recent
أخبار ساخنة

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم حنان احمد

jina
الصفحة الرئيسية

                      رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم حنان احمد


زين. قام ومشي وساق باقصي سرعه ومره وحده العربيه لفت لوحدها ووقفت في اخر لحظه 😳
زين نزل من العربيه وحمد ربنا لأن العربيه كانت اخر لحظه وتبقا في البحر 
فضل ماشي لوحده لحد لما وصل البيت 
محمد وشاكر قاعدين مستنين ومش عارفين يوصلوله 
شاكر وه وه كنت فين يا ولدي لحد دلوقت 
زين بتمشا شويه 
محمد انت كويس 
زين الحمدلله ودخل اوضه المكتب 
محمد دق دق دق 
زين مش عايز اتكلم مع حد 
محمد فتح ودخل 
زين عمي اتفضل 
محمد حصل اي لكل ده وصوتكوا كان عالي لي 
زين مفيش يا عمي كل حاجه تمام 
محمد لا مش تمام خالص حصل اي 
زين مفيش حاجه صدقني معلش هنام انا عشان هصحا بدري لشغلي 
محمد انت راجل يا ابني وصاين مراتك ومرديتش تقوالي في اي عشان الموضوع ميكبرش علي الفاضي بس صدقني هي فرح عصبيه شويه ومش بتسمع الكلام انا عارف بس هي طيبه والله 
زين ماشي يا عمي مفيش اي حاجه تصبح على خير 
محمد وانت من اهله هروح انا انام عشان همشي الصبح 
زين لسه عند رايك وهتمشي 
محمد عشان شغلي كفايا كده 
زين ماشي يا عمي 
وكل واحد راح ينام 
فرح لسه مجاش لحد دلوقتي طب وبعدين 
بتبص دق دق دق 
فرح مين 
فرح بابا اتفضل 
محمد زين تحت ونام في المكتب لسه جاي بس مش مطمن مش عارف ماله انتوا خنقتوا مع بعض 
فرح اه بس بس 
محمد مبسش هو مش بيزعلك لي كل شويه تنكدي عليه 
فرح يا بابا اسمعني بس 
محمد مش عايز اسمع حاجه تصلحي كل حاجه فهما 
فرح حاضر يا بابا 
محمد نزل ينام وفرح نزلت وراه 
فرح دخلت المكتب لقيته نايم علي الكنبه زقته ونامت علي دراعه 
بيصحي زين بيلاقيها نايمه علي دراعه وخلاص هتقع بيقوم بسرعه يعدلها ويسبها ويطلع ياخد شاور ويغير هدومه 
فرح انت صحيت امتا 
زين...... مفيش رد 
فرح بابا رد بكلمك 
زين متقوليش بابا سمعا 
فرح انا انا مش قصدي صدقني 
زين الكلام خلص مفيش حاجه اسمها مش قصدي انا اللي دلعتك وخليت صوتك يطلع عليا بس ماشي يا فرح 
فرح انت بتقول اي اسمعني بس 
زين اخرسي خالص مش عايز اسمع صوتك فهما 
فرح بدموع انا اسفه والله 
زين كل شويه اسفه اسفه ومفيش حاجه جديده بتحصل انا زهقت وسابها ومشي 
فرح بدموع انا مش عارفه اتعصبت عليك ازاي انا مش قصدي والله وفضلت تعيط لحد لما نامت 
شاكر رايح فين علي الصبح كده يا خوي 
محمد همشي انا بقا ولما فرح تولد هاجي 
شاكر لسه برضو عايز تمشي 
محمد معلش يا خوي ليزم امشي 
شاكر طب سلم علي فرح 
محمد هطلع اهو اسلم عليها وهمشي 
شاكر ماشي يا خوي وقعد وسكت 
محمد فرح فرح قومي قبل ممشي
فرح بابا رايح فين 
محمد مسافر 
فرح انا هاجي معاك مش هقعد مع زين ده تاني 
محمد انتي بتقوالي اي انتي اتجانينتي يا بت 
فرح يا بابا هاجي معاك 
محمد انا ماشي وهبقا اجيلك تاني سلام وصلحي جوزك يا فرح سلام 
فرح خليك معايا ونبي 
محمد معلش عشان شغلي 
فرح ماشي يا بابا 
محمد اه صح انهارده عيد ميلاد زين 
فرح عارفه 
محمد روحي شوفي هتعملي اي 
فرح ماشي يا بابا وقامت خدت شاور ونزلت 
شاكر ريحه فين يا بنتي 
فرح هعمل حاجه كده وهاجي 
شاكر متتاخريش 
فرح حاضر وطلعت 
طلعت عملت كام مشوار كده وراحت الشركه لي زين 
السكرتيره بصي بصي مرات زين بيه جت اهي 
السكرتيره 2 متيجي يا بنتي واي يعني 
السكرتيره 1 قاعده مش طيقاها 
فرح دق دق دق 
زين مش عايز حد يدخل 
فرح دخلت زين وهو قاعد مش قولت مش عايز حد 
فرح بلعت ريقها وخدت نفس ودخلت 
فرح طب انا حد يا بابا 
زين فرح اي اللي جابك هنا 
فرح مفاجاه وبعدين انا اقدر انسا انهارده يوم مميز 
زين ازاي 
فرح شويه كده هتعرف المهم هتخلص امتا 
زين كمان ساعتين كده وبعدين جيتي لي صح ملكيش دعوه بيا 
فرح عشان خاطري خلاص انا من كتر القاعده لوحدي بزهق واتعصبت عليك غصب عني والله سامحني 
زين طب اوعي 
فرح لا ومسكه فيه 
زين قولتلك اوعي 
فرح .....
راحت قعدت استنته يخلص 
زين فرح يا فرح كل ده نوم اصحي 
فرح هو انا نمت 
زين ايوه قومي ياله هنمشي 
فرح استناني هنا دقيقه 
قامت دخلت الحمام عملت كام تليفون كده وخلصت 
فرح ياله 
زين كل ده ياله ومشيوا 
فرح انا اللي هسوق وهنركب في عربيتي 
زين طيب ياله ومشيوا 
زين ده مش طريق البيت 
فرح عارفه 
زين ريحه فين 
فرح استنا بس
وصلنا انزل ونزلوا 
زين استني هنا فهميني في اي 
فرح اطلع وافهمك 
زين مش متحرك غير لما اعرف 
فرح شدته ومشيت دلوقتي تعرف امشي بس 
زين مشيت اهو لما اشوف اخرتها اي 
فرح غمض عينك 
زين لا 
فرح ياله بس بسرعه 
زين لا قولت 
فرح طب اهو وحطت أيدها علي عنيه 
بعد شويه فتح 
بيبص 😳😳
فرح دورت انا علي هديه اجبهالك ملقتش حاجه في مقامك ااه كل سنه وانت طيب يا قمر يا طيب واللي تحلم بيه بكره تلاقيه بكره بكره يبقا قريب كل سنه وانت طيب يا قمر يا طيب 
زين تصدقي نسيت أنه عيد ميلادي انهارده 
فرح بس انا مش ناسيه كل سنه وانت طيب يا بابا 
زين وانتي طيبه يا حبيبتي 
بس انتي عملتي كده عشان اصالحك صح 
فرح لا والله بس انهارده عيد ميلادك 
زين اممم ماشي 
فرح طب افتح الهديه ياله 
زين المكان حلو اوي 
فرح عشان تعرف بس صارفه ومكلفه 
زين مش خساره فيا 😎😂
فرح ده خساره ليا 🤦🏻‍♀️😂😂
زين ده اخرتها صح ماشي ماشي لما نروح هوريكي 
فرح بس اي رايك 
زين حلو اوي 
واحتفلوا بعيد الميلاد وخلصوا 
زين تعالي نتعشا بره وبعدين نروح نكمل باقي عيد الميلاد بليل في البيت مع الكارتون والفشار بتاع كل يوم 😂
فرح اه ياله بينا وحضنته 
زين مش بكلمك برضو 
فرح هتكاليمني برضو
زين لا مش هكلمك 
فرح بكلمك اهو 👅
زين 😂
فرح مش بتعرف تزعل مني اصلا 
زين اصلا 
فرح اصلا 
زين طب ياله عشان ناكل في اي مكان اركبي العربيه ياله 
فرح ياله 
زين الحمدلله كنت جعان اوي 
فرح وانا كمان 
زين انتي مكالتيش حاجه خالص 
فرح لا 
زين نعم 
فرح بص بص بلاش خناق انا مكلتش زيك 
زين حسابك في البيت 
فرح ماشي بس بلاش قدام الناس 
زين خايفه علي منظرك يعني 😂
فرح عايز الصراحه اه 😂وغير كده بخاف منك 
زين اممم طب ياله علي البيت 
فرح ياله 
زين اه صح عمي مشي 
فرح بزعل اه مشي استنا ارن عليه 
زين ماشي 
فرح الو يا بابا 
محمد اي يا حبيبتي
فرح وصلت 
محمد اه الحمدلله عملتي اي مع زين صالحتيه 
فرح اه طبعا ودي حاجه تروح عني 
محمد بضحك عارفك يا شقيه 
فرح امال احنا جامدين اوي تربيتك يا حاج محمد 
محمد طب اديني زين أكلمه 
فرح زين خد بابا 
زين هاتي الو 
محمد خالي باليك منها وكل يوم كلموني 
زين حاضر يا عمي 
محمد ماشي يا حبيبي اقفل عشان الطريق وخالي باليك 
زين حاضر يا عمي مع السلامه 
محمد سلام وقفلوا 
زين ياله وصلنا اهو 
فرح ياله بينا بس استنا 
زين اي 
فرح شلني 
زين نعم 
فرح اه ياله ماليش دعوه
زين ماشي تعالي وشالها 
فرح هييييي 
زين بس يا مجنونه الناس نايمه اسكتي 
فرح حاضر اهو 🤐
زين شاطره😂
زين انزلي ياله ضهري وجعني تخنتي واللي اي 
فرح بزعل لا بس بطني كبرت ازاي 
زين فاضل شهر وتولد يا جميل 
فرح اه هنسمي اي بقا 
فرح مش عارفه نبقا ناخد رأيهم كلهم أو نبقا نشوف بعدين استنا بس علي رواقه كده 
زين ماشي يا ستي هغير واجي 
فرح خدني معاك 
زين لا مش هشيل تاني كفايا كده 
فرح لا لا امشي بس 
زين انزلي بقا 
فرح هوبااا اهو 
زين غيري ياله 
بعد شويه احلي طبق فشار وصل 
زين بضحك اقعدي اقعدي 
فرح غمض عنيك 
زين اهو 
فرح فتح 
زين 😳🥺
فرح اي رايك 
زين حلو اوي كل الصور بتاعتنا كلها فيه 
فرح اممم 
وقعدوا يتفرجوا علي الصور 
فرح طب شوف باقي الهديه 
زين الله البرفيوم اللي كنت عايز اجيبه 
فرح اي خدمه يا عم 
زين عرفتي ازاي 
فرح مش هقواليك 
زين لا قوالي ياله 
فرح سمعتك وانت بتكلم حد وبتقواله هاتلي نوع البرفيوم وكده وجبتهواليك 
زين اممم 
فرح بتقرب منه لسه زعلان مني 
زين يعني 
فرح طبعت قبله رقيقه علي خده طب وكده 
زين اه لسه زعلان 
فرح طب وكده 
زين كده انا اتصاليحت 😂
زين تعالي نشوف الواد اللي جوه ده 
فرح دق دق دق بابا عايز يسمعك 
فرح اه ده بيتحرك 
زين اكيد. استني نسمع كده 
زين حبيب بابا خلص بقا عايز اشوافيك والله 
فرح بضحك بكره تزهق وترميه وتقوالي قومي شوفي ابنك زهقني وتنام وتسبني 
زين لا طبعا هفضل معاكي وننام سواء ونصحا سواء أو نعمل ورديات مع بعض 
فرح لا نصحا سواء وننام سواء 
زين ماشي يا ستي 
فرح هات كارتون بقا 
زين حاضر 
فرح وادي قاعده 
فرح اي ده اشمعنا تقعدي علي رجلي 
فرح هو كده
زين ماشي يا ستي 
فرح لسه زعلان 
زين لا بس لو عملتي كده تاني هموتك وده اخر أنظار 
فرح اشي 
زين لما اشوف 
فرح طب وسع كده عشان انام 
زين هو انا السرير يعني 
فرح لا بس هنام فحضنك 
زين تعالي وخدها فحضنه عشان تنام 
بعد شويه زين فرح فرح بيبص لقلها نامت 
زين بسرحان عشقتك خلاص ادمنت رحتك اللي بقيت زي ادمان ومش عارف اتعالج منه ممكن اموت من غيره برغم من اللي انتي بتعمليه فيا بس مبسوط اوي وانتي معايا بتحالي كل حاجه بوجودك جيتي كملتي حاجات كتير كانت ناقصه في حياتي وقبلها ونام 
تاني يوم ...
فرح زين زين الحقني زززززززين 😳😳🤦🏻‍♀️
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس والثلاثون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent