recent
أخبار ساخنة

رواية انتقام يولد الحب الفصل الرابع عشر 14 بقلم إيمان

jina
الصفحة الرئيسية

        رواية انتقام يولد الحب الفصل الرابع 14 بقلم إيمان

رواية انتقام يولد الحب الفصل الرابع عشر 14 بقلم إيمان

رواية انتقام يولد الحب الفصل الرابع عشر 14 بقلم إيمان


عدي بصدمه إنتي
رهف بصدمه انت
وبتطلع تجري وعدي بيلحقها
رهف افندم عايز من اي
عدي رهف أنا آسف انا عارف اني غلطان علشان مصدقتكيش بس كفايه بعد لحد كدا
رهف انت مش بس مصدقتنيش انت كسرتني ياعدي
وعمري ما هسامحك على إلى عملته
عدي بحنين انتي وحشتيني يارهف
رهف ببرود بس انت موحشتنيش
عدي بحزن رهف ارجوكي اسمعيني
رهف اسمعك ليه كنت سمعتني زمان علشان اسمعك دلوقتي انت كنت اول واحد اتخلى عني ياخساره حبي ليك كلامي خلص معاك عن اذنك عندي شغل
عدي بحزن رهف استني بس تسيبه وتمشي
عدي أنا دلوقتي اطمنت انك كويسه ودلوقتي انتقامي من ماجد هيبتدي أنا بس كنت ماجل انتقامي لحد ملاقيكي بس اخير بعد ست شهور لقيتك ومن النهارده هيبدا انتقامي من ماجد دوك جه يا ماجد
عند رهف
ترجع المطعم ويتدخل الحمام وبتفضل تعيط
اخيرا شوفتك بعد المده دي كلها بجد كنت واحشني بس على قد مفرحت إني شوفتك على قد ما اتوجعت لاني كل ما اشوفك بفتكر إلى عملته فيا زمان بعد الفتره دي كلها ولسه منستش إلى عملته فيا للاسف مش قادره اسامحك بس يمكن مع الوقت اقدر اسامحك
عند نيره
نيرة زين عايزة أتكلم معاك شوية فاضي
زين بمرح لو مش فاضي افضالك يا ست البنات
نيرة أنا عايزة اتطلق
زين انتي بتهزري صح
نيرة لا بتكلم جد أنا مش عايزة اظلمك معايا اكتر من كده احنا بقالنا سبع شهور متجوزين وأنت بعدت عن حبيبتك بسببي وكمان السبب الي احنا اتجوزنا عشانه مبقاش موجود حسين دلوقتي ف السجن بياخد جزاته ع الي عمله فيا
زين هو إنتي مفكرة إني اتجوزتك عشان كده
أنا لو مكنتش عايزك مكنتش اتجوزتك محدش يقدر يجبرني ع حاجة أنا مش عايزها أنا من أول ما شوفتك مش هقولك حبيتك بس كان عندي انجذاب من ناحيتك وكنت دايما حاسس ان فيه حاجة هتجمعنا سوا
وبالنسبة لزهرة دي فعلا كانت حبيبتي بس قبل ما اعرفك بكتير
كانت بينا قصة حب بس اتخلت عنها عشان الفلوس باعتني عشان تتجوز زميلي وكانت عارفة أن إحنا مبنطقش بعض بس مهمهاش غير مصلحتها وأول ما ده باعها رجعتلي تاني
نيرة أنا اسفة إني قولتلك كده بس أنا دايما كنت بأنب نفسي اني حبيتك وأنا عارفة إني خدتك من حبيبتك
زين بفرحة انتي قولتي ايه
نيرة اسفة
زين مش دي التانية
نيرة حبيتك
زين ده احلي يوم ف حياتي ولا ايه ويشيلها ويلف بيها ويقولها بحبااااااااااك
نيرة بتعمل ايه يا مجنون نزلني
زين أنزلك أي بس دا انا مستني اللحظه دي من سبع شهور قال اطلقك قال أنا هندمك على الكلمه دي بس مش هنا فوق ف اوضتنا الليله ليلتك ياعروسه ويغمزلها
نيره مجنون بس بحبك
وأنا كمان بموت فيكي كفايه كلام بقا وياخدها على فوق
عند ماجد
بيكلم واحد ف التليفون
ماجد هااا مفيش جديد
الشخص لا لسه يا باشا مفيش أثر ليها خالص
ماجد تجبهالي ولو تحت الأرض بقالي 6 شهور بسمع منك نفس الكلام اخرك معايا اسبوع كمان لو مجبتهاش تتشاهد ع روحك
الشخص بخوف متقلقش يا باشا قبل الأسبوع ما يخلص هكون عرفت مكانها
ماجد ده لمصلحتك ويقفل ف وشه التليفون
وبعد ما يقفل
هلاقيكي يا رهف مش هتقدري تهربي مني كتير وهصفي حسابي معاكي لسه انتقامي منك مخلصش انتى خدعتني ومثلتي عليا الحب بس هنتقم منك قريب
عند عدي
بيدخل الفيلا ف بيلاقي الخدم ف وشه
عدي منال هانم فين
الخدم لسه طالعة اوضتها حالا يا بيه
عدي تمام وبيطلع لمنال اوضتها ويخبط ع الباب
عدي انتي لسه صاحية يا ماما
منال أيوة يا حبيبي ادخل
عدي عندي ليكي خبر بمليون جنيه
منال قول يا ابني فرحني
عدي أنا شوفت رهف النهاردة وقريب هرجعها البيت هي لسه زعلانة وواخدة موقف بس أنا متأكد انها لسه بتحبني وهتسامحني ف الأخر
منال بجد يا عدي يعني انت شوفت رهف
عدي واتكلمت معاها كمان
منال طيب مستني ايه خدني لعندها دلوقتي
عدي للأسف معرفش مكانها أنا شوفتها ف المطعم النهارده
منال طيب بكرا الصبح نروح نشوفها
عدي مش عايزه تقابل حد فينا بس متقلقيش أنا هجبهالك
منال رجعهالها يبني قلبي واجعني عليها
عدي متقلقيش إن شاء الله هترجع وهتسامحنا
منال إن شاء الله ياحبيبي
في اليوم التالى
عند رهف
رهف ومريم إحنا نزلين الشغل ياماما
ام مريم طيب كلوا حاجه قبل متنزلوا
رهف ومريم لا هنتكلم ف المطعم اتاخرنا
ام مريم طيب خلى بالكوا من بعض
رهف ومريم حاضر يلا مع السلام
ام مريم مع السلامه ياحبايب
في المطعم
بينادي مدير المطعم ع رهف
مصطفي آنسه رهف عايزك ف موضوع
رهف خير يا افندم
مصطفي مش هينفع وأحنا واقفين اتفضلي نقعد شوية
رهف حاضر وبيقعدوا مع بعض
مصطفي مش هاخد من وقتك كتير بس أنا بحب مريم صاحبتك ومش عارف اعترفلها ازاي
رهف أنا اقدر اساعدك ف ايه
مصطفي دي اول مره احب واعترف لحد بمشاعري ودي صعبة عليا شوية ف لو مش هيدايقك هنمثل انك مريم وهعترفلك بحبي كتدريب يعني
رهف بفرحه لصديقتها اه دي فكرة حلوة نبدأ
ف الوقت ده عدي بيدخل المطعم وبيشوفها قاعدة مع واحد بيقرب منهم وبيسمعهم
مصطفي مش عارفه اجيبهالك إزاي بس أنا من أول ما شوفتك وقلبي بيدقلك ومستنيكي تحسي بحبي بس مفيش فايدة
رهف أنا كمان بحبك من زمان بس مستناك تقولها انت الأول
عدي بعصبيه الله الله انتى مقضياها بقا علشان كدا مش عايزة ترجعيلي
مصطفي مين حضرتك
عدي بغضب أنا هرفعك أنا مين ياحليتها ويضربه بالبوكس وووووو
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent