recent
أخبار ساخنة

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة جودة

jina
الصفحة الرئيسية

       رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فاطمة جودة


عاصم همس .. من عيوني هاخد الجهاز من زين لما نخلص واعلمك في اوضتنا 
عهد .. ماشي 
سليم .. يلا يا عم زين 
هيدي .. خليك جمبي 
سليم .. مالك يا حبيبي 
هيدي .. خليك بس 
سليم ضمها ..  كمل لعب يا زين مش هلعب 
زين .. انتي كويسه 
هيدي .. اه  
سليم .. اوديكي اوضتك 
هيدي .. يا ابني عايزه اكون معاك خليني هنا وزين يبقي يوديني 
سليم .. ماشي 
*****
وليد وحازم لعبو  وخسرو من عاصم
عاصم .. الساعه ثلاثه هتنامو والا اي 
حازم .. اه خلاص عشان نقدر ننزل البحر بكره 
عاصم .. في حفله معموله بليل 
حازم خد عاصم علي جم 
عاصم .. في اي 
حازم .. مينفعش نروح الحفله 
عاصم .. اشمعنا 
حازم .. عشان فيها رقاصه شايف البنات دي لو صدر مننا رد فعل مفيش جواز وانت هتخسر عهد بعد ما قربت منها 
عاصم .. خلاص ماشي 
حازم .. انا قولت لكله مش هنروح 
عاصم .. ماشي يا ابني اوعي انت ماسكني كده لي 
حازم .. ليان يلا 
عاصم مسكه من رقبته .. يلا اي 
حازم .. اوعي يا عم هتروح اوضتها 
عاصم قبل  ليان علي خدها .. تصبحي علي خير يا حبيبتي
ليان .. وانت من اهل الخير 
يوسف .. حور نامت خالص 
زين .. هتصحيها والا اشيلها 
يوسف .. حور .. حبيبتي فوقي 
حور بنعاس .. نعم 
يوسف .. يلا روحي اوضتك 
زين .. وصلها يا يوسف 
كلهم راحو اوضهم وعاصم خد الجهاز من زين 
عهد .. عايزه انام 
عاصم مسكها من وسطها .. تعالي نلعب شويه 
عهد .. هنام منك 
عاصم .. اتفرجي بس 
عاصم قعد يلعب وهي بدلت ملابسها ب بيجامه حمالات وراحت شالت ايده وقعدت علي رجله وهو مكمل لعب 
عاصم .. لو روحنا حفله فيها رقاصه هتزعلي 
عهد بعصبية .. وانت تتفرج على رقاصه لي اصلا هو مش انا مراتك مش ماليه عينك 
عاصم .. بس اهدي انا بسأل 
عهد .. اه هتضايق الموضوع مستفز 
عاصم ساب الدراع وشالها حطها علي السرير .. اهدي شويه 
عهد بزعل .. هو انا مش ماليه عينيك 
عاصم .. يلهوييي والله ما اقصد انا بسأل هو لازم لو روحنا اركز معاها والقمر معايا 
عهد .. عقابا ليك هتنام علي الكنبه 
عاصم .. هنهزر مش هعرف انام 
عهد .. لي يابيضه 
عاصم .. عشان مبعرفش اتخمد وانتي مش في حضني 
عهد ابتسمت .. خلاص سماح المرادي 
عاصم حضنها ونامو بعد ما قفل الجهاز 
*****
Fatma goda 
هيدي .. نام معايا انا خايفه 
سليم .. هيدي مينفعش 
هيدي عيطت .. انا بشوف خيالات علي الحيطه وانا لوحدي خايفه والله مش بتدلع 
سليم رن علي زين وجالهم 
زين .. في اي 
سليم .. عايزاني ابات معاها في الأوضه عشان بتشوف خيالات اعمل اي 
زين .. مينفعش عادي يا حبيبتي ممكن يكون بيتهيقلك 
سليم .. طب هعمل اي 
زين .. تعالي نامي معايا أو تروحي تنامي مع اونكل 
هيدي .. منا روحت محدش فتح 
سليم خد زين علي جمب .. زين بالله عليك هي اختك صح 
زين .. انت عبيط اومال عمر سايبني معاها لي 
سليم .. خلي بالك منها 
هيدي .. سليم لو مش عايز انام معاه خلاص هشوف حد من البنات 
زين .. ايوه روحي لميرا 
هيدي مسكت ايد سليم .. خلاص يا قلبي هروح انام مع ميرا 
زين .. يلا 
وفعلا راحت 
ميرا .. الاوضه نورت 
هيدي .. خش في حضن اخوك يا فواز 
ميرا حضنتها .. كنتي عايزه تقولي اي الصبح 
هيدي .. هو لو حد بيحبني اوي اعمل اي 
ميرا .. كلامك كله ألغاز لو بيحبك هيخطبك ويتجوزك 
هيدي .. هو ممكن ميتجوزنيش لو حصل اي حاجه 
ميرا ضحكت .. سليم عمل اي 
هيدي همست في أذنيها باللي حصل 
ميرا .. بصي لو هو راجل بجد الحاجات دي مش هتفرق معاه 
هيدي اتنهدت .. ماشي 
******
 الساعه خمسه الفجر
عهد  صرخت 
عاصم اتفزع .. مالك في اي 
عهد .. عاصم .. كابوس هيموتني 
عاصم حضنها وجبلها ميه .. بس يا حبيبتي اهدي تعالي نقوم نصلي الفجر بيأذن 
عهد خدت نفسها بصعوبه 
عاصم .. حصل اي بس 
عهد .. متبعدش عني 
عاصم .. يا بنتي منا جمبك اهو 
عهد .. ااااه .. لا اله الا الله محمد رسول الله 
عاصم بخوف .. عهد حبيبتي في اي 
عهد .. اي يا ابني باخد نفسي 
عاصم ضربها بالمخده .. قطعتيلي الخلف منك لله قومي نصلي 
بعد الصلاه نامو تاني والمصحف جمب عهد 
*****
Fatma goda
في صباح يوم جديد مشرق بالاحداث 
في غرفة فريده وادهم 
ادهم .. فيري 
فريده .. نعم 
ادهم حضنها من ضهرها  .. بحبك
فريده ضحكت .. وانا كمان 
ادهم .. ربنا عوضني بيكي بعد اهلي اللي ميعرفوش اني عايش اصلا
فريده .. يا حبيبي انت كل حياتي انت ويوسف ارجوك انساهم عشان متتعبش نفسيا 
ادهم .. مش انتي معايا هعوز اي تاني 
******
الكل نزل علي البحر 
عهد .. مش قولت أنك عاملي مفجأه 
عاصم .. تؤتؤ بكره 
عهد .. قول دلوقتي
عاصم همس في أذنيها .. لو هقول وشاور علي شفاتيه 
عهد ضحكت .. مش عايزه اعرف خلاص 
عاصم .. برافو يا حبيبتي .. ننزل البحر 
عهد .. انزل انت بلاش انا 
عاصم .. انتي معايا متخافيش
Fatma goda 
عهد .. بلاش
عاصم .. حبيبي انتي مش واثقه فيا 
عهد .. واثقه 
عاصم شدها .. يبقي متخافيش 
زين .. نفسك تنزلي الميه من جوه 
يارا .. اكيد نفسي بس دراعي مانعني 
زين .. بتعرفي تعومي اصلا 
يارا .. عيب طبعا 
زين .. كلابي ها 
يارا .. يادي الكسوف 
*****
سليم .. شوفت اي خيالات لما روحتي لميرا 
هيدي .. لا خدتني في حضنها ونمنا 
سليم ضحك .. عادي ممكن انا اجي مكانك 
هيدي رشت عليه ميه .. اتلم عشان متقلبش ليله سوده علي دماغك 
سليم مسكها من وسطها .. مش هتسكتي 
هيدي اتوترت .. سليم متمسكنيش كده 
سليم .. لي 
هيدي .. مبحبش الجو دا 
*******
Fatma goda
ميرا .. ادم انت يا مز انت 
ادم ضحك .. عايزه اي 
ميرا .. تعالي نعمل سباق 
ادم .. يادي النيله اعترفي انتي بتعومي كلابي هتعملي سباق ازي 
ميرا .. والا هكسبك بس يلا لحد البراميل اللي هناك 
ادم .. مش هتعرفي 
ميرا بتحدي .. هعرف 
ادم .. وليد تعالي احكم شوف مين اللي هيكسب 
ميرا .. وليد عسل اصلا وهيكسبني 
وليد ضحك .. طبعا .. واحد , اتنين ,تلاته والسباق بدأ
كارمن ..فكرك مين هيكسب 
وليد .. مش محتاجه ذكاء ادم 
ميرا وصلت عند البراميل قبل ادم ورجعت 
عهد .. واوووو يلا يا ميرا والكل بقي بيشجعها وصلت عندهم الاول 
وليد بصدمه .. ادم خسر دا بجد 
ميرا ضحكت وادم وصل 
ادم .. انا خسرت عشان انا كنت بدور عليكي ورا 
الكل ضحك 
ميرا .. علي اساس انك اعمي مش شايفني 
ادم .. اين ميرا أنا لا اراها
ليليان .. برافو عليكي يا روحي 
ميرا بفخر .. أقل حاجه عندي  
عهد .. عاصم عايزه اكسبك 
عاصم .. بس يا ماما العبي علي الرمل اجري
عهد مسكت رقبته ونزلته في الميه 
عاصم مسك رجلها من تحت وطلع 
عهد .. بتشدني ولما اغرق 
عاصم .. أنا ملمستكيش دي سمكه 
عهد لفت ايديها حولين رقبته .. علمني العوم 
عاصم مسكها وغمز .. ممكن أعلمك حاجه احلي 
عهد بإستفسار .. اي 
عاصم .. البلايستيشن عشان يكون في عقاب 
عهد ضحكت .. نروح بالليل السينما 
عاصم .. نروح وبكره هنخلع منهم كلهم واعملك مفجأه 
عهد .. ماشي فضولي قاتلني 
عاصم .. في حاجه نسيتيها الصبح 
عهد بإستعباط  .. اي 
عاصم .. لا والله 
عهد قبلت خده وهو ابتسم .. مش عارف عملتي فيا اي انا مبقتش انا بقيت واحد تاني واحد حياته بقت ثلاثة حروف <ع ه‍ د >
عهد .. ربنا يخليك ليا 
******
Fatma goda 
طلعو من الميه 
ليليان .. زيزو انت متأكد انك مش ناسي حاجه 
عز .. ناسي اي 
ليليان .. خلاص يا حبيبي والا حاجه 
اسر .. مرام سرحانه في اي 
مرام .. في الراجل لو خان مراته ممكن تعمل اي أو لو نسي اهم حاجه بينهم 
مراد .. مالكم يا جماعه 
مرام .. مفيش 
ميرا همست لآدم .. هو في اي 
ادم .. مش عارف بس الظاهر في حاجه كبيره يا ابويا بيخون امي يا اسر بيخون مرام 
ميرا .. مالك بتقولها وانت مبتسم لي 
ادم ضحك بشده والكل بص .. اسف والله اسف 
كيان .. وبعدين يا ادم دا وقته 
ادم كاتم ضحكه .. اسف.. اسف
اسر .. مالك يا مرام اي اللي جاب الخاينه دلوقت 
مرام .. مفيش يا اسر يلا نروح نأكل
عاصم .. عهد تعالي ثانيه 
عهد قامت معاه .. اي
عاصم .. بكره مش هينفع نسيبهم 
عهد .. اشمعنا 
عاصم .. شوفتي المسلسل اللي حصل دا 
عهد .. اه 
عاصم .. في حاجه اكيد هتحصل لازم نكون موجودين لو محصلش هنخلع عادي 
عهد .. ماشي مع اني مفهمتش والا كلمه بس يلا عشان هموت من الجوع 
Fatma goda
راحو المطعم وقعدو 
كارمن .. باين في حاجه كبيره 
وليد .. اسكتي بس احسن هيطلعو نار كمان شويه 
مراد .. مالك يا مرام 
مرام سرحانه ..
مراد .. مرام 
مرام .. نعم 
مراد .. مالك 
مرام .. مفيش كويسه الحمدلله 
ادهم .. في حفله بليل جامده اوي 
عاصم .. مينفعش نروح 
ادهم .. لي 
عاصم .. هقولك بعدين احنا نروح السينما 
ادهم .. ماشي أو ننزل نتمشي أو نروح اي حته 
عاصم .. يبقي كويس 
خلصو اكل وطلعو اوضهم يبدلو ملابسهم 
اسر .. مرام مالك يا روحي سرحانه من الصبح 
مرام .. مفيش 
اسر .. مرام 
مرام .. يووه ما قولت مفيش 
اسر .. اي اللي مفيش تقوليلي تحت الراجل اللي بيخون مراته انتي هبله والا اي 
مرام ضحكت ببرود اعصاب .. عندك حق 
اسر حضنها .. حبيبتي انتي اول مره تكوني كده 
مرام .. 
اسر فرح أن خطته مع عز جابت نتيجه 
****
Fatma goda 
عز .. بحبك 
ليليان ضحكت بشده .. باين يا روحي باين 
عز .. بتضحكي 
ليليان ضحكت .. طب عايزني اعيط 
عز .. اضحكي يا ستي 
***
راحو السينما بس اتصدمو 
يا تري اي اللي حصل ؟ 
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع والثلاثون : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent