع لي
عمو هو جاي يطلب أيد اختك للجوز
صخر ؛!!!! اي
زيدان اسمعني انا بحب غزال من زمان وجاي اطلب أيدها منك

 

 

 

صخر واللي بيحب حد بيغت””صب ؟؟
زيدان انا اسف
صخر يااااا يا جماعه اختي رجعت زي الاول بعد انا اسف انا دلوقتي اختي غزال حبيبتي دخلت في صدمه حاده بسب حضرتك اختي دلوقتي فقدت النطق بسببك وانت جاي تقولي اسف
زيدان اطلب اي حاجه وانا هعملها
صخر ……
عمو جوزك من غزال بكره
زيدان بكره !!!!
مدثر موافقين
صخر ………
عمو صخر موافق طبعا
بس انا مش موافقه
يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على: (رواية للقدر رأي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!