recent
أخبار ساخنة

رواية أحببت ابن عمي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك منصور

jina
الصفحة الرئيسية

                   رواية أحببت ابن عمي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك منصور

رواية أحببت ابن عمي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك منصور

رواية أحببت ابن عمي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك منصور


سيف: أميرة اصحى احنا بقينا العصر قومى انا عملت لك اكل اصحى بقى يا وليه
أميرة بنعاس:امممم سيبنى انام ياض
سيف:ياض لو مقومتيش هاقومك بى معرفتى
أميرة:شششش بلاش دوشة عايزة انام
سيف:ماشى ماشى يا أميرة
شلنى ودخلنى الحمام وفتح عليا الماية ابن ال****
أميرة:هيييييييح فى  يعمل كدة
سيف بضحك:اعمل ايه ما هو انتى مش عايزه تصحى 
أميرة: تقوم تعمل كدة
سيف:يالا يا حبيبتي خدى شاور كدة وكمان ٥دقايق
لو مخلصتيش هادخل عليكى
أميرة:انت....انت قليل الادب ومش محترم
سيف بأبتسامة: عارف ياروحى
بعد شويه
سيف:أيوة كدة حلو تعالى بقى عشان تاكلى....ده انا عملك شوربه خضار إنما ايه عسل
أميرة:ايه ده شوربه خضار لأ لأ أنا مش بحبها
سيف: مينفعش ياحبيبتى لازماً تاكلى عشان الأكل مايجريش وراكى يوم القيامة
أميرة: سيف انا مش بهزر
سيف:ولا انا بهزر
أميرة بعند طفولى لأ مليش فيه انا مش هاكل...هاااا
سيف بضيق: اللهم طولك ياروح...... بقولك ايه يا أميرة انا جو بت اختى ده لأ أنا مش بحبها مش هاكلها انا عايزة مصاصة بدالها الكلام ده بيجيلى حساسية..... فاهمه.....كلى
أميرة:يوووووووه طيب طيب
سيف:ها حلوة
أميرة بقرف:تقرف لما انت مش بتعرف تطبخ بتطبخ ليه وتجبلنا تلبوك معوى ....سيب الطبخ للناس اللي بتعرف تطبخ
سيف بعصبية:حوش حوش
أميرة:ايه
سيف: كيتروا اللى مايختيشوش
أميرة:ماذا
سيف: يعنى البت بتعرف تطبخ اوى وبتعلمنى ازاى اطبخ....نسيتى الفراخ المتجبسة ولا الرز الحلو نسيتى كل ده
أميرة: خلاص خلاص اهدى
سيف:هاتروحى فين
أميرة: رايحة اعمل حاجة ناكلها بدل اللى انت عملتوا ده
سيف بغيظ: امشي يا أميرة من قدامى امشى لحسن اكسرلك رجلك التانية كمان
رقصت حواجبى😂
أميرة:متقدرش يا بيبي
سيف بتوعد: ماشى ماشى لما تقومى بالسلامة الأول
دخلت المطبخ وابتديت اشتغل
سيف:بتعملى ايه
أميرة:هاكون بعمل ايه بطبخ
شلنى وقعدنى على الرخامة
سيف:اقعدى انتى قوليلى اعمل ايه......ماهو لازماً يبقى عندى دم واجى اساعدك
أميرة بصدمة:تصدق ياض انا اول مره اعرف انك عندك دم
لقيت عينيه بتطق شرار ووشه احمر ومسك السكينة وقرب منى
أميرة بخوف: ايه هاتعمل ايه .....ولا متتهورش ابعد
حط السكينة فى الخيار وقال
سيف وبيحاول يتماسك أعصابه:قطعى الخيار
أميرة بخوف:ح..ح..حاضر
بعد شويه
سيف:ها فاضل حاجة
أميرة: لأ احنا كدة خلصنا يالا ناكل بقى عشان انا ميتة من الجوع
سيف:يالا
(وقبل مانقعد الباب خبط)
سيف فتح الباب وكانت ماما
سيف: أهلاً يا طنط
منى: أهلاً يابنى عامل ايه
سيف: الحمد لله
أميرة: عاملة ايه يا ماما
منى:انا كويسة يا حبيبتي انتى عاملة ايه رجلك بتوجعك
أميرة: لأ لأ الحمدلله
منى:انا جاية اقعد مع أميرة روح انت يابنى الشغل عشان متتأخرش
سيف: لأ أنا هافضل جنب أميرة مش هاسيبها
أميرة: حبيبي روح انت شغلك وماما هاتفضل معايا
سيف بحب:ماشى يا روحى
باسنى من راسى ومشى
(نسيت اقولكم سيف بيشتغل شغلانة مؤقتة كدة لحد مايتخرج من الجامعة)
منى:لوكنتى شوفتى منظره لما عرف اللى حصلك كنتى بكيتى
أميرة بحب:هو ده سيف انتى لو دورتى فى الدنيا كلها مش هتلاقى زيه متولدش غير سيف واحد بس......أنا بحبه جداً جداً
منى:ربنا يخليكوا لبعض
أميرة:يارب
يتبع.....
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent