recent
أخبار ساخنة

رواية حطمت أحصاني الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر

 رواية حطمت أحصاني الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر
رواية حطمت أحصاني الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر

رواية حطمت أحصاني الفصل السابع 7 بقلم هدير بدر

اميمه : انتي بتعملى ايه عندك 
روز اتخضيت: اصل شوفت حد ماشي هنا 
اميمه : ودا يديكي حق تتفسحي في البيت كان بيت اهلك 
روز : مش هارد عليكي افضلي كلى في نفسك كدا وسابتها ومشيت 
اميمه: بقا كدا يا بنت **** انتي اللي بدأتي 
.......
روزان دخلت بيت كان بعيد جدا ومافيش حد حوالين البيت دا 
روزان بدأت تخاف 
ودخلت مع الراجل
وبعدين لاقيت حد قاعد علي الكرسي مديه ضهره
روزان بخوف : احم 
لف ليها 
روزان بعياط : انت بجد ادامي انا مش مصدقه نفسي 
الشخص: وحشتيني اوي اوي 
روزان : انت اكتر وحضنوا بعض جامد 
الشخص : انتي هاتخليكي هنا لحد بس ماظبط اموري وبعدين اخدك علي بيتي مش ياروحي انتي هنا مش هاتحتاجي اي حاجه ولو في حاجه رني عليا وفي رجاله واقفه لحمايتك برا 
روزان : ربنا يخليك ليا يارب 
الشخص: ممكن تقعدي تحكيلي كل حاجه وازاى روز اتجوزت وانتي ماقلتليش 
روزان : والله مالحقتيش وامي كانت بتراقبني 
الشخص : طاب هي فين 
روزان : هربت منه وهو طلقها وماحدش لاقيها 
الشخص بغضب: ليه كدا لييييه طب اقعدي انتي ارتاحي وانا ان شاءالله هالاقيها
.......
صقر خلص الاتفاق علي المهمه مع جاك وبعدين روح بيته.
صقر : انا ليه عايزه اروح البيت علشان اشوفها معقوله لا لا استحاله انا عمري ماخون اللي بحبها انا حبيتها من صغرها امال دا بيدق ليه وبيخبط علي قلبه 
دخل البيت لقي روز قاعده في الجنينه 
صقر دخلها : مساء الخير
روز : مساء النور 
صقر : عامله ايه بقيتي كويسه بتاخدي علاجك 
روز بابتسامه : ايوة 
صقر قعد جنبها : كدا فاضل شهر بالظبط واتجوزك تمام صدقيني هايبقا علي ورق بس
روز: انا مش عارفه اشكرك ازاى بجد انا عمري مانسي وقفتك معايا 
صقر : مافيش شكر ولا حاجه دا واجبي
روز : احم طب بما انك كدا ليه بتشتغل في المافيا 
صقر : قدر ربنا 
روز : تقدر تتغير وتقدر تبعد
صقر : لو بعدت هايصفوني مافيش خروج من المكان دا 
روز : لا تقدر اتوكل علي الله بس وماحدش يقدر ياذيك طول ما ربنا معاك 
صقر فضل باصصلها بحب : شوفتي علي اد مانتي صغيره علي اد ما اقنعتيني علي العموم هاحاول ان شاء الله
روز : وعد 
صقر: وعد مش يالا بقا علشان نتعشي 
روز : يالا 
واتعشوا فعلا وروز طلعت صليت القيام ونامت 
......
ابراهيم : بما ان التانيه هربت دي مش مشكلتي اخد التانيه 
ياسمين اترعبت: انت بتقول ايه استحاله اتجوز واحد.زيك 
ابراهيم قام شدها من شعرها: بتقولى ايه يا رو* ح امك 
ياسمين : سيب شعري 
محمود: اهدي بس يا ابراهيم 
ابراهيم : عقل بنتك افضل ليك والا انت عارف عقاب دا ايه 
ناديه : طاب سيب بنتي وانا هاخليها توافق 
ابراهيم زقها عليهم وقعد علي الكرسي 
ناديه: ابوس ايدك يا بنتي علشان ابوكي 
ياسمين : وانا مالي انا هو اللي ورط نفسه 
ناديه: دا ابوكي 
ياسمين : فا ترموني لواحد اد ابويا علشان اغطي علي غلطه مش كدا انا استحاله اوافق انتو فاهمين انا مش روز الغبيه 
محمود : يابنتي استهدي بالله 
ياسمين زعقت جامد : انا عمري متجوز المتخلف دا 
ابراهيم قام ضربها بالقلم 
ياسمين مستحملتشي واغمي عليها 
ناديه صرخت باسمها 
محمود راحلها جري وشالها 
الدكتور وصل 
وبدأ يكشف علي ياسمين وياسمين كانت بدأت تفوق 
الدكتور : ما تقلقوش خالص دي اعراض طبيعيه 
محمود : خير يا دكتور طمنا 
الدكتور: المدام حامل مبروك 
يتبع ......
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent