recent
أخبار ساخنة

رواية احببت مشاغبة الفصل الثاني عشر 12 بقلم الاء فوزي

 رواية احببت مشاغبة الفصل الثاني عشر 12 بقلم الاء فوزي
رواية احببت مشاغبة الفصل الثاني عشر 12 بقلم الاء فوزي

رواية احببت مشاغبة الفصل الثاني عشر 12 بقلم الاء فوزي

البنات خارجين ( في عربيه ملك)
حنين:عملتي اي يااااسايعه في الغردقه رحتي الغردقه ونسيتي نفسك يااسعديه ابقي قابليني ان نفعتي يااسعديه كنتي خوديني معاكي واهو نبوظ سوا 
مريم :ههههه يابت اتهدي بقا يخربيتك... جبتلك حاجه حلوه معايا خدي
حنين:اي دا برفان.. مش بحطه يااختي حراام ياااختاه انها فتنه اتشجعينني ع الفتنه وريني اشمه..... اي دا ريحته معفنه بس هاخده ومش شكرا خالص 
مريم :ههههه ومن امتي حد بيتشكر معاكي 
مريم: ازيك ياابسكوته منستكيش عارفه انك تافهه وبتحبي الفضه جبتلك سلسله عليها صورتك 
بسنت بفرحه وباستها: والله ما خساره فيكي البوسه دي 
ملك حست باحراج لانها اكبر منهم حست انها بينهم مش مرغوبه
مريم: بت ياا املك اه يااكالبه ابعتلك ادد ع الفيس وترفضيه 
ملك : امتي دي وربنا ما احصل طب اسمه اي
مريم: مريم بالشطه والليمون 
حنين ضربتها ع قفاها: في حد عاقل اسمه مريم بالشطه والليمون 
مريم : سبنالك العقل يااما العقل كله 
ملك:ههههه اه اه رفضته هبعتلك نا 
مريم : منستكيش ياكلبوبه بتحبي انتي الشوكولاته جبتلك النوع اللي بتحبيه 
ملك فرحت جدا :بجد يامريم يعني بتعتبريني صحبتك 
مريم : يالهوي ياا املك دانتي والمصيبتين دول اكتر من اخواتي و بحبكوا جدا انتي مجنونه يابت 
حنين: فقره العشق الممنوع ترحب بكم 
كلهم ضحكنا واتحركت بالعربيه 
بسنت : ها هنروح فين ياحنين
حنين : اممممممم بت ياا املك اطلعي ع واحد كماله بتاع الكشري 
ملك: اوباااااا هو دا الكلام اشتا 
مريم: ههههه دي ملك بقت زينا اهو وبتقول اوبا واشتا وضربت حنين... بوظتي البت منك لله 
حنين رفعت حاجبها: انتي قد الضربه دي 
مريم بخوف: لا ياباشا 
حنين:لما ننزل يابياعه الخضار يا صايعه
مريم باستغراب: بياعه خضار اي يخربيتك 
حنين : اه دا لقبك الجديد 
مريم : منك لله ياحنين الكلب 
ووصلوا عند محل الكشري ودخلوا قعدوا 
حنين:اترزعوا لما اجيلكوا.... ونبي يااعم الحج اعثل انت 
نزلنا ع الترابيزه اللي هناك دي وكتر الشطه اوووووي في طبق بياعه الخضار 
الراجل باستغراب : بياعه الخضار مين يابنتي
حنين: ههههه اقصد البنت اللي لابسه اخضر هناك دي... طب بالزمه ماهي شبه بياعين الخضار 
الراجل:هه ههههه دانتي مشكله بس لي اكتر لها الشطه 
حنين:شتمتني 
الراجل؛:دانتي قاادره... ان كيدهن عظيم فعلا 
حنين:يلي بقا وليك الحلاوه 
الراجل: ههههه حاضر يا قادره
حنين : وصيت عليكوا ياحبايب قلبي ربنا ما يحرمكوا مني.... مريم انتي اللي هتحاسبي خودي بالك 
بسنت وملك:ههههه ههههه انتي شكلك هتطلعيهم عليها 
حنين : لا بس اللي يروح الغردقه ويسبنا يدفع التمن 
مريم:بت انتي شيليني من دماغك نا بخاف منك يخربيتك
كلهم:هه ههههه هه ههههه
حنين:اهو الاكل جه اطفحوووا.......والراجل غمزلها وضحك ومشي 
بداوا ياكلوا
مريم :هو حراق كدا لي ياعيال مش قادره استحمله 
حنين:ههههه بيبقي احلي كدا يا بياعه الخضار
مريم: حنين اخرسي طب خدي دوقي نا بوقي ولع 
حنين:لا ياااوختشي بقرف اكل من طبق حد 
مريم بصتلها بقرف : الله يرحم كنتي بتلحسي الكيسه بتاعه الشيبسي بعد ما يخلص 
حنين: بننننننت عيب كدا 
كلهم:هه ههههه 
ملك؛:بجد الكلام دا ياحنين
حنين: اسكتي انتي الا هطلع عليكي اسم تندمي عمرك كله 
ملك: خلاص خلاص 
بسنت: اه والله يابت ياا املك كنا نبقا ماشين في الشارع وتقطع الكيس وتفضل تلحس فيه وتقول ملوش طعم غير كدا 
ملك:هه ههههه بس بقا شوفوا مريم وشها احمر كدا لي هيا هتموت
بصوا ع مريم لقوا وشها احمر وعينها بتتدمع و مصممه تخلص الاكل 
حنين:هه ههههه مالك يابتاعه الخضار ... طالما حراق بتاكلي لي 
مريم :ححححح منا اللي هحاسب والله منا سيباه اما اخلصه 
وخلصوا اكل اطلعوا وحنين ضحكت للراجل وعطتله البرفان :خدي يستا حلال عليك 
الراجل:ضحك.. بس دا حريمي 
حنين: حطه بس وتخيل انه رجالي وهيجي معاك 
الراجل؛:ههههه دانتي مشكله.... بس بنتي تستفاد بيه 
حنين: امريم.... اعثل  تعالي يبا كلي ايس كريم بردي نارك وراحوا ياكلوا ايس كريم 
مريم وهيا بتاكل الايس كريم: بت انا شاكه فيكي انتي اللي حطالي شطه 
حنين....... 
_________________________
احمد : اي ياالااا انت اي المهم اللي يخليك تيجي تاخدني م الشغل 
كريم : يااعم هروق عليك والله بعد كدا نطلع ع الفيلا عندي نتكلم 
احمد : يلي اهو كل اللي يجي منك فايده 
كريم : تاكل ايس كريم 
احمد : وياريت بالحليب 
كريم: ههههه حاضر وراح يجيب ايس كريم 
___________&&&&
عند البنات 
حنين بتجري ومريم بتجري وراها وبعدت عن ملك و بسنت 
بسنت : ملك نا تعبانه تعالي نقعد 
ملك لاحظت عليها التعب : تعالي اقعدي ارتاحي هنا 
بسنت: ملك اوعي تكوني لسه زعلانه مني 
ملك حضنتها: لا خالص يا بسكوته حد يزعل م القمر دا بس 
بسنت ابتسمت: حبيبي يابو الصحاب هتيلي اشرب بقا وشوفي الكلاب دول فين علشان مش قادره امشي 
ملك: مصلحجيه حقيره  بس حاضر 
ملك جابت ميه وادتها  لبسنت تشرب.... خليكي قاعده ع ال استراحه دي لحد ما انادي عليهم هما هناك اهم نا شيفاهم
بسنت: ماشي 
عدي وقت و بسنت قاعده لوحده حست بوجع في بطنها وقالت ممكن م الاكل وقامت تتحرك الوجع زاد ومبقتش قادره بس فضلت تتحرك علشان توصل للبنات........ 
______________________________
اسر : هدير شوفي كل الحالات اللي برا انتهت كدا 
هدير : خلاص كدا يادكتور كدا 
اسر : طب تمام هعمل تلفون وبعد كدا امشي 
هدير: حاضر
وطبعا بعد مايا ما مشت مسكت هدير العياده مكانها 
وفجاه دخل شخص 
هدير : حضرتك كدا اليوم انتهي وهنقفل 
معتز بغرور: انتي مين اصلا 
هدير : ماله دا عنده مغص في وشه ولا اي بيبصلي كدا لي 
معتز سمعها: انتي بتقولي اي يابت انتي 
هدير : بت جاتك بته ياخويا 
معتز مسكها من دراعها: مالك يابت انتي مجرد واحده شغاله هنا يعني ممكن امحيكي من ع وش الارض اصلا 
هدير بدموع:سيب ايدي ياااحيوان
اسر :معتززززززز سيبها ...... هدير روحي انتي وانا اسف ليكي 
معتز بغضببغضب:بتتاسف لمين دي لازم تنطرد من هنا 
اسر : بعد هدير ما مشت .... انت ازاي تمسكها كدا او تتكلم معاها كدا هدير بنت محترمه وعارف انها في حالها اكيد انت اللي قليت زوق معاها 
معتز : اسر في اي انتي بتتكلم معايا كدا علشان دي... وغمزله ولا هيا عجباك ولا اي صراحه البت حلوه 
اسر : اخرس يااحيوان وتعالي اترزع جوه 
( معتز الاسيوطي صاحب اسر بيحب اسر جدا اصدقاء اوفياء لبعض وكمان شركاءبس معتز مغرور شويه لانه حلو بزياده وطبعا كون ان هدير تكلمه كدا دي مصيبه بالنسباله لان البنات بتترمي قدامه مغرور وبتاع بنات اتفووووا عليه )
اسر : هاااا جاي هنا لي اول مره تعملها 
معتز بقرف: وحشتني جيت اشوفك
اسر:ههههه طب اعدل بوزك احسلك .... حصل اي
معتز:مفيش نا ولمار هننفصل
اسر: لي يابني مش انتي بتحبها 
معتز بتفكير: اممممم مش عارف بس عاجباني 
اسر : طب هتنفصلوا لي
معتز؛:مفيش شافتني ببوس واحده في عربيتي زعلت( لا لا ملهاش حق البت دي قماصه و بياعه امال بقا لو شافتها معاك في وضع مخل لالا اوعي تامن لوحده زي دي )
اسر حدفه بالقلم في وشه؛ صدق انك بارد وعايزيها تعمل اي 
معتز:فكك فكك دي نكديه اصلا ومااظنش ان دي البنت اللي تفتح بيت دي مش بترجع من البار غير الفجر 
اسر : مش اختيارك ياابني 
معتز: ياعم خلاص ندمت 
اسر : بطل انت بس تجري ورا الستات وهتلاقي واحده تصونك 
معتز:اممممم اسر هيا البنت دي اسمها اي 
اسر : بنت مين 
معتز: اللي كانت برا دي 
اسر : لا بقولك اي الا هدير دي زي اختي ومؤدبه جدا وهيا اصلا طب بشري بس بتشتغل لظروف ماديه ووالدها ووالدتها متوفين وهيا عايشه عند عمتها وبيعتبروها عاله عليهم فابتشتغل وهيا بتدرس علشان تصرف ع نفسها ابعد عنها دي مش شبهك
معتز بعض بيه: اي يااعم براحه في اي محسسني اني ابليس واصلا مش زوقي خالص 
اسر : طب الحمد لله انها مش زوقك ياخويا 
معتز :يلي نمشي ولا بايت هنا 
اسر:ههههه يلي يااظريف
معتز:اي دا اسر انت بتضحك 
اسر:هه ههههه في اي ياابني  .... تعالي يلي عندي علشان في حاجات كتير عايز احكيهالك
معتز:مش مرتاحين
__________________________
عند البنات 
مريم : والله منا سيباكي يااكالبه 
حنين:ههههه ههههه خلاص والله خلي قلبك ابيض ويلي بقا اتاخرتي لازم نرجع البيت 
مريم: والله لاردهالك يااكالبه 
وقاطعتهم ملك: انتي ياابت انتي وهيا بيعملوا اي هنا يلي بسنت تعبان ولازم نروح 
حنين بخوف: بسنت هيا فين وقالها تعبانه فيها اي يلي هيا فين 
ملك: هنا ع اول الشارع قاعده ع الاستراحه هناك
حنين: طب يلي
_______________________
عند بسنت 
بسنت ماسكه بطنها وماشيه والوجع بيزيد وموطيه دماغها وفجأة خبطت في شخص 
بسنت بالم: انا اسفه اسفه وبترفع تشوف مين اتصدمت انت 
كريم بصمه: بسنت......... 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent