recent
أخبار ساخنة

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثلاثون 30 بقلم حنان احمد

jina
الصفحة الرئيسية

                   رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثلاثون 30 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثلاثون 30 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثلاثون 30 بقلم حنان احمد


تاني يوم ...
زينب كل ده يا فرح نايمه 
دق دق دق مفيش رد...
دق دق دق مفيش رد فتحت ودخلت 
والله حلو كل ده نوم زين يا زين اصحا 
زين اي اي في اي بيبص😳
زين زينب انتي دخلتي ازاي 
زينب زي الناس فتحت ودخلت 
زين قام مسكها من شعرها مش ممكن يبقا مش فضين تدخلي وخلاص كده عيب كده علي فكره 
زينب مش وقته صحي فرح بسرعه 
زين لي 
زينب بشطاره 😉عشان تفطر 
زين اه والله استني فرح فرح حبيبتي اصحي ياله 
فرح امممممممممم
زين قومي كلمي زينب 
فرح اي صحيت وهو 
زينب اصحي بقا هتسبيني في اليوم ده 
فرح هو انا اقدر قومت اهو شويه وجيالك 
زينب ماشي وياله عشان الفطار 
فرح حاضر 
زينب نزلت 
زين بيقرب علي فرح صباح العسل 
فرح صباح النور يا حبيبي 
زين قلب حبيبك وقبلها 
فرح صاحي مبسوط يعني 
زين عشان شوفتك 
فرح ما انا معاك علي طول 
زين انتي كل يوم بتاخدي قلبي اكتر من اليوم اللي قبله 
فرح ياراجل 
زين وحيات الراجل😂😂
فرح طب قوم ياله عشان نفطر 
زين حاضر ياله 
لبسوا ونزلوا 
محمد صباح الخير يا فرحتي عامله اي انهارده 
فرح بابا حبيبي صباح النور اه كويسه الحمدلله انت عامل اي 
محمد الحمدلله يا حبيبتي 
شاكر ياله كله يفطر الف هنا وشفا 
وبدائو في الفطار 
زينب ياله يا فرح هناخر علي الكوافير 
فرح حاضر دقيقه هجيب حاجه من فوق وطلعت 
زين قام بعدها 
زين بتعملي اي 
فرح خضتني مش بعمل بشوف اللبس وكده ومش عارفه البس اي اللبس بقي ديق اوي عشان بطني 
زين غمضي عينك 
فرح اهو 
زين جاب شنطه من تحت السرير 
زين فتحي 
فرح 😳😳
زين اي رايك 
فرح بجد مبسوطه اوي الفستان اللي كان نفسي فيه بس ده مكنش فيه مقاسي جبت منين مقاس كبير عشان بطني 
زين جبته بقا 
فرح جريت حضنته 
زين كان فرحان اوي أنها حضنته وان الفستان اللي كان نفسها فيه قدر يجبهولها 
زين خالص بالك من نفسك كويس وحدي الفلوس دي هاتي اكل وعصير وتاكلي 
فرح حاضر يا بابا وقبلته وزين لسه حاضنها 
زينب ياله يا ست فرح وقت حب ده 😂😂
زين يابنت ال ... بتيجي فوقت مش مناسب خالص 🤦🏻‍♀️😂
زينب طب ياله 
فرح حاضر ونزلت معاها 
وصلوا المكان 
فرح هقعد العب بالفون لحد لما تخلصي وبعدين البسك الفستان عشان الميكاب 
زينب ماشي وبدأت تجهز 
بعد شويه بدأت فرح تساعدها تلبس الفستان وراحت تلبس زيها 
فرح روحي علي الميكاب وانا هلبس واجي عشان اعمل ميكاب 
زينب مش محتاجه يا قمر انت 
فرح بضحك هعمل لنفسي حاجه سمبل كده وفنفس الوقت عشان زين ميزعقش 
زينب بضحك ماشي 
بدائو يخلصوا كل حاجه 
فرح اي القمر ده يا زوزه لولولولولولولولولولولولولولولي
زينب كلمتي زين 
فرح اه وجاي وعمر كمان جاي دلوقتي 
زينب ماشي يا حبيبتي 
فرح تعالي ناكل 
زينب ازاي والفستان ده والميكاب 
فرح بس تعالي وبدات تاكل زينب عشان متتعبش خلصوا اكل وكان عمر وزين وصلوا 
فرح لفي يا زوزه 
مكسوفه طبعا 
فرح لفي بقا 
اول لما لفت 
عمر اي القمر ده 😳
زين بتعاكس اختي ياله 😂
عمر دي مراتي يا عم 
زين طب ياله عشان نمشي 
زين تعالي هنا 
فرح نعم وبدأت تظبطها البدله 
زين اي القمر ده 
فرح حبيبي انت بس بطني شكلها بيضحك ينفع كده 
زين انتي زي القمر فكل حاجه وباس ايديها 
عمر ياله يا جماعه وبدائو يتحركوا 
وصلوا الفرح وكله سلم علي العرسان واليوم خلص  تسريع الأحداث 
زين ياله يا جماعه نروح زينب طلعت اهي 
فرح استني اشوفها كده 
فرح يا يا زوزه متقلقيش يا حبيبتي هنجيلك بكره في الصباحيه يا موزه باي ومشيت 
زينب يا سوسه مشيتي وسبتيني ماشي ماشي 
عمر القمر سرحان في اي 
زينب ها لا مفيش 
عمر اممم 
زين ياله يا جماعه كلهم ياله ومشيوا 
وكل واحد طلع اوضته 
زين استني هجيب اكل واجي 
فرح ماشي 
وجبلها بيتزا وجه 
فرح الله الله 
زين امال ياله تعالي وخلصوا اكل 
زين انتي كويسه 
فرح اه 
زين طب الحمدلله بس تعرفي 
فرح نعم 
زين وحشتيني 
فرح وحشتني اكتر 
زين استني نشوف البيبي نسلم عليه 😂
حط ودنه عند بطنها وبدا يكلم البيبي والبيبي بيتحرك جوه 
فرح خلصوا كلام 
زين يارتره بيحس بالي يسمعه 
فرح اه 
زين اي تعبتي انهارده صح 
فرح لا والله زينب دي اختي واكتر كمان 
زين عارف يا حبيبتي وخدها فحضنه 
فرح تعاله نجيب كارتون وهروح اعمل فشار 
زين ماشي وضحك 😂
بعد شويه 
فرح انا جيت 
زين تعالي وقعدها علي رجله 
فرح كل ياله معايا 
زين ارمي هنا 😮😂😂
فرح رميت فبوقك اهو 😂
عمر اي يا حبيبتي لسه مغيرتيش 
زينب ها لا هقوم اهو وقامت تغير 
بعد شويه 
عمر انتي قلقانه كده لي حته وحنا مخطوبين كده ومكسوفه 
زينب عشان مخدتش عليك اوي وكده 
عمر وهو بيقرب منها واي اللي يخليكي قريبه مني 
زينب ها مش عارفه بس بس 
عمر ششششش
نسبهم مع بعض بقا 😂😂
زين خلصتي لعب 🤦🏻‍♀️😂
فرح اه الكارتون خلص يا خساره 
زين بضحك انتي طفله 
فرح وهي بتقرب منه اه طفله 
زين بس في طفله بالحلاوه دي كلها 
فرح اه 😳
زين مين هيا 
فرح انا يا بابا 
زين قلب بابا وخدها فحضنه وقعد يلعب فشعرها 
زين فرح فرح بيبص لقاها نامت 
زين هنام انا كمان وشال فرح حطها علي السرير وخدها فحضنه ونام
تاني يوم 
فرح بابا بابا 😳😳⁦🤦🏻‍♀️⁩..
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent