recent
أخبار ساخنة

رواية القبلة المحرمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد

jina
الصفحة الرئيسية

    رواية القبلة المحرمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد


عمران صعق اول ما شاف لمسه بتتباع في المزاد الرقيق
بملابس خليعه...
والشخص يضحك ويقول هذا عقاب من يدخل دائره الصقور....
جن عمر وقال مين ده وازي لمسه وصلتلهم؟؟؟؟
جوبني يا عمران متسكتش
عمران يصرخ انا هقتله هقتله
اكمل يضرب عمران بلبوكس كل ده بسببك...
يغضب عمران انا برده ولا انت بس ازي عرف مكانها..؟
ومين ساعده..
فاطمه بوجع ومرار مش وقته شغل الضباط ده... ركز في رجوع بنتي
عمر عندك حق يا فاطمه 
عمران انا عارف فين مخبئهم بس
عمر واكمل بس ايه احنا معاك في جهنم
عمران طب يلا وراي
وبعد شويه من الوقت يصلوا
عمران انا هتسلل من وري وانتوا
هتخشوا من الباب والرجال هيقتحم في وقت واحد..
وبدات المعركه من عاصفه من الرصاص....
والدماء في كل مكان....
 وكانت هناك رصاصه هتغترق قلب اكمل بس عمران انقذه وبقي فوقه
وفجأه...
يسمعوا صوت غير مجري الاحداث
الله..
بقي انا انخطف ايام وحضرتكم بتحبوا في بعض
قلبي الصغير لم يتحمل ما يراه غفراك يارب
خطبيى الحالي والسابق فوق بعض اخص
عمران واكمل تنحوا وبزهول انت سامع الا انا سمعه.....
اكمل اه مش ده صوت لمسه ...؟
عمران الظاهر كده
ايه هتفضلوا كده كتير... ولا ايه الوضع عجبك كده يا سي عمران
يلتفتوا والصاعقه نزلت عليهم...
لمسه قلبي وجروا عليها
وحضنوها كنتي فين؟
تسخر لمسه كنت بتفصح
وزقتهم اوعوا كده
عمران ازي هربتي وايه الا وصلك لمافيا الصقور...
ووقعك في ايدين وليام مندراجوا...
تكشر لمسه اسأل نفسك؟
عمران يقترب منها انا كنت بموت وانتي بعيده عني انا.. انا....
ونسي الدنيا وكل الا حصل...
وداب في عيناها .....
وقبلها بشغف.... ولمسه بدلته نفس الشغف....
ويده تضمها بقوه
وافقاه علي صوت صراخ اكمل
انتوا ايه معنتكمش دم احنا في كارثه
وانتوا بتحبوا في بعض
تتنرفز لمسه وتروح بحيته وتضربه بلبوكس ما انت السبب لو مكنتش خطفتني مكنش ده كله حصل....
_
ويضمها عمران خلص يا قلبي بس قوللي ازي هربتي وايه الا انتي لبساه ده؟
تضحك لمسه دا انا شوفت العجب وظهرت حكايه غريبه 
وقطعهما عمر
الذي تملكت منه الدهشه والفرحه اول ما شافها
وجري عليها وحضنها بنتي...
انتي كويسه
لمسه انا بخير ماتخفش
وفجأه يظهر شخص ليه هابه وشخصيه جذابه ووسيم
يمسك ايدي لمسه...
يلا يا لمسه المافيا جايه في الطريق مفيش وقت لي هبلك ده مش كفايه اني طوعتك وجبيتك هنا اول ما عرفتي ان عمران هنا
الجميع مستغرب من الا بيحصل وبصوت واحد مين ده يا لمسه؟
لكن ردت فعل عمران غير وسحب لمسه لي حضنه وكانها ملكه
 ممنوع حد غيره يلمسها
وبصوت قاسي اجش الاقرب لزئير الاسد..
وبعين كلها تهديد بعدم المس...
مين الامور ده يا لمسه؟
بس لمسه كانت سرحانه في عمران بلا دايبه فيه
ولا كانها سمعه حد...
عمران لمسسسسسه انتي يا هانم دلوقتي القط اكل لسانك؟
عمر مش وقته الكلام ده
لازم نخرج من هنا وفعلا خرجوا من
هنا والمافيا وصلت من هنا.....
في المساء....
في جزيره منعزله 
الجميع جالس علي العشاء في انتظار تفسير من لمسه
والعين متجه نحوها
لمسه بسخريه يا ساتر يا رب 
فاطمه تضمها الحمد لله انك بخير يا بنتي
عمران احكي بقي نشفتي ريقي
لمسه حاضر يا عمري
صلي علي النبي....
الجميع 
عليه افضل الصلاه والسلام
لمسه بعد ما خلصت من الحيوان
اكمل الكل بص نحيه بقرف واشمئزاز
واكمل كان نفسه الارض تنشق وتبلعه
فاطمه وبعدين
لمسه خرجت من الكوخ بحاول الهروب منه قبل مايفوق
وهوبا لقيت جيش من الرجال المسلحه محصرين الشاطئ زي ما يكونه مستنينني....
واج
خدوني بس خدروني الاول
وصحيت لقيت نفسي لبسه مايوه
 ومعروضه في مزاد اتجاره الرقيق
واول ما انفتح المزاد اشتعلت الاحداث
والاسعار في الطالع
بدأت من مليون دولار واكتر
زي ما يكونه شافه
حوريه اتهبلوا وكل واحد حابب يمتلكني والعيون متجه نحوي بتقول حاجات ونظرات شهويه مجنونه
هي قالت كده وعمران جن جنانه 
وكسر الطرابيزه من الغضب واتجه نحيتها ومسكها من ايدها وانفاسه 
متسارعه انتي بتعتي انا وبس انتي سمعه
ولسه هيقبلها يشده عمر
اهدي يا عمران مش كده
وكل الا عمله قعد وقعدها علي قدمه وتوقها بيده
لمسه كانت فرحانه اوي
بس اكمل و الغريب كانوا هيفرقوا من عمران 
فاطمه كانت فرحانه عشان في حد بيخاف علي لمسه اكتر من خوفه علي نفسه
عمر بغضب وبعدين....
لمسه
ها اه ووصل المزاد لي ٣٠٠مليون دولار
الكل انصدم...
وانا انصدمت زيكم كده بس عرفت وشوفت فساد عمري ما تخيلته
تجاره اعضاء وفساد دول...
وتجاره بناس الفقراء في الاكل والادوايه كمان
عرفت ان فيه صفقه لتدمير دوله في افريقيا بفيروس
يصبب الجنان ويجعلهم يقتلوا في 
بعض فقط لمجرد التسالي
وده الا زاد من جناني وتصممي علي افساد المخطط
فقبل المزاد
تسللت لي جهاز الحاسب ووو
يتبع.....
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent