recent
أخبار ساخنة

رواية حياة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم نانسي محمود

jina
الصفحة الرئيسية

       رواية حياة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم نانسي محمود

رواية حياة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم نانسي محمود

رواية حياة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم نانسي محمود


حسام : طب يلا بقا يا بيبي علشان المأذون هنتاخر عليه 
حياه : يا حسا....
حسام : انا قولت اي مسمعش صوتك يلا قومي 
اسد : جيت لقدرك يابن الشامي
حسام بضحك وهو بيفك حياه: كنت مستنيك من بدري 
اسد : وانا حققتلك حلمك و جيت اخد روحك 
حسام : مش هتلحق 
و قام حسام مطلع مسدس من جيبه و صوبه ناحيه حياه 
حسام : تحب تموت هي الاول ولا انت 
اسد : سيبها قسما بالله لو قربت منها لاقتلك 
حسام وهو بيصوب المسدس علي اسد  : يبقا تموت انت الاول و هخدها برضو 
حياه بدموع : لالا ونبي سيبه يا حسام 
حسام : خايفه عليه يا قلبي 
اسد : سيبها و حسابك معايا انا 
حسام : حسابك عند ربنا بقا و خرجت طلقه من مسدس حسام  
حياه : اسد حااااسب و سابت حياه حسام و طلعت تجي علي اسد 
اسد غمض عيونه 
اسد بتعب : بحبك 
حياه بدموع : وانا كمان بحبك بس مش تسبني ونبي ونبي مش تسبني يا اسد 
حسام و هو بيقرب من حياه يلا يا حبيبي علشان نمشي
حياه : ابعد عني 
حسام ولسه هيشد حياه سمع صوت البوليس 
حسام وهو بيجري: مش هسيبك و هرجع تاني علشان اخدك و بيهرب و هي بتفضل تعيط و تتكلم مع اسد بس مبيردش و بيدخل محمود و معاه البوليس 
محمود: حياه هو فين و اسد ماله 
حياه بدموع : ضربه بالنار و هرب
محمود : الو ابعتو الاسعاف بسرعه 
و البوليس فضل يدور علي حسام ولكن بلا فائده لم يجدوه 
بعد شويه وصلت عربيه الإسعاف و اخدت اسد للمستشفى
&____________________&
عند ملك كانت قاعده خايفه علي حياه و لقت الفون بتاعها بيرن 
ملك : محمود عرفت حاجه حياه فين 
محمود: حياه في المستقبل مع اسد حسام ضرب علي اسد نار
ملك : مستشفى اي 
محمود: مستشفى********
ملك :  انا جايه حالا 
منال و فريدة: في اي يابنتي طمنينا 
ملك : هو أصل اللي كان خاطف حياه ضرب علي اسد نار وهو دلوقتي في المستشفى
و ذهب كلا منهم اي المستشفى
&_____________________&
محمود: اهدي يا حياه أن شاء الله هيكون كويس 
حياه : انا خايفه عليه اوي 
محمود : هيكون كويس 
حياه بدموع : انا السبب
محمود: مش تقولي كده انتي مش السبب ولا حاجه
بعد شويه الدكتور خرج من العمليات 
الدكتور : الحمدلله هو دلوقتي كويس 
حياه بتسرع: بجد يا دكتور طب انا عايزه اشوفه ينفع 
الدكتور:  اكيد ينفع عن ازنكم 
محمود : اتفضل يا دكتور 
و بتدخل حياه لاسد 
حياه وهي بتحضن اسد : لي تخضني عليك كده كنت عايز تسبني و تمشي 
اسد بتعب : مقدرش اسيبك اصلا 
حياه و هي بتضرب أسد علي كتفه : لا كنت عايز تسبني 
اسد : اه اي يا غبيه 
حياه : اسفه اسفه 
اسد بضحك : بحبك 
حياه : وانا كمان بحبك 
محمود: الحمدلله علي سلامتك يا بطل 
اسد: الله يسلمك يا حبيبي
بتدخل ملك و فريده و منال 
منال : كده تخضنا عليك يا اسد يابني 
اسد : الحمدلله جت سليمه انا كويس 
منال بدموع : انا معرفش اشكرك ازاي انك رجعتلي بنتي 
اسد : شكر اي بس بنتك دي في قلبي
حياه بكسوف : احم طب نسيبه يرتاح بقا
اسد : محمود اوعا تكون قولت لماما اني في المستشفى
محمود: احم طب استاذن انا بقا 
اسد : انت يلا 
محمود: ايي
اسد : قولتلهم
محمود: الصراحه ايوا و طلع يجري 
اسد : غبي 
بعد شويه كانت حياه قاعده مع اسد و دخلت ام اسد و أبوه 
اسماء بلهفه: ابني حبيبي انت كويس 
اسد : الحمدلله يا ماما 
اسماء : الحمدلله يارب الحمدلله
ابو اسد : ابنك اسمه اسد و هو اسد 
اسد بضحك: حبيبي يا بوب 
اسماء : امال مين دي يابني مش غربيه عليا 
حياه : انا حياه يا طنط اسماء بنت منال 
اسماء و هي بتحضن حياه : يا حبيبتي كبرتي يا حياه و بقيتي قمر 
حياه بكسوف: شكرا يا طنط
اسماء : امال منال فين وحشتني اوي 
حياه : هي روحت و هتجي تاني 
اسماء : ماشي يا بنتي 
اسد : ماما 
اسماء : اي يا حبيبي
اسد : لما اقوم بالسلامه بقا هنروح نطلب ايد حياه من طنط منها 
اسماء بفرحه : ده يوم الهنا يا حبيبتي علي خيرت الله 
حياه بصت في الأرض بكسوف 
و قعدت حياه و اسماء يتكلمو شويه و اسد كان فرحان انهم حبو بعض اكتر 
بعد شويه جت منال تزور اسد 
منال : عامل اي دلو....
منال : اسماء
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent