recent
أخبار ساخنة

رواية ليل الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سلمى صفوت

jina
الصفحة الرئيسية

  رواية ليل الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سلمى صفوت

رواية ليل الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سلمى صفوت

رواية ليل الأسد الفصل الرابع 4 بقلم سلمى صفوت


اسد:هنروح اوتيل نقعد في اسبوع زى فسحه 
ليل:ماشي طب انا عاوزه امشي 
اسد :طيب 
كتبلها الدكتور خروج وراحوا اوتيل في شرم يتفسحوا نزلت تتمشي جمب البسين 
اسد من وراها :بت 
ليل بفزع:اعاااا 
هوووب وقعت في الميه 
اسد بسخرية:تستاهلى 
ليل سباحه شاطره بس محدش يعرف غير سما 
ليل بتمثيل: مبعرفش اعوم كح كح 
اسد نزل وراها ورفعها عن الميه وقال :انتى كويسه 
ليل نزلت من ايده وطلعت لسانها :اوووو وضحكت عليك 
اسد بغضب خفيف :ده هزار ده
ليل :اه 
مالك شايط ومتنرفز ولا كانك انت الى خضتنى مثلا
اسد :يلا نطلع عشان متبرديش
ليل في سرها :ونبى لو ابويا ما هيعمل كدا ولله مشفنا رجاله حنينه ولله 
اسد :انجزى
ليل :,طيب هات ايدك 
طلعت وجه اليل وهما بيتخانقوا وسعات بيحسوا احساس غريب تجاه بعض
اما في السرايا ........
عمر :بابا بعد اذنك انا عاوز اكلمك كلمتين بخصوص ليل واسد 
عز : في ايه 
عمر: الصراحه انا مش عاوز اتكلم من اول الامر واحترمت قرارك بس ليل واسد مش لبعض عشان اسد لو عرف الى حصل مش هيسامح ليل
محمد بستغراب من وراهم :ليه بقى أنشأ آلله
عمر : عشان هى السبب في بعد اكه عنه 
محمد:رنا كانت خاينه وهى كانت طفله وبعدين تنت نسيت ليل عملت أيه عشان اسد 
عمر :مش ناسي يامحمد بس مهما كان دى امه 
محمد:دى ماضى وفات خلاص 
اما في اوضه نور استنت اما الكل نام ونزلت تتسحب سما شافتها بس مندتش عليها وفضلت ماشيه براحه لحد اما مشيتح وراها خدت تكسي وراها لحد اما وصلت لنفس البيت ولسه هتدخل الحارس شدها ولسه هيضربها في ايد مسكتكه وفجاه ........

سما لسه الحارس هيضربها ايد شاب مسكته فضلوا يجروا لحد اما موصلوا لمكان بعيد 
الشاب بتعب:ايه الى جابك هنا 
سما:هو تحقيق ولا ايه مش انت انقذتنى شكرا طريق السلامه ياعسل 
الشاب:اسمى إلياس
إلياس:طب انا ماشي 
سما بتمثيل القوه :امشي ولا يفرق معايا 
وصل لحد عربيته وهى كانت وراها وركب ومشي 
سما فضلت ماشيه شويه وهى مرعوبه
فى شله شباب حاولوا يعاكسوها 
الشاب بسكر:القمر ماشي لوحده ليه 
سما فضلت تسرع من خطوتها 
إلياس وقف بالعربيه:هاا هتركبى ولا ايه 
سما باستعطاف:يهون عليك تسيب واحده نسوان لوحدها 
إلياس:اركبى 
ركبت وفضلوا يتكلموا و وصلها ومشي 
وهى اتصلت ب ليل :الو 
سما : ايه يابت عندى ليكى خبر بمليون جنيه 
ليل :ايه 
سما:.......................
اما عند سامر ............
سامر لمجهول:انا مفهمها انى معاها بس انا عاوز اخلص من الزفت الى اسمه اسد ده 
المجهول بخبث:بكرى وهما راجعين هخلصك من اسد خالص 
مشي المجهول وجت الست الى شفناها قبل كدا 
الست:عملت ايه ياسامر 
سامر :لسه اصبرى بكرا والاخبار الحلوه هتوصلك يا رنا 
رنا :عفارم. عليك 
اما في السرايا ...........
عز خرج الجنينه وواقف مع ست لابسه شال اسود
الست: هات الى طلبته منك 
عز:وه خبر ايه مش لسه مديكى الفلوس 
الست:كفايه السر الى شيلاه يوديك ورا الشمس
عز :اباى عليكى خدى 
عطاها الفلوس ومشيت 
عز : سامحيني يارب على الى عملته 
دخل نام وهو مدايق 
جه الصبح على ابطالنا اليوم الى ممكن يتغير فيه الموازين و كشف الاسرار كلها 
اسد :احنا هنرجع النهارده 
ليل:تمام 
طلعت عملت مكالمه ورجعت وكان باين عليها الفرح 
ركبوا العربيه واسد فضل سايق وفجاه سمعوا صوت بيبص تحت الكرسي صرخت ليل : اعاااااااا 
وفجاه...................
يتبع.....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent