recent
أخبار ساخنة

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

jina
الصفحة الرئيسية

                    رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام


سليم ضحك ومسك ايديها قبلها:مافيش يا روح قلبي 
ليله بزعل و سابت ايد سليم
سليم: حبيبت قلبي في ايه 
ليله:ايه زعلك 
سليم: مافيش صدقيني 
ليله بطفوله:يا كداب بتكدب عليا 
سليم ومسك ايديها وقرب منها:انا كداب يا ليلو 
ليله بتوتر من قربه:لا
وشويه بيبقي قدام الجامعه 
سليم: ينفع تخلي بالك من نفسك 
ليله بزعل:لا 
وهتنزل 
سليم وبيمسكها من دراعها 
سليم: راحه فين 
ليله:هنزل 
سليم: اسمعي الكلام 
ليله بطفوله بتحرك رقبتها:لا 
سليم بحب وبيكلمها كانه بيكلم طفله: طب ليه يا بنوتي 
ليله :عشان بتكدب عليا 
سليم قرب منها وليله اتوترت 
سليم جنب اوزنها :هتسمعي الكلام
ليله بطفوله:اه 
سليم ولسه مقرب منها:هتخلي بالك من نفسك 
ليله:اه 
سليم قبلها في جبينها:بنتي شطوره طول عمرها 
 ليله:هتاخر بقي 
سليم: طب ثانيه كنت هنساه 
سليم:الفون ده يبقي معاكي 
ليله:ده مش بتاعي 
سليم: خلي ده معاكي والحاجات دي تمام يا روحي 
ليله:حاضر 
سليم: المحاضره تخلص هتطلعي تلاقي السواق هنا 
ومسك وشها بحنيه
سليم بحب: تخلي بالك من نفسك لو اي حد عملك حاجه تكلمني او تقوليلهم انتي مين 
ليله بضحك:خلاص بقي هتاخر اووي 
ونزلت 
سليم فضل مركز فيها شويه 
في شركة سليم 
اياد:سيليا عايز اوراق الصفقه الاخيره 
سيليا :حاضر يا مستر اياد 
وشهد بتدخل 
شهد ومش ملاحظه اياد:سيليا عايزه.....
وبتسكت و بتلاحظ اياد 
شهد بخوف:ايه اللي حصلك 
وبتقرب منه 
سيليا بتستغراب 
اياد بيمسك ايديها و بيدخل المكتب و يبقفل الباب 
وشهد مركزه بس في وش اياد و كل تفكيرها ايه اللي حصله
شهد بخوف:مستر اياد ايه اللي حصل 
اياد ومقرب منها: ايه يا قلب مستر اياد 
شهد بتوتر:انت مقرب كده ليه 
وبتبعد 
واخيرا اياد ثبتها في الحيطه ومحاوطها 
اياد بحنيه:واحشتني بقالي كام يوم مش بشوفك 
شهد بتوتر:انت بتقول ايه يا مستر اياد 
اياد وعيونه في عيونها:انتي خليتي فيها مستر ولا استاذ حتي 
شهد بقوه مصطنعه:ابعدد يا اياد بدل ما اضربك وتزعل 
اياد ضحك:واحشتني يا شرسه انتي 
وبيقرب اكتر 
وفجاء باب المكتب بيدق 
اياد بِعد عنها وبيفتح الباب 
وشهد متوتر 
اياد فتح الباب 
سليم :ايه يا حمار قافل ليه 
وبيلاحظ شهد 
شهد من كتر توترها خرجت 
سليم بغمز:جيت في وقت غلط 
اياد بضحك:طول عمر 
سليم: طب اخلص في يومك ده واتلم يا اياد قولتلك البنت محترمه 
اياد:انت هتستهبل مش قولتلك ان هتجوزها
سليم: طب اخلص عندنا ميتنج 
وبيطلع 
في الجامعه 
انس:اهلا بيكو انا دكتور انس 
وبدا يشرح المحاضره ومركز علي ليله 
و بتخلص المحاضرات 
وهتطلع 
......::انسه ليله يا ليله 
ليله بتقف :نعم 
وبيقرب عليها انس 
انس:عامله ايه 
واول ما بيقرب من ليله ليله بتعرف هو مين 
ليله بابتسامه:الحمد لله حضرتك عامل ايه 
انس:بلاش حضرتك انا الحمد لله 
ليله:انت رجعت مصر امته
انس ضحك:  من يومين ومها نازله النهارده 
ليله : تجي بسلامه يارب معلش عشان مستعجله 
انس بحرج:طبعا اتفضلي 
وطلعت 
وبترن علي سليم ومش بيرد 
وبتركب مع السواق 
ليله بزعل في سرها:يوو بقي كل رن ومش بترد 
وشويه و سليم بيتصل 
سليم: ايه يا روحي
ليله :كل ده عشان ترد كنت فين 
سليم:معلش كنت في ميتنچ
ليله :ماشي 
سليم: انتي فين دلوقتي 
ليله:في العربيه وراجعه 
سليم: هترجعي تاكلي فاهمه 
ليله:هستناك وناكل سوا 
سليم: سمعتي قولتلك ايه 
ليله:لا باي 
وبتقفل 
والوقت بيمر ليله بترجع تاخد شاور وتنام وسليم بيروح المطار وبيرجع هو ومها و انس و ليلي 
في الڤيلا اسد ومالك 
سليم:كنتي نايمه 
ليله:اه 
سليم: انا عند حور وتاليا 
ليله بزعل:بتروح من غيري 
سليم: انا جت عشان مها جت النهارده 
ليله:اه انا عارفه انس قالي 
سليم: نعم يا حلوه قولتي ايه 
ليله بتوتر:مقولتيش حاجه 
سليم: غيري هدومك وتعالي 
ليله: حاضر 
وبتقفل 
وبتروح 
وبيتجمع سليم وتميم و عمر وانس و لؤلؤ ولوليا وليلي 
تميم بمشاكسه:علي كده البنات عجبتك في الجامعه 
انس ضحك:انت لسه ذي مانت يلا متغيرتش 
تميم بحب و عيونها علي لؤلؤ:اموت في الجمال 
عمر بجديه:بجد ممكن اقوم اكسر دماغك
وبتدخل عليهم ليله 
ليله :واطين بتضحكه من غيري 
لؤلؤ :اعاااا ليله وبتجري عليها 
لؤلؤ بحب :وحشتني اووي 
لوليا حضنتها:واحشتني يا ليلو 
ليله:وانتو وربنا 
ليله :عامله ايه حمد الله علي السلامه 
ليلي:الله يسلمك يا روحي 
ليله:ايه ده هو ابيه اسد مش معاكم 
ليلي:لا في شغل كتير في الشركه معرفش ينزل
ليله:ربنا معاه
عمر:ليلو عامله ايه يا حبيبتي 
ليله بضحك:الحمد لله يخويا انت عامل ايه بقي من غيري 
عمر ضحك:مش لاقي حد يصالحني علي لوليا 
ليله بضحك:عشان تعرفي قمتي  
تميم:حازم حازم 
ليله ضحكة:بسيوني بسيوني 
تميم بغمز:عامله ايه يا ست 
ليله بكسوف:كويسه
زين:عامله ايه 
ليله :الحمد لله وحضرتك 
كل ده و سليم قاعد هيموت من غيرته عليها 
ليله:هروح اشوف مها واحشتني اويي 
وهتطلع من الغرفه 
سليم: استني 
وقرب منها وطلع علي غرفتها 
ودخل وقفل الباب 
ليله بفرحه وبتضحك:شكرا اووي انا فرحانه جدا يا سليم 
وبيتقرب منه وبتحضنه 
سليم حضنها وقبلها من شعرها 
سليم: طب ينفع كده كنت طالع اعاقبك 
ليله بزعل: ليه 
سليم بغضب: بتضحكي شويه وشويه تهزري يا ليله احنا هنستهبل 
ليله بزعل:كنت فرحانه عشان شوفتهم 
سليم وبيحاول يبقي هادي علي قد مايقدر:كنتي لا يا روحي انتي تفضلي مبسوطه وفرحانه وكل حاجه برحتك يا حبيبت قلبي بس بهدوء يا روحي 
ليله:حاضر 
سليم:يلا ننزل يا حبيبتي 
وبتنزل 
ليله بهزار:اهلا يا ست هانم كل ده غياب
مها:يا حبيبت قلبي وبتحضنها عامله يا روحي 
ليله:الحمد لله يا روحي 
وبتسلم علي بقيت العائله بحب 
اسد:تعالي يا حبيبت قلبي عايزك 
ليله:حاضر يا عمو 
وبتدخل معاه 
في المكتب 
اسد:انتي كويسه 
ليله بابتسامه:اه يا عمو كويسه 
اسد:مش عايز كدب 
ليله:مش بكدب وربنا يا عمو وربنا كويسه 
اسد:يعني سليم بيعاملك حلو 
ليله بتوهان:اوي ابيه سليم ده طيب اوييي و بتكمل بخفوض و قليل الادب اووي 
اسد:بتقولي ايه 
ليله:لا مش بقول يا عمو بس ابيه سليم كويس خالص وبيكلمني حلو وطريقته 
مالك:طب خلاص يا يختي يا بتاعت ابيه سليم 
ليله اتكسفت ووشها كلو بقي احمر 
اسد ضحك:بس يا مالك ماتكسفهاش 
مالك ضحك:دي بنتي حبيبت قلبي وبيحضنها 
اسد:طب هتقعدي معانه ولا مع سليم 
ليله بكسوف وتوتر وهي في حضن مالك 
ليله:بصراحه يا عمو عايزه اقعد مع ابيه سليم وبتكمل ببراءه عشان اتخبط في حيطه و مجروح 
مالك وبيطبطب عليها وهي في حضنه بمشاكسه:يا حنينا انتي يا ام قلب كبير 
ليله مكسوفه وبضحك:في ايه يا مالك الله 
مالك:مافيش حاجه يختي 
وبيدخل سليم 
سليم بستغراب:هو في ايه 
ليله:ابيه 
وبتسيب حضن مالك بتلقائيه 
مالك:يا واطيه بتسبي حضني وراحه للواطي ده 
ليله ضحكة:وحضنته تاني:يا روحي  انا مقدرش 
وبتحضن مالك تاني 
سليم بغيره:ده بجد يعني تعالي يا بت 
ليله:تؤتؤ 
وبتدفن وشها في حضن مالك 
اسد:اقعد يا سليم 
مالك وبمشاكسه وعايز يعصب سليم :ايه يا حبيبتي مش هترجعي ل دكتور يامن كل شويه بيكلمني 
ليله خافت من رد سليم 
واسد ومالك كاتمين ضحكتهم بالعافيه 
سليم بعصبيه: لا يخويا مش هترجع ل خراااا و مش عايز اسمع اسم البني ادب ده في البيت تاني وانتي تعالي 
وبيمسك ايد ليله 
مالك بجديه:سيب ايديها يلا سيب 
سليم بيسبها 
اسد بضحك:اقعد يا سليم وانتي يا حبيبت قلبي اطلعي اقعدي معاهم 
ليله بتطلع 
اسد :هتعمل ايه يا سليم
سليم: في ايه 
مالك:هتتجوز ليله
سليم: هتجوز مراتي 
ليله بصدمه:ايه
(للتوضيح مها اخت اسد كانت جايبه ولد في الجزء الاول اسمو اسد ده ابنها الكبير و هو في لندن مع عمر ومها نزلة مع انس فتره هي و ليلي وهيرجعه تاني )
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent