recent
أخبار ساخنة

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنان احمد

jina
الصفحة الرئيسية

            رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حنان احمد


الدكتور مدام فرح 🙂😳😳
زين اي 😳
الدكتور زي مقولت لحضرتك كده 
زين ماشي يا دكتور 
محمد طلع اي يا زين 
زين مفيش يا عمي اصل 
محمد اصل اي وفصل اي متقول 
زين بفرحه فرح حامل اصل الدكتور بيقول انك هتبقا جدو وانا بابا 
محمد الف مبروك يا حبيبي 
زين الله يبارك فيك 
شاكر اهي طلعت حامل من غير حاجه ليزم تزعلي البت 
فاطمه هو انا كان قصدي 
شاكر ابجي صالحيها 
فاطمه ماشي 
شاكر الف مبروك يا ولدي عارف اني معايا راجل وهيجيب راجل
زين الله يبارك فيك يا بوي  
زينب ولو بنت اللي يجيبه ربنا كويس 
زين ونعم بالله
زينب الف مبروك يا حبيبي 
زين الله يبارك فيك 
كلهم نزلوا وزين دخل لي فرح 
فرح قاعده حاطه وشها في الارض بتعيط 
فرح قالك اي الدكتور 
زين جري عليها وشالها قالي هبقا بابا 
فرح بجد 
زين اه والله هبقا بابا هبقا بابا وقعد يلف بيها وحطها علي السرير براحه وظبطلها كل حاجه 
زين من هنا ورايح مش هتعملي حاجه مش هتقومي من هنا فهما تفضلي علي السرير هعملك كل حاجه 
فرح بزعل طب والجامعه 
زين تبقا منزلي وهجبلك الامتحان هنا انتي عارفاني 
فرح ماشي 
زين متشليش هم المهم تبقي كويسه 
فرح بزعل وبتحط أيدها علي بطنها طب لو بنت هتزعل صح 
زين مين قال كده كفايا بس يبقا عندي فرح رقم 2 دي حاجه تاني خالص
فرح يعني اي يعني هتحبها اكتر مني 
زين شششش اهدي بس انتي اللي في القلب وقبلها 
فرح لما نشوف 
زين دقيقه وجاي 
فرح رايح فين 
زين دقيقه ونزل 
فرح كل ده يا زين بقالك ساعه 
بعد شويه انا جيت 
فرح كنت فين كل ده يا زين 
زين غمضي عنيكي 
فرح اهو 
زين فتحي 
بتبص 😳
فرح اللي كل ده عشاني 
زين ايوه طبعا 
فرح اي ده كله ده انت جايب لعب من دلوقتي وهدوم كمان 
زين ايون 
فرح بزعل طفوالي هتهتم بالنونو اكتر مني 
زين النونو ومامت النونو جوه عيني وقلبي انتي توموري 
فرح حبيبي متحرمش منك 
محمد العيال كبرونا يا خوي هنبقا جدو
شاكر بضحك انت كبير يا خوي من غير حاجه 
محمد بحب تسلم يا خوي 
شاكر مش عايزك تزعل من اللي جالته مرتي فاطمه هي مش جصدها حاجه يعني بس هي كان نفسها في حفيد 
محمد لا يا خوي مش زعلان 
**********---
زين شكلك زعلان لي 
فرح ها لا مفيش 
زين في انا عارف ومتأكد 
فرح سكتت 
زين زعلتي من كلام امي 
فرح لا عادي مفيش 
زين طب حقك عليا هي مش قصدها بس هي عايزه تشوف احفادها مش اكتر وانتي عارفه محدش ضامن عمره 
فرح لا يا زين مش زعلانه حصل خير واهو جت من عند ربنا لوحدها وطلعت حامل 
زين بجد مش زعلانه 
فرح اه والله 
زين مش عايزه اي حاجه اجبهالك 
فرح اه عايزه 
زين اي 
فرح عايزه قصب 🤦🏻‍♂️😂
زين نعم 
فرح اي اكيد زرعين هنا هاتلي قصب 
زين اممم بدأنا بقا 
فرح بزعل خلاص مش عايزه 
زين لا لا هروح اجيب بدل ما العيل يطلعله قصب في وشه 😂😂
فرح بضحك ماشي ياله 
فضل يدور مكان القصب لحد لما لقي قطع شويه وشالهم علي دراعه وروح 
شاكر وه وه اي ده يا ولدي كل ده قصب 
محمد بضحك ده اكيد فرح اللي عايزه 😂
زين ايوه ست فرح عايزه قصب مش بقيت حامل 🤦🏻‍♂️😂
زينب بضحك ده انت لسه مشوفتش حاجه 
زين امشي من وشي امشي 
وكله عمال يضحك عليه وهو شايل القصب 
فرح جبت 
زين اهو 
فرح كل ده 😳ده انت جبت المكان كله 
زين عشان عيونك يا جميل 
فرح تعالي كل معايا 
زين الله المستعان ياله 😂
فرح تعاله نقعد هنا عشان الدنيا متبوظش 
واللي اقولك نقعد هنا 
لا لا هنا احسن 
زين خلصي نقعد فين 
فرح هنا ياله 😂
زين يارب صبرني 
فرح بتقول حاجه 
زين لا خالص 
فرح اه خد قشر ياله معايا 
زين خد اهي قشرتها 
قعدت تاكل وبوظت الدنيا 
فرح عجبك كده الدنيا باظت 
زين وانا مالي مش انتي اللي عايزه قصب اسكتي بقا 
فرح انت بتزعقلي 
زين لا بعالي صوتي بس بجربه 😂😂
فرح ماشي ماشي يا زين وقامت تغير هدومها 
زين بتعب بعد مظبط الدنيا خلصتي 
فرح انت تعبت لما روقت 
زين شايفه اي 
فرح كنت سبتها انا اعملها 
زين طب امشي اقعدي علي السرير واسكتي 
فرح حاضر 
زين ها 
فرح اي 
زين اي 
فرح هتنام 
زين بيقولوا 😂😂
فرح اممم طب نام 
زين وانتي 
فرح هنام برضو 
زين طب تعالي وشدها لحضنه وفضلوا بصين لعبض شويه لحد لما ناموا 
تاني يوم .....
صحي زين علي صوت غريب 
بيبص ملقاش فرح جمبه قام بسرعه لقي الصوت نحيت الحمام 
زين بصدمه 😳😳🤦🏻‍♂️
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent