recent
أخبار ساخنة

رواية حطمت أحصاني الفصل الرابع 4 بقلم هدير بدر

 رواية حطمت أحصاني الفصل الرابع 4 بقلم هدير بدر
رواية حطمت أحصاني الفصل الرابع 4 بقلم هدير بدر

رواية حطمت أحصاني الفصل الرابع 4 بقلم هدير بدر

ناديه : كنتي بتكلمي مين 
روزان بخوف: كن كنت بكلم صاحبتي 
ناديه : ومالك خايفه كدا ليه وقفلتي علطول 
روزان : لا اتخضيت بس من فتحت الباب 
ناديه : عارفه لو انتي عارفه مكان اللي ما تتسمي دي ومخبيه علينا صدقيني هانسي انك بنتي 
روزان : والله ماعرف هي فين انا عايزه اطمن عليها والله 
ناديه صدقتها وبعدين سابتها ومشيت 
روزان : اوووف الحمدلله اني ماتكشفتيش 
.......
صقر فضل جنبها طول الليل 
ونام جنبها وهو ماسك ايدها 
روز بدأت تفوق 
اول مافتحت عينها لاقيت حاجه تقيله عليها 
لاقيت صقر نايم وماسك ايدها وشبه حاضنها 
روز قامت وفاجاه اتوجعت
صقر صحي بسرعه علي صوتها
صقر : مالك في ايه في حاجه وجعاكي 
روز : لا لا مفيش هو ايه اللي حصل 
صقر رجع لبروده : في ان حضرتك مش بتاكلى وعايزه تلبسيني مصيبه
غير كدا مين اللي خلاكي تنزلى اللي في بطنك يكونش عامله مصيبه من اهلك علشان كدا كنت بتجري في نص الليل 
روز ضربته بالقلم : مش انا اللي اعمل كدا واحترم اسلوبك معايا انت فاهم 
صقر عروقه برزت من الضغط عليها وبصوت جهوري: انا عيله لا راحت ولا جات تضربني بالقلم 
وبعدين شمر كمه وبدأ يقربلها 
روز بعياط : خا خلاص والله 
قام شاددها من شعرها وفضل يضرب فيها 
صقر: علشان تفكري تمدي ايدك عليا
سابها لما اغمي عليها من الضرب
صقر : اميمه يا اميمه 
اميمه طلعت جري : نعم يابيه 
صقر : البت دي ماتحركشي من الاوضه دي انتي فاهمه لو عرفت انها اتحركت نهايتها علي ايدك وايدي وأما تفوق ماحدش يديها تاكل مفهوم 
اميمه بخوف : حاضر يابيه 
صقر: انا هاروح الشغل إياك اجي والاقي حاجه من دي ما تنفذتشي
ابراهيم: لاقيت بنت اخوك 
محمود : والله دورت عليها 
ابراهيم : فلوسي ترجعلى ياما مش هايطلع عليك 
محمود : ن ن نعم عايز مليون جنيه 
ابراهيم : هو انا مش دفعت فيها مليون جنيه اتصرف وانا كدا كدا طلقتها 
محمود : طاب 
ابراهيم: مافيش طاب وقتك خلص 
ولف بالكرسي 
محمود طلع وهو عمال يشتم في بنت اخوه 
رجع البيت 
ناديه : مالك في ايه ياراجل
محمود : ابراهيم عايز ال مليون جنيه وطلق روز منها لله اه لو اشوفها 
ناديه : يالهوي يالهوي طاب هانتصرف ازاى 
محمود : مش عارف مش عارف وبداوا يفكروا هايجيبوا الفلوس ازاى 
عند صقر 
جاك : نفذت اللي قلتلك عليه 
صقر : اه وميعاد التسليم بعد بكرا 
جاك نفخ بالسيجاره : هايل جدا الصفقه دي لو تمت هاتعلينا اكتر 
صقر : ماتنساش اننا كدا ضد.الكبير 
جاك : ماينفعشي واحد يقتل حد من المافيا حتي لو الكبير وانت عارف كدا غير كدا مش هايعرف اننا اللي عملنا كدا 
صقر : اوكي انا ماشي 
روز صحيت لاقيت نفسها في نفس الاوضه بس مش قادره تتحرك 
روز : ااااه يارب انا عملت ايه في حياتي يطلع عليا كل دا استغفر الله يارب 
اتحاملت علي نفسها وجايه تخرج لاقيت الباب مقفول 
فضلت تخبط ماحدش رد عليها 
قعدت جنب السرير ضميت رجليها وفضلت تعيط 
صقر رجع ودخل الاوضه يدور عليها 
لقاها جنب السرير 
صقر  : انتي يابت 
روز صحيت مخضوضه : نعم 
صقر : بصي بقا يا قمر طلوع من الاوضه دي مافيش وممنوع عنك الاكل
روز : عادي عايزه بس ميه
صقر شدها من شعرها: بطلى تتباردي معايا ومافيش ميه 
روز : انا عملتلك ايه لكل دا انت تعرف حاجه عني طاب انا هربت من عذابي ارجع لجحيم.انا والله بنت ناس برضو بس الظروف اللي خلتني كدا ابوس ايدك ارحمني انا مش طالبه منك حاجه غير انك تسيبني والله ما هابلغ عليك 
صقر حس بالشفقه ناحيتها : ماشي هاسيبك بس هافضل مراقبك 
روز بفرحه : بجد 
صقر : اتفضلي غيري واوصلك 
روز : ماشي وجريت تلبس 
جهزوا 
صقر : يالا 
روز : يالا 
صقر : مكانك فين 
روز فكرت شويه وبعدين مالاقتشي غير خالها 
روز العنوان ******* 
صقر طلع عليه 
روز خبطت علي الباب ء
واحده طلعلتها 
روز: فين خالو يا مرات خالى 
هناء : عايزه ايه ايه جابك عندنا 
روز بدموع : عايزه خالى
هناء: خالك مش هنا ولو شافك هايموتك احسنلك امشي 
روز : لى ليه انا عملت ايه
هناء : مش انتي هربتي من جوزك اخفي يالا واه صحيح جوزك طلقك
روز : مين اللي قالكم 
هناء : خالك اللي قالي من مين بقا من عمك يالا اخفي 
روز نزلت بدموع وصقر سمع كل الكلام 
صقر : هاتروحي فين 
روز : مش  مش عارفه 
صقر : اتفضلي ارجعي معايا البيت 
روز : ل لا 
صقر : ماتقلقيش هافهم منك الحوار واساعدك 
روز : يعني يعني حضرتك مش هاتضربني 
صقر : لا اتفضلي 
صقر حس انه غلط معاها فعلا بس برضو كان خايف تبلغ عنه
روحوا البيت 
صقر : اميمه اميمه 
اميمه جات تجري : نعم يابيه 
صقر : هاتي الاكل لينا 
اميمه بصيت لروز من فوق لتحت 
ودخلت 
جابت الاكل وهي علي آخرها 
روز بصتله 
صقر : اقعدي كلى معايا وبعدين هاخليكي تحكي 
روز : بس 
صقر : مابسيش ولا حاجه اتفضلي 
قعدوا ياكلوا وروز كانت محروجه اوي 
خلصوا 
ودخلوا مكتب صقر 
صقر : مش عايز حد يدخل علينا يا اميمه 
اميمه: حاضر يابيه
دخل هو وروز 
صقر : بصي مش عايزك تخافي مني مش هائذيكي وعد 
روز ارتاحت وبدأت تحكيله : 
الحكايه بدأت بان كنت مع بابا وماما وابن عمي مسافرين وبعدين عربيه جات خبطتنا ماحستشي بحاجه الا عمي معايا ومراته 
صحية جري اطمن 
قالولى ان اهلى ماتوا للاسف 
قعدت مع عمي في قصري كنت بحسبهم بيحبوني طلعوا علشان عايزين ياخدوا مني كل حاجه وبعدين خلوني خدامه ماصبرتيش الا علشان لاقيت بنتي عمي بتحبني 
وفي يوم اتقدملى واحد اد ابويا ووافقوا عليه بدا يضربني طلع سادي 
اه والله زي مابقولك كنت كل يوم اصحي علي ضرب لا ومش بس كدا اغتصبني وبعدين بقيت حامل وهو عرف فضل يضرب فيا كل دا وروز بتحكي وهي بتعيط 
وصقر كان صعبان عليه اوي
روز مسحت دموعها ساعتها قررت اهرب بس قدري وقعت ادامك والله ماكنتيش هابلغ عنك 
صقر بصدمه هو انتي ******
ياتري صقر هايقولها ايه 
يتبع ......
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent