recent
أخبار ساخنة

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر

الصفحة الرئيسية

 رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر

فاجاه سمعوا صوت ض*رب نا*ر
ياسين بص والخوف بينهش في قلبه 
لقي خديجه واقعه علي الارض
جري عليها 
ياسين : خديجه 
لقاها مغمي عليها 
فضل يشوف ايه اتصاب فيها لقاها سليمه بيبص جنبه لقي ام ايسل الرصا*صه جات فيها 
الظباط خدوها 
فضل يفوق خديجه وهي مش بتتحرك 
بيبص لقي صحابه واقفين وهي وشها باين خدها في حضنه علشان ماحدش يشوفها ومراد خد باله فا لف 
حمزه : في اي
مراد: مراته منتقبه ماينفعشي حد يشوفها 
حمزه بص في الارض : يالا يا ياسين شيلها في العربيه وانا هاسوق 
ياسين : يالا اطلع علي المستشفي بتاعتي 
حمزه : حاضر وياسين حط دماغها علي رجله وفضل يفوقها وهي مش بتستجاب 
راحوا المستشفي 
ياسين اول مادخل : عايز دكتوره حالا 
دكتور جيه 
ياسين : قلت دكتوره 
الدكتوره جات وخدوها منه 
ياسين : مش عايز دكتور جوا ولا اي راجل يخش الاوضه 
كلهم هزوا دماغهم وجريوا 
فيروز بعياط : يارب يلاقوها 
ريم : يارب انا هاقوم اصلي هي قالتلى اما يحصل مشاكل زي دي الجأي لربنا هو الوحيد اللي سامعك وهو الوحيد اللي هايقدر يقف معانا يالا يا طنط نقوم 
فيروز : يالا يابنتي 
وقاموا صلوا وقعدوا يدعوا 
بعد نص ساعه الدكتوره خرجت
ياسين جري عليها ومراد وحمزه 
ياسين : طمنيني 
الدكتوره : هي اتعرضت لصدمه عصبيه ودا اثر عليها هاتفوق ان شاءالله كمان عشر دقايق ياريت تبعدوها عن أي حاجه توترها او تزعلها 
ياسين : حاضر ينفع ادخل
الدكتوره : اتفضل 
دخل لقاها نايمه كانت شبه الملاك واضح عليها التعب بس دا ماثرشي علي جمالها 
قعد جنبها وباس ايدها 
ياسين : انا اسف علي كل حاجه حصلتلك بسببي 
خديجه بدأت تفوق 
قامت مفزوعه وحضنت ياسين 
خديجه بعياط : خليك جنبي ماتخليش حد.ياذيني 
ياسين فضل يطبطب عليها لحد ماهي هديت خدت بالها من وضعيتها بعدت عنه 
خديجه بتوتر : انا انا اسفه 
ياسين : اسفه علي اي اهدي حد لمسك 
خديجه : لا 
ياسين : الحمدلله 
فيروز رنيت عليه وهو طمنها وجريت هي وريم 
ريم اول ماوصلت المستشفي مراد.كان واقف 
بصلها
فيروز : فين خديجه 
مراد كان باصص لريم 
وفيروز لاحظت
فيروز بخبث : مراد 
مراد اتخض : نعم 
فيروز : ركز معايا بقولك خديجه فين 
مراد بحرج : اه هي هنا وشاورلهم علي الاوضه 
فيروز دخلت لخديجة لاقيت ياسين جنبها 
فيروز وريم جريوا عليها وفضلوا يحضنوها 
فيروز : طمنيني يابنتي حد اذاكي
خديجه : لا الحمدلله 
فيروز بصيت لياسين : كله من ورا البتاعه بتاعتك 
ياسين بص في الارض : هاطلقها يا أمي خلاص 
خديجه : ماتاخدشي حد.بزنب حد وانا فاضلي كام يوم وأطلق مابقاش انا سبب خلافاتكم 
فيروز : خلافات اي سيبك من الطيبه اللي فيكي دي ماعدتشي تنفع 
انت تطلق البت دي 
ياسين سابهم وخرج
مراد وحمزه راحوله 
مراد : مالك ياصاحبي هي بقيت بخير
ياسين: ايوا وبعدين عيط خدوه في حضنهم 
حمزه : مالك احكلنا يمكن نقدر نساعدك 
ياسين: انا اذيت خديجه كتير وهي عمرها ماتكلمت كنت بضربها وبخليها تنام في اوضه الخدم وهي برضو فضلت ساكته عمرها ماجات اشتكيت لحد مني بس غصب عني والله اللي بعمله 
حمزه : اهدي كله هايبقا خير 
ياسين مسح دموعه : انا لازم امشي في حاجه لازم اعملها 
مراد : امشي انت واحنا هنا 
ياسين : لو حصل حاجه بلغوني 
ياسين راح البيت 
دخل الاوضه 
ايسل كانت قاعده بتلعب في الفون 
ياسين مسكها من شعرها : يعني انتي قاعده هنا وامك كانت هاتقت*ل خديجه 
ايسل بوجع: سيبني انا ماعرفشي بتتكلم على اي
ياسين ض*ربها بالقل*م ومسكها تاني : ماتعرفيش يعني اول مره قلت مظلومه المره.دي كمان ماتعرفيش
ايسل بخوف وعياط: صدقني ماعرفشي بتتكلم علي اي انت ماعنتيش بتصدقني علشان خديجه اصلا بقيت بتكرهني عملتلك اي 
ياسين ضر*بها تاني : ماتنطقيش اسمها 
واقولك روحي وانتي ....
يتبع ......
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent