recent
أخبار ساخنة

رواية انتقام العاشقين الفصل السابع 7 بقلم منة مصطفى

jina
الصفحة الرئيسية

     رواية انتقام العاشقين الفصل السابع 7 بقلم منة مصطفى

رواية انتقام العاشقين الفصل السابع 7 بقلم منة مصطفى

رواية انتقام العاشقين الفصل السابع 7 بقلم منة مصطفى


اميره ببرود..طلقني يا يوسف مش عايزاك. واسمع يا حلو بقي أنا اتجوزتك بس عشان اقهر حور واديني نفذت طلقني 
يوسف بصدمه..اي الي انتِ بتقولي يا اميره دا
اميره باستفزاز..زي ما سمعت يا عنيا انت كده كلك علي بعضك كنت لعبه اقهر بيها حور اه بمناسبه حور 
وبصت لامراه وهي بتدعدل شعرها حاولت تنتحر يوم ما شوفتها واديها مربوطه اثار الانتحار يوم انتحارها كان يوم خطوبتك يا جو يوم ما لبستني الدبله بتاعتك 
يوسف بغضب..انتِ انتِ انسانه حقيره 
اميره..تؤتؤ أنا كنت باخد حقي منها
يوسف..حق اي يا ام حق 
اميره بزعيق..اي انت متعرفش انت مبتشفهاش هي الي عليها الانظار في كل حته في نادي وفي جامعه حتي شركه كل الي يشوفها حور المهدي راحت حور جت دا حتي الناس ببتمني كلمه منها انمي اميره لاء اميره كوخه اميره حته موظفه محدش يعرف عنها حاجه حتي الانسان الي حبيته في يوم من ايام حبها وجري وراها وهي ولا بديلو ريق وهي تتجوز الي عايزاه ما كلو بيدوب في جمال عنيها أنا بكرها 
يوسف..يعني حور محبتش حد 
اميره..اه
يوسف..وانتِ تضحكتي عليا
اميره بضحك..ودمرت حياتكو
يوسف اتعصب وضرب اميره كف وقعها علي الارض وراح علي التسريحه وزق ازايز البرفيوم والميكأب بتاعتها واتكسرت 
وزق شاشه وقعت علي الارض واتكسرت ولف الاميره
يوسف بزعيق..واي حقدك دا دمرتي حياتي وحيتها طول عمرها كانت بتشكر فيكي وانتِ افعي انتِ شطانه انتِ مش بني ادمه غوري من وشي بدل ما اقتلك غوري 
قامت اميره مشيت ولقت حته ازازه مكسور وراحت علي يوسف وكان بيلف جت الازازه في كتفه
يوسف.. اي انتِ عاوزه تموتيني
اميره..اه اموتك زي ما كنت هقتلها اه وانا الي زقتها في بحر لكن من حظي الاسود انكم جبتوها 
يوسف..غوري في داهية وحدفها بالازازه ومشي 
اميره.. والله لاندمكم 
يوسف هبد الباب في وشها وخرج وساق عربيته و كتفه كان كلو دم وكان سائق العربيه علي اسرع ما يمكن 
__________________
فلاش باك
يوسف..ازيك يا حور 
حور..ازيك يا يوسف الف مبروك
يوسف..اي الي في ايدك
حور..حاجه متخصكش وعلي العموم وانا نازله من عربيه قفلت الباب غضب عني 
يوسف..امممممم الف سلامه
حور.. الله يسلمك
=================
مراد..الف سلامه عليكي يا حور هو اي ابي حصل 
حور..مش عارفه أنا كنت بسلم علي اميره اميره زقتي في ميه ايوا 
يوسف بانفعال..اميره بطلي افتري بقي يا حور بطلي دا اميره اكتر وحده عيطت وسرخت عشان نجيبك وكل شوية ترن عليكي
حور بعصبيه.. والله لو مش مصدقين روح اسألها روح 
يوسف بعصبيه..اقف بعد ازنك يا مراد 
مراد..اهدو يا جماعه 
يوسف..من فضلك اقف 
----------—---_-------__-
باك
يوسف لنفسه ..أنا اسف أنا اسف يا حور ازاي كنت مغفل ازاي 
..........................
حور بعياط..انا اسفه يا مراد انت مش زنبك حاجه أنا انانيه انانيه ازاي فكرت كده وقعدت حور طول الليل تعيط تلوم نفسها وافتكرت كلام ادهم لما قالها متعمليش حاجه ترجعي تندمي عليها 
وعدي شهر وكل الايام شبه بعضها مافيش تفاصيل مافيش اي حاجه مختلفة 
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
في يوم 
قعدت حور علي سريرها 
وفتحت موبيلها وكانت بتجيب صور الفرح وبتشوف صور مراد
حور..لاء لاء معقول اكون حبيته لاء
وكانت بتقلب في صور لمعه في عنيها لمعه مبتظهرش الا لما حد يحب بجد 
حور..اعمل اي طيب اصالحو ازاي بردو الي عملتو مش شويه أنا جرحت مشعرو أنا مفرقتش حاجه عن اميره لما اتجوزت يوسف لمجرد الانتقامة
حور..لكن لاء أنا جرحته مش هزعله بس عايزه اشاره يارب اديني اشاره انو بيحبني  وصلت حور استخاره علي امل أن ربنا يبعتلها اشاره 
نزلت حور ركبت عربيها وهي تايهة مش عارفه تروح فين اساسا وقالت هروح النادي وكانت ماشية بعربيتها ووقفت عند الاشاره جي ولد وبنت زي القمر هدومهم مقطعة وشهم متوسخ من تراب 
ولد..بالله عليكي يا انسه تشتري ورده جميله زيك 
بنت..ورد يا انسه ورد جميل زيك 
نزلت حور من العربيه للطفلين بملابسهم المتسخه 
حور..انتو ليه بتبعو ورد
ولد.. عشان بابا سافر عند ربنا وماما تعبانه وانا مش عايزها تسافر هي كمان أنا بحبها اوي وعينه دمعت
دمعت حور عنيها افتكرت باباها ومامتها 
حور..انا هشتري منك ورده وقولي عنوان مامتك وانا هجبلها العلاج ومترحوش حتي روحوا علي البيت 
راحت حور علي العربيه وخدت ياجي ٣٠٠٠ج واديتهم للولدين 
البنت..متشكره يا انسه اتفضلي الباقي 
حور..لاء خديهم ليكي واوعدوني تقعدو في بيت وانا هتكلف بمصاريفكم وتروحوا المدرسه
ولد..انا بحبك اوي
حور وعنيها مدمعه..وانا كمان يابت حور البنت والولد واد اي هما فرحو بمبلغ صغير زي دا وكانت مبسوطه انها خت العنوان وبتفتح الورده لقت فيها ورقة بتفتحا كان مكتوب فيها 
الورقه"اعلم دائما أن من حبك منذ رايتك يصعب عليه اخراجك من قلبه"
قفلت حور الورقة وكانت مبسوطه جدا جدا وعرفت انها علامه من عند ربنا وفرحت وراحت لادهم 
ادهم..ازيك يا قمري
حور..ونبي انت الي قمر 
ادهم..ايسل وسيليسيا كانو بيعيطو وكانهم عوزينك 
حور..ولاد اخويا 
ادهم..مالك يا حور
حور..مش عارفه يا ادهم أنا ظلمت مراد 
ادهم..قولتلك يا حور ونبهتك متعمليش حاجه ترجعي تندمي عليها
حور..انا عايزه اخليه يسامحني وجيالك عشان تساعدني 
ادهم..اسعدك
حور ..ايوا
ادهم..ازاي 
حور**********
ادهم..فكره كويسه بس 50%هتنج
حور..انا عندي يقين انها هتنجح 
ادهم..براحتك 
،،،،،،،،
مراد..ميرا 
ميرا..ايوا يا فندم 
مراد.. دخلي الأشخاص  بملفاتهم واحد واحد عشان الانتر فيو
ميرا بمياعه..حاضر  يا مراد
مراد..اي 
ميرا..اسفه والله فندم
مراد..اتمني الغلط دا ميتكرش تاني 
ميرادد..هدخل لحضرتك اول واحد ومع اول ملف اتقدم اتصدم مراد منه وقالها دخلي صاحبته ودخلت حور 
مراد بصدمه............
يتبع.....
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent