recent
أخبار ساخنة

رواية عشق المراد 2 الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة جودة

jina
الصفحة الرئيسية

   رواية عشق المراد 2 الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاطمة جودة


عهد .. باين عليه 
ليليان .. جدا يلا روحي اوضتك زمانهم جايين 
عهد راحت اوضتها وفضلت واقفه قدام الدولاب وبتكلم نفسها .. هو كل اللبس كده يوووه 
عقلها .. حلو الفستان دا جربيه 
عهد .. نجرب 
لبست الفستان ومكانتش مصدقه نفسها انها بالحلاوه دي .. مين دي 
عقلها .. انتي هترغي اعملي شعرك 
عهد .. ايوه صح 
وقفت قدام المرايا بعد معاناه لأن شعرها طويل فردته علي ظهرها مع ميك اب خفيف وروج جريئ 
عهد خلصت ولسه عاصم مجاش 
حبت ترقص شغلت اغاني وكانت بترقص حلو جدا 
تحت 
ليليان .. حمدالله على السلامه 
عز .. الله يسلمك يا روحي 
عاصم .. عهد فين 
ليليان بتمثيل .. يا حبت عيني كانت مصدعه وتعبانه 
عاصم بلهفه جري علي فوق وعز وادم جايين يطلعو  وراه 
ليليان .. رايح فين 
عز .. طالعين نطمن عليها 
ليليان .. احترمو نفسكو جوزها معاها 
عز بشك .. قولتيلي 
ادم ضحك .. ماما متمثليش تاني 
ميرا وليان ضحكو 
****
عاصم فتح الباب لقها قاعده سرحانه بفستانها الضيق اللي بارز جمالها وانوثتها 
عهد بخجل .. حمدالله على السلامه 
عاصم بصوت محشرج .. الله يسلمك 
عهد .. مالك 
عاصم بلهفه  .. انتي كويسه ماما قالتلي انك تعبانه 
عهد بتمثيل .. اوي يا عاصم كنت تعبانه وخدت برشام 
عاصم .. هتاخدي برد 
عهد .. الجو حر 
عاصم .. انتي في وعيك 
عهد باسته في خده وهي مكسوفه .. امم وفي كامل قويا العقليه 
عاصم ..  انتي مين فين عهد 
عهد .. انا قدامك والله
عاصم .. مش خايفه 
عهد .. خوفي بدأ يقل 
عاصم  حضنها 
عهد .. انت مضايق 
عاصم .. لي بتقولي كده 
عهد .. يعني . يعني 
عاصم .. نفسي تكملي الجمله من غير كسوف .. قصدك عشان اللي انتي عملاه 
عهد هزت رأسها 
عاصم قبل شفاتيها قبلات متتاليه 
عهد بعدت .. قول 
عاصم .. حبيبتي مش عايزك توجعي دماغك انا عايز خوفك يختفي الاول 
عهد هزت رأسها 
عاصم .. بس اي القمر دا 
عهد بفرحه .. حلوه يعني 
عاصم .. جدا وغمز وكمان بطل كرڤي 
عهد .. وبعدين اتلم
عاصم .. وبعدين حد يبقي الكرڤي دي قدامه وميتهزش 
عهد ضحكت 
عاصم هغير هدومي واجيلك 
******
Fatma goda
هيدي .. خلاص بقي انا تعبت 
سليم .. اصبري هجبلك عصير 
هيدي وهي بتضحك .. مانجا لو سمحت 
سليم .. انتي مش قاعده عند زهران 
هيدي .. اه دا بتاع العصير 
سليم .. هجبلك ليمون وهخلص الشغل واخرجك 
هيدي بفرحه .. احلف 
سليم .. والله هخرجك في اي 
هيدي .. محدش بيخرجني
سليم .. انا هخرجك 
طلبلها الليمون وكمل شغله 
****
Fatma goda 
وليد .. بصي تعالي نروح نتغدي مع بابا وماما وننزل بليل واخرجك 
كارمن .. ماشي مش انا معاك 
وليد مسك ايديها .. كارمن 
كارمن .. مالك 
وليد .. انا تعبان ومضغوط في الشغل 
كارمن .. بس يا حبيبي اكيد كل شيء هيتحل 
وليد اتنهد بتعب .. ياريت 
كارمن حطت أيدها علي قلبه .. انا معاك 
وليد قبل ايديها .. انتي الحاجه اللي مهونه عليا 
******
ميرا .. عاصم وعهد مش هيتغدو معانا 
ليليان .. سيبوهم انا هطلعلهم اكل فوق 
ادم ضحك .. ماما طب ما اتجوز المزه اللي هناك دي واعملي معانا كده 
عز .. اتلم يا ادم 
ادم بضحك .. حاضر حاضر 
****
عاصم خرج من الحمام عاري الصدر عهد غمضت عيونها .. البس 
عاصم بكذب .. لبست 
عهد فتحت وكان واقف من غير تيشرت .. عاصم 
عاصم حضنها .. قلبه 
عهد .. عييييب 
عاصم .. يا بنتي هو انا شاقطك انتي مراتي .. مراتي 
عهد .. مكسوفه منك اعمل اي 
عاصم قعد وهي قعدت جمبه .. جربي انتي 
عهد .. اجرب اي 
عاصم همس في أذنيها 
عهد حركت ايديها ببطئ حوالين رقبته وحضنته 
عاصم .. اي رأيك نسهر مع بعض انهارده 
عهد وهي سانده رأسها علي كتفه .. موافقه 
عاصم .. مبسوطه 
عهد .. طول ما انا معاك
عاصم .. عهد انا حاسس اني بحلم 
عهد .. ممكن طلب 
عاصم .. طلب واحد انتي تطلبي عينيا 
عهد .. ليان قالتلي أن شوارع وسط البلد الساعه تلاته بليل بتكون حلوه اوي ممكن نروح انا وانت 
عاصم .. اه يا حازم الكلب .. حاضر 
عهد قبلته في رقبته ببطئ بسبب خجلها 
عاصم .. هقولك علي حاجه لما نتمشي 
عهد .. قول دلوقتي 
عاصم .. مينفعش انا مش عارف هي هتفرحك والا هتزعلك 
عهد .. ربنا يستر 
*****
Fatma goda 
فرح .. اهلا يا كوكي 
كارمن .. فروحه وحشيتني اوي 
كيان .. حبيبت قلبي 
كارمن جريت عليه وحضنته 
كارمن .. وحشتني يا اونكل 
كيان .. انا والا وليد 
كارمن .. وليد مين انت طبعا 
وليد كان واقف وعلي ملامحه الغضب 
كيان .. مالك يا وليد 
وليد .. انا كويس سليم فين 
فرح .. انا اتصلت بيه قال في المستشفى ومخلصش 
وليد .. ماشي 
فرح .. ثواني وهحط الغدا 
كيان .. انا هعمل مكالمه وجاي 
كارمن .. اي يا وليد 
وليد مردش عليها ودخل اوضته كارمن دخلت وراه 
كارمن .. مالك 
وليد بحده .. اطلعي برا 
كارمن .. مش طالعه انت كنت كويس اي اللي حصل 
وليد قبلها بعنف وهي حاولت تبعد معرفتش 
وليد .. اللي حصل برا ميتكررش تاني 
كارمن .. 
وليد بحده .. سمعتي والا لاء
كارمن .. انا عملت اي 
وليد حضنها .. حضنتي بابا مينفعش حد يحضنك غيري لأنك ليا انا وبس مينفعش حد يحس بحنانك غيري والا الدفا اللي في حضنك 
كارمن .. وانت مينفعش تبوسني 
وليد .. ملكيش دعوه 
كارمن ضحكت غصب عنها .. فك التكشيره دي 
وليد .. 
كارمن  .. بحبك 
وليد .. 
كارمن بتسرع حضنته .. خلاص مش هعمل كده تاني 
وليد .. بقي بتحبي بابا اكتر 
كارمن .. وليد متبقاش كده انا كنت بهزر 
وليد ضغط عليها .. وانا في الحاجات دي مبهزرش 
كارمن ابتسمت علي غيرته من أبوه .. بحبك 
وليد .. انا مش بحبك لأنها كلمه قليله بعشقك 
كارمن .. خلاص ابعد عشان مينفعش كده 
اتغدو مع كيان وفرح وخرجو 
******
Fatma goda 
هيدي .. سليم يا سليم 
سليم .. عايزه اي 
هيدي .. لو مخلصتش شغل روحني انا زهقت 
سليم .. خلاص خلصت 
******
ادم .. ميرا تعالي نقعد مع بعض 
ميرا .. بإحترامك 
ادم .. دا انا كلي احترام 
ميرا .. هات فيلم 
ادم غمز .. رومانسي
ميرا ..ماشي اهو نتعلم 
ادم .. دا انتي محتاجه كورسات 
ميرا .. هههه يا خفيف دا انت بارد انا رومانسيه علي فكره 
ادم .. فين 
ميرا .. هو لازم اللي في دماغك 
ادم .. مره واحده في اليوم 
ميرا .. لا 
ادم قبلها علي خدها بسرعه .. خدتها 
******
Fatma goda 
هيدي .. هنروح فين 
سليم .. عايزه تروحي فين 
هيدي .. مش عايزه اروح في حته نلف بالعربيه 
سليم .. لي كل البنات بتحب اللف بالعربيه 
هيدي .. بنسبالي احلي من الكافيهات وكده  معرفش بقي  البنات اللي خرجو معاك 
سليم .. انا دا انا ملاك 
هيدي .. عمتا انا مبصدقش اي ولد 
***** 
الوقت عدي وميرا سهرانه مع آدم في اوضته علي الفيلم 
وكارمن مع وليد 
وليان كالعادة بتحب في حازم علي التليفون 
وحور ويوسف بيتكلمو 
وزين بيفكر في القاضيه 
Fatma goda
******
الساعه اتنين بليل 
عاصم .. يلا ننزل 
عهد بفرحه .. يلا 
راحو وسط البلد كانت فاضيه والجو في هواء حاجه تحفه 
عهد بتاخد نفس طويل وتخرجه تاني 
عاصم .. غني اي حاجه
عهد .. دلوقتي 
عاصم .. امم
عهد .. اوعدني جمبي تعيش والا ليله تنساني وليك عليا اعيش واموت يا حبيبي وانا وياك  اوعدني ما تسبنيش والا حتي لثواني دا عمري كله هيسوا اي لو مكنش معاك   جمبك علي طول خليني متغبش في يوم علي عيني دا انا لما بقول يا حبيبي قلبي بيرتاح تعرف بحس بإيه طول ما انت ويايا 
جمبك علي طول خليني علي حلم بعيد وديني هنفكر ليه في امبارح مهو عدي وراح 
تعرف بحس بإيه طول ما انت ويايا احلام حياتي بشوفها فيك حبك واخدني معاك 
عهد .. كفايه كنت عايز تقول اي 
عاصم بخوف .. بصي مش عارف هي هتفرحك والا هتزعلك 
عهد اتوترت .. اتكلم 
عاصم .. 
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent