recent
أخبار ساخنة

نوفيلا عائلة الجارحي الفصل الثالث 3 بقلم زينب طارق

  نوفيلا عائلة الجارحي الفصل الثالث 3 بقلم زينب طارق 
 نوفيلا عائلة الجارحي الفصل الثالث 3 بقلم زينب طارق 

 نوفيلا عائلة الجارحي الفصل الثالث 3 بقلم زينب طارق 

مراد: ميرررررررررا
جري مراد وشد ميرا قبل ما العربيه تخبطه وقعو الاتتين فوق بعض جري عز الدين بسرعه وكلهم معاها 
عز الدين بلهفه: انتو كويسين 
مراد قام وقوم ميرا
مراد بعصبيه: اي الهبل دا في واحده عقله تعمل كدا
ميرا بصتلو وبعده بصت لياسر: ممكن يعمو ياسر يلا نروحي
عز الدين: استني ي ميرا انتي هتروحي فين 
ميرا: هروح
عز الدين: لا انتي هتيجي معايا 
ميرا: معلش ي انكل مش هقدر
عز الدين بصرامه: لا ي ميرا يلا وخلاص النقاش 
ميرا بستسلم: ماشي بس هروح اجيب اختي من المدرس
عز الدين بصدمه: انتي عندك اخت
ميرا: ايوه
عز الدين بفرح: طيب روحي هاتيها روح معاها ي مراد
مراد بعتراض: بس..
عز الدين بصرامه: مراد يلا
مراد: تمام يلا ي ميرا
ميرا: ملوش لزوم انا هروح اجيبها 
مراد: اخلصي ي ميرا ويلا
ميرا: اوففف يلا
مراد خد ميرا ومشيو
عز الدين: يلا ي يوسف اركب انت وعمر وروحو
يوسف: يلا ي عمر
عمر: لا ي عم هروح انا 
عز الدين: روح معاها ي عمر صفاء عملتلك محشي 
عمر: محشي لا يلا ي يوسف
يوسف: يلا انت ورك غير الاكل 
عمر و يوسف مشيو
عز الدين: يلا ي ياسر عشان تتغدي معانا
ياسر: لا هروح انا عشان المطعم 
عز الدين: ي راجل مش هيحصل حاجه يلا
ياسر: يلا
ومشيو
-----------------------------------------------------------
في عربية مراد
ميرا: مراد رواحني علي البيت الاول
مراد بستغراب: ليه
ميرا: هجيب شنطة الهدوم بتاعتي انا ويارا
مراد: احنا هنجبلكو هدوم جديده 
ميرا: لا شكرا احنا عندنا هدوم
مراد: انا مش السواق بتاعك 
ميرا: هو انا قولتلك انك السواق بتاعي
مراد: خلاص بقي دا انتي صداع
ميرا: تمام انا هنزل
مراد بستهزاء: و هتنزلي ازاي بقي والعربيه ماشيه 
ميرا فاتحت العربيه ولسه هتنزل مراد وقف بسرعه ومسكها 
مراد: انتي مجنونه 
ميرا: سيب ايدي وملكش فيه
مراد مسك ايدع بقوة اكبر: انا احترامي نفسك وانتي بتكلمين
ميرا: سيب ايدي احسنلك
مراد: ولو مسبتش هتعملي ايه
ميرا بدموع وصوت عالي بعض الشئ: سيب ايدي بقي
مراد بستغراب ساب ايديها لقها بتجيب دم
مراد: من ايه دي 
ميرا: ملكش فيه ولو سمحت رواح عند المدرس
مراد بعصبيه: قولتلك من ايه دي اكيد مش من مسكت ايدي
ميرا بعيط: لم جريب الصبح و انت لحقتني من العربيه ايدي اتعورت بس انا خبتها عشان متبنش وجيت انت ومسكت ايدي جامد عورتها اكتر
مراد: وانتي لم اتعورتي الصبح مقولتيش ليه
ميرا بدموع: وحبتش ازعاجكو
مراد بصلها وبعدين طالع علبة الاسعاف ولف ايديها
وكمل مشي بالعربيه لحد موصلو عند المدرس مراد وقف العربيه مستنين يارا
مراد: علفكره ماكنش قصدي 
ميرا: عادي
مراد: خلاص ي ميرا بقي مكانش قصدي
ميرا بعيط: انا معرفش انت ليه بتعملني كدا من اول ما شوفتني كل دا عشان ضربتك قلم طيب انا اسفه والله ماكنش قصدي بس بطل الي انت بتعمل دا ولو عوزني انا و اختي منجيش نعيش عندكو حاضر بس كفايه اهانه بقي
مراد بصلها بصدمه: ميرا انا ماكنش قصدي ان كل دا يحصل وبعدين انا قولت متجوش تعيشو معانا 
ميرا بدموع: تصرفتك بتقول كدا دا انا مرتين بس الي شوفتك فيهم طيب لو عيشت معاكو هتعمل اي 
مراد مد ايدو ومسح دموع ميرا: طيب انا اسف متزعليش مني وهتيجي تعيشي معانا كمان تمام
ميرا بيتسامه: تمام صحاب
مراد ببتسامه: صحاب 
ميرا: يارا اهي
نزلو من العربيه
يارا بستغراب: ايه دا بتعملي اي هنا مين دا ها رودي مين
ميرا بضحك: طب اديني فرصه وانا احكيلك وميرا حكتلها كل حاجه
يارا: يعني المزا دا ابن عمي طب اسمو اي
ميرا: اخرس ي بنت اسمو مراد
يارا: اوعي كدا يختي ازيك ي مزا.. اقصد ي مراد
ميرا خبطته في دراعها: اسمو ابيه دا اكبر منك
يارا: ايو صح انتي صح ازيك ي ابيه
مراد بضحك: ههههههه ازيك ي يارا ويلا بقا عشان اتأخرنا
يارا: طب عوزه اروح البيت اجيب حاجه من هناك
مراد: يلا هنروح
ميرا بهمس لمراد: بجد هتودين انت مكنتش راضي
مراد: م احنا قولنا خلاص بقي مش احنا صحاب برضو
ميرا: ايو طبعا صحاب
لسه هيركبو لقو حد بيشد ميرا من درعها وبيقربها عليه وبيقول وحشتيني ي ميرا كدا متسأليش عليها......
يتبع ......
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent