recent
أخبار ساخنة

رواية طفلة الآدم الفصل الثانى عشر 12 بقلم ملك محمد

 رواية طفلة الآدم الفصل الثانى عشر 12 بقلم ملك محمد
رواية طفلة الآدم الفصل الثانى عشر 12 بقلم ملك محمد

رواية طفلة الآدم الفصل الثانى عشر 12 بقلم ملك محمد

في الصباح صحى آدم لبس غير عادته قميص اسود وبنطلون اسود و shose اسود وعمل شعروا بطريقة شبابية ونزل 
مامت آدم: صباح الخير ياحبيبي ويلا علشان تفطر 
آدم: لا يحببتي تسلمي هفطر في الشغل وملاك انهاردة اجازة مدرستها النهاردة الجمعة فاهروح الشغل واحتمال اتأخر شوية علشان عندي شغل كتير 
شهد: تمام يحبيبي ربنا معاك يارب 
هانم من بعيد وهيا بتبص بشر وخبث ليهم: هوريك يأدم وهخلي حياتك دي كلها دماار وفلوسك كلها هتكون ليا وحبيبت القلب دي انا هعرف اتخلص منها ازاي 
راح آدم شغلوا وكان تفكيره كله في غزل وازاي يقدر يعملها كل العايزة ويحببها فيه 
آدم: احببها فيا اية الأنا بقوله دة معقول اكون حبيتها لا دة مستحيل 
وشال الفكرة من دماغوا وفضل يشتغل كتيرر 
آدم: اووف انا جوعت وبعدين جتلوا فكرة انو يتصل بغزل ويرحوا يفطروا وبالفعل اتصل بغزل 
عند غزل نايمة وشعرها مبعثر على وجهها 
غزل بنوم: اووف الساعة كام ولا مين ابن الرخمة البيرن دلوقت 
غزل بنوم: الوو 
آدم: الوو صبـاح الخير 
غزل: مين 
آدم بستغراب: انا اتصلت غلط ولا اي 😂انا آدم يغزل 
غزل بخضة: اية آدم هيا الساعة كام؟ 
آدم: الساعة 9الصبح فية حاجة وراكي 
غزل: يلهوي المدير هيبهدلني 
آدم ببرود: لا يحببتي ماهو مافيش شغل أصلا 
غزل: افندم ودة عند مين بقى 
آدم بحزم: عندي اسكان عجبك معنديش حد يشتغل و هوا لسة بيتعلم ومبقبلش ان مراتي تشتغل أصلا تمام ويلا قومي البسي علشان هاجي اخدك ونروح نفطر تمام ويلا باي وقفل 
غزل بعصبية: ابن•••ولهي الوريه فاكر نفسه اي اية التكبر دة 
قامت غزل خدت شاور ولبست دريس اسود وسابت شعرها ولبست اكسسورة بسيطة في ايديها وشنطة بيضة وميكب خفيف وراحت تكلم أيات 
غزل: الو ست هانم سابتني ومشيت 
ايات: عندي شغل كتير معلش سامحيني بس لقيتك نايمة خالص رحت سيباكي قولت حرام اصحيكي 
غزل: تمام يروحي ربنا يعينك يارب طب انا نازلة ولما اجي هحكيلك 
ايات: تمام طلم قولتي كده يبقى الحوار فيه آدم 
غزل: الصراحه اه عمتا تمام 
ايات: اوكيه باي 
غزل: باي 
آدم خلص شغل ونزل راح عند غزل 
آدم هو بيكلم غزل في الفون: يلا انا تحت انزلي 
غزل: ماشي نزلت 
آدم: قمر والله قمر 🌗
غزل: شكرا ممكن افهم بقا اية القولته دا في التلفون 
آدم: نروح نفطر بس بعد كدا نكلم 
غزل: تمام 
راحوا يفطروا في مطعم كبير 
آدم: تطلبي اي 
غزل: واحد مكرونة نجرسكوا واتنين قطعة بانية 
آدم بصدمة: احنا هنفطر يغزل مش هنتغدا 
غزل: طب ومالوا هتبصلي في اكلي وعايزة واحد ميلك شيك 
آدم: تمام زيها لو سمحت (بيكلم الويتر) 
غزل: شكراً 
آدم: على اية 
غزل: على انك خرجتي بس ممكن بس نفهم بردو حضرتك ناوي علي اي 
آدم: انهاردة هنقعد نكلم في شوية حاجات للايام الجاية وهنعمل اي بعد مانفطر تمام 
غزل: تمام 
جاة الويتر حطلهم الأكل ومشى 
عدا ساعة وخلصوا اكل والويتر جاب الميلك شيك 
غزل: تمام تقدر دلوقتي تكلم 
آدم: تمام اولا انا من بكرة هاجي اخدك ونروح نجيب تجهيزات الخطوبة والحاجات هتكون عندي في الفيلا تمام وحابب اقولك اني قدمتلك في مدرسة AmiRkan school لتانية ثانوي تمام وكمان لبسك يكون واسع شوية عايزك تجدعني السنادي وتجيبي مجموع كويس تمام وشغل مش هيكون موجود خلاص مافيش شغل بقيتي مسؤليتي ❤🤍
(انا كملك حبيتك معلش يجدعان بحب اعاكس اابطالي😂😂🤍)
غزل بصدمة وفرحة: لا بتهزر قدمتلي في مدرسة Amirkan school 
آدم: ايوة 
غزل: اخيراا شكراً جدا جدا وبجد مش عارفة اقولك اي 
آدم بأبتسامة: متقوليش حاجة اهم حاجة تكوني مبسوطة 
آدم: غزل معندكيش مشكلة لو هنعيش معايا ومع أمي في الفيلا ولا نجيب فيلا لينا احنا بس 
غزل بسرعة: لا لا طبعاً انا هعيش مع ماما شهد م هنسيبها 
آدم بحب لطبيتها: خلاص التشوفيه يغزول 
غزل بأبتسامة: اوكية 
جاة الليل وادم روح غزل 
غزل: بجد بشكرك على يوم انهاردة 
آدم بأبتسامة: بتشكريني على اية بس يلا تصبحي على خير 
غزل: وانت بخير وصحة يارب ✨🕊
يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent